sloan Zgłoś #1 Napisano 2 Maja 2015 (edytowane) Witam mam pewien problem z autem, po wlaczeniu zapłonu i jeżdzie chwilowej jest ok, ale gdy już po 2-3 min jazdy i nagrzaniu silnika auto traci moc i turbina takze sie nie załącza, sztanga gruszki skacze dobrze, bład jaki pokazuje vag to 17965 ciśnienie doładowania przekroczona granica regulacji, brak osprzętu nie zwiazany ze sprzętem-bład sporadyczny Zrobiłem logi te pierwsze są gdy auto dobrze jeżdzi, a te drugie gdy już straciło moc Logi dynamiczne Tutaj auto sprawne http://vaglog.pl/log_215521.html http://vaglog.pl/log_215520.html http://vaglog.pl/log_215522.html Tutaj już w trybie awaryjnym http://vaglog.pl/log_215517.html http://vaglog.pl/log_215519.html http://vaglog.pl/log_215518.html Edytowane 2 Maja 2015 przez sloan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 2 Maja 2015 Dla pewności wstaw loga 010, ale wygląda mi na uwalony MAP sensor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #3 Napisano 3 Maja 2015 gdy moc jeszcze była http://vaglog.pl/log_215595.html 010 http://vaglog.pl/log_215596.html 013 tu juz bez mocy bez turba http://vaglog.pl/log_215597.html 010 http://vaglog.pl/log_215598.html 013 http://vaglog.pl/log_215599.html 018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #4 Napisano 3 Maja 2015 Przeładowuje ewidentnie, log 011 byłby lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #5 Napisano 3 Maja 2015 Ze jest przeladowanie to wiem ale czym spowodowane, log 011 jest na moim 1 poscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #6 Napisano 3 Maja 2015 (edytowane) Faktycznie log 011 jest, sprawdzałeś sztanga nie zacina się po nagrzaniu silnika? sprawdź podciśnienie i sterowanie zaworka /trojak w wężyk do gruchy długi wężyk i wacuometr do kabiny + laptop/ powinno wyjaśnić sprawę sterowania, może ktoś regulował cięgno na gruszce to też należy sprawdzić, jeśli podciśnienie jest zaworek steruje cięgno nie ruszane - turbina do przeglądu. Masz to przeładowanie już na samym początku loga przy 1197 obrotach wymagane doładowanie 1632 a tobie dmucha aż 2983!Ile jest na wolnych? Czujnik ciśnienia doładowania jaką pokazuje wartość na nie pracującym silniku? Edytowane 3 Maja 2015 przez toldek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 3 Maja 2015 Podtrzymuje, mi to wygląda na problem z map sensorem, bo nie jest możliwe ponad 3 bary z atm. przy 1200obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #8 Napisano 3 Maja 2015 sztanga na rozgrzanym dziala, ten map sensor to tylko wymienic by zobaczyc czy to to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2015 Nic nie przeładowuje, kolega DarekS ma rację, MAP sensor wyzionął ducha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #10 Napisano 5 Maja 2015 Podmienić wystarczy i wykonać logi w celu weryfikacji. Kup oryginał 051C lub oryginalną używkę. Uważaj na nowe tanie niby oryginały z allegro, bo różnie z nimi bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2015 przy rozgrzanym aucie 90c sztanga dobrze działa, ale usłyszałem jak opada idzie w dół to takie zaszumienie jest gwizd, dodam że auto puki wskazówka od temp sie nie podniesie idzie dobrze lecz gdy uniesie się w góre to auto równocześnie traci moc, a co sadzicie o n75 moze miec wine czy map sensor napewno, jutro może będę miał inny to zobacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #12 Napisano 6 Maja 2015 Nie masz żadnych błędów w ECU ? Spróbuj zamienić n75 z n18.... Ale sądząc po logach to przy 1200obr/min doładowanie 2.9bara to raczej jest nierealne no chyba że turbo będzie cały czas otwarte. Zrób jeszcze statyczne 011 i będzie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #13 Napisano 8 Maja 2015 Zrobie logi statyczne tylko grupy 011 czy zrobić także inne ?, we wtorek bede miał map sensor to sie okaze ale wolałbym byc pewien czy go zamawiać, ale wiem że na 100% pewnym być nie można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #14 Napisano 11 Maja 2015 Kupilem uzywany orginalny map sensor i niestety nie pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #15 Napisano 12 Maja 2015 Bez logów nic się nie wymyśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sloan Zgłoś #16 Napisano 12 Maja 2015 Dzieki panowie za pomoc, dziś po ponownej jeżdzie auto odzyskało moc, błąd wykasowany i śmiga mieliście racje map sensor był uwalony oto dzisiejszy log http://vaglog.pl/log_216940.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #17 Napisano 13 Maja 2015 Teraz wskazuje poprawnie i niestety ujawnił się problem z wstępnie zapieczonymi kierownicami - przeładowanie pod prawie 1.7 bara przy zadanym 1.3b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #18 Napisano 13 Maja 2015 kwestia kilometrów aż będzie łapał tryb awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach