Skocz do zawartości
sloan

1.9 tdi 130km analiza logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem z autem, po wlaczeniu zapłonu i jeżdzie chwilowej jest ok, ale gdy już po 2-3 min jazdy i nagrzaniu silnika auto traci moc i turbina takze sie nie załącza, sztanga gruszki skacze dobrze, bład jaki pokazuje vag to 17965 ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji, brak osprzętu nie zwiazany ze sprzętem-bład sporadyczny

 

Zrobiłem logi te pierwsze są gdy auto dobrze jeżdzi, a te drugie gdy już straciło moc

 

Logi dynamiczne

 

Tutaj auto sprawne

http://vaglog.pl/log_215521.html

http://vaglog.pl/log_215520.html

http://vaglog.pl/log_215522.html

 

Tutaj już w trybie awaryjnym

http://vaglog.pl/log_215517.html

http://vaglog.pl/log_215519.html

http://vaglog.pl/log_215518.html

Edytowane przez sloan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności wstaw loga 010, ale wygląda mi na uwalony MAP sensor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeładowuje ewidentnie, log 011 byłby lepszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze jest przeladowanie to wiem ale czym spowodowane, log 011 jest na moim 1 poscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie log 011 jest, sprawdzałeś sztanga nie zacina się po nagrzaniu silnika? sprawdź podciśnienie i sterowanie zaworka /trojak w wężyk do gruchy długi wężyk i wacuometr do kabiny + laptop/ powinno wyjaśnić sprawę sterowania, może ktoś regulował cięgno na gruszce to też należy sprawdzić, jeśli podciśnienie jest zaworek steruje cięgno nie ruszane - turbina do przeglądu. Masz to przeładowanie już na samym początku loga przy 1197 obrotach wymagane doładowanie 1632 a tobie dmucha aż 2983!Ile jest na wolnych? Czujnik ciśnienia doładowania jaką pokazuje wartość na nie pracującym silniku?

Edytowane przez toldek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podtrzymuje, mi to wygląda na problem z map sensorem, bo nie jest możliwe ponad 3 bary z atm. przy 1200obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sztanga na rozgrzanym dziala, ten map sensor to tylko wymienic by zobaczyc czy to to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie przeładowuje, kolega DarekS ma rację, MAP sensor wyzionął ducha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmienić wystarczy i wykonać logi w celu weryfikacji. Kup oryginał 051C lub oryginalną używkę. Uważaj na nowe tanie niby oryginały z allegro, bo różnie z nimi bywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy rozgrzanym aucie 90c sztanga dobrze działa, ale usłyszałem jak opada idzie w dół to takie zaszumienie jest gwizd, dodam że auto puki wskazówka od temp sie nie podniesie idzie dobrze lecz gdy uniesie się w góre to auto równocześnie traci moc, a co sadzicie o n75 moze miec wine czy map sensor napewno, jutro może będę miał inny to zobacze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz żadnych błędów w ECU ? Spróbuj zamienić n75 z n18.... Ale sądząc po logach to przy 1200obr/min doładowanie 2.9bara to raczej jest nierealne no chyba że turbo będzie cały czas otwarte. Zrób jeszcze statyczne 011 i będzie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobie logi statyczne tylko grupy 011 czy zrobić także inne ?, we wtorek bede miał map sensor to sie okaze ale wolałbym byc pewien czy go zamawiać, ale wiem że na 100% pewnym być nie można

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem uzywany orginalny map sensor i niestety nie pomoglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez logów nic się nie wymyśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie za pomoc, dziś po ponownej jeżdzie auto odzyskało moc, błąd wykasowany i śmiga mieliście racje map sensor był uwalony

oto dzisiejszy log

http://vaglog.pl/log_216940.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz wskazuje poprawnie i niestety ujawnił się problem z wstępnie zapieczonymi kierownicami - przeładowanie pod prawie 1.7 bara przy zadanym 1.3b.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwestia kilometrów aż będzie łapał tryb awaryjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności