Skocz do zawartości
michal9111

Prosze o analize logow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,moje auto to audi a3 1.6 1997r sama benzyna ,wiem ze to forum innej marki ale nie moge sobie poradzic z moim problemem.nie odpala mi auto,nieraz sie swiecila kontrolka kluczyka oraz odpalal i gasl od razu czasami.teraz juz calkowicie,nieraz tylko odpala....

BLEDY_MICHAL_a3_21_06_15.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

immobilizer blokuje auto, musisz dopasować kluczyk bo inaczej auta nie odpalisz. Możesz zrobić również immo off. Masz dostęp do VAG Commander ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie mam :( jakies porady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,moje auto to audi a3 1.6 1997r sama benzyna ,wiem ze to forum innej marki ale nie moge sobie poradzic z moim problemem.nie odpala mi auto,nieraz sie swiecila kontrolka kluczyka oraz odpalal i gasl od razu czasami.teraz juz calkowicie,nieraz tylko odpala....

 

jak na moje oko to masz problem z immobilezerem po bledac widac ze start silnika blokowany jest przez immo mialem tak kiedys u siebie auto odpalalo po chwili gaslo u mnie winna byla stacyjka masz cos duzo bledow z alarmu nie probowal ktos ci sie wlamac do samochodu pogrzebal ci przy stacyjce i teraz masz problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

watpie zeby ktos probowal sie wlamac do auta... co radzicie zeby temu szybko zaradzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic z tym nie wymyślisz, albo immo off albo dopasowanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli kupienie nowego kluczyka -> zakodowanie go ?? czy np na starym kluczyku mozna na nowo zakodowac? Elektryk to zrobi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam ze z drugiego kluczyka tez nie odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodam ze z drugiego kluczyka tez nie odpala

 

z tego co wiem to mozna zakodowac kluczyki manualnie przynajmniej tak mialy te starsze modele przed 2000 r poszukaj cos na

ten temat w google sprobuj pokasowac bledy odlaczyc klemy akumulatora podlaczyc ponownie i sprobowac odpalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to mniej wiecej :

 

1. Wsiadamy do auta, zamykamy wszystkie drzwi, lecz nie "na zamek" a tylko by byly zamkniete Wink .

2.Wkladamy kluczyk do stacyjki.

3. Przekrecamy kluczyk na pie.....itd

....

 

na noc odlacze klemy akumulatora najpierw i zobacze z rana co i jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wprowadzaj kolegi w błąd.

procedura adaptacji kluczyka do immo:

1. odczyt PIN

2. Dopasowanie za pomocą VAG-COM, VCDS bądź VAS.

3. Cofnięcie zapłonu i powinno zatrybić

Opisałem to w skrócie bo dla dwóch kluczyków powinno się przełożyć kluczyki.

To co opisaliście to procedura adaptacji kluczyka do centralnego zamka......... Tam nie potrzeba PIN-u.

Na starych transponderach powinno pójść. Jeśli nie pójdzie to :

Prawdopodobnie uszkodzona cewka czytająca PIN w stacyjce lub immo siadło samo w sobie (brak kontaktu ze sterownikiem silnika) i wtedy trzeba zrobić immo off. Chyba że zależy Ci na immo to możesz szukać winy w postaci uszkodzonego licznika itp itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

immo off jak najlepiej zrobic??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byl dzis u mnie mechanik ,na 99% to pompa paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
byl dzis u mnie mechanik ,na 99% to pompa paliwa

to powodzenia nie wiem co ma piernik do wiatraka no ale coz powodzenia !!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byl mechanik u mnie i cos kombinowal z paliwem ,tzn bral do strzykawki i probowalem odpalic ,pozniej jakos dostal sie do pompy paliwowej i cos sprawdzal tam i pozniej odpalal normalnie,uderzal w jakas czesc i bylo git i mowil ze na 99% to to i ze na komputerze moglo sie pojawic te bledy przez te proby odpalalania wielokrotne...coz jutro zobaczymy jak kupie pompe i sie wymieni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacze jutro jak wymienie czy bedzie wszystko okej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BYĆ MOŻE że tak jest, różnie należy interpretować błędy ale jeśli to nie będzie to, to nie gódź się na zapłatę z Twojej kieszeni bo to ewidentny błąd immo i takie zachowanie pompy jest jak najbardziej poprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności