Michał B5 Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2015 Logi Statyczne 000- http://vaglog.pl/log_208849.html 001- http://vaglog.pl/log_208842.html 003- http://vaglog.pl/log_208843.html 004- http://vaglog.pl/log_208845.html 007- http://vaglog.pl/log_208846.html 013- http://vaglog.pl/log_208844.html 018- http://vaglog.pl/log_208847.html 023- http://vaglog.pl/log_208848.html Logi Dynamiczne 000- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58e828b1ec011092.html 001- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6fda90b7908c87f.html 003- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e23b5ad1c654739a.html 004- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a048c30c63712554.html 008- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e418118b8ccc8511.html 010- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ea84f142ed0598f.html 011- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68d50202a180bbcd.html Proszę o analizę logów. Autko po wymianie turbiny i zmiany uszczelki pod głowicą. Nie zbiera sie z dołu tak jak kiedyś. Bardzo prosze o pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 17 Marca 2015 001- trochę za zimny ale OK. Może termostat na 85-87st wsadzony 003- wyglada jakby EGR był zaślepiony lub niesprawny 004- OK 007- OK 013- 3 gar troszkę słabszy, ale jest jeszcze OK. Zastosowałbym płukankę Liqui Molly. 018- OK 023- OK Dyn: (czemu w formie foto?) 001- Ok. Tu już temperatura poprawna 003- przeplywka OK 004- lekko buja rozrządem,ale w normie. 008- on jest po jakimś wirusie (dużo wahy) 010- OK 011- doladowanie jest OK. Od 1800 obr 2 bary później stabilne do samego końca. TDI jedzie od 1900 obr. Z dołu nie wyciśniesz z niego za dużo. Przy 1800 jest optymalne doładowanie. Nie ciśnij mu buta od 1500 obr w podlogę bo zakatujesz motor. Trzymaj obrotomierz od 2 tyś. No chyba ze ze startu to nie da się inaczej. Targanie klekota od niskich partii to obrotów to tak jakbyś wsiadł na rower i startował z 5 przerzutki i chciał szybko się rozpędzić. To co odczuwają nogi,to samo odczuwają korby,wał,tłoki. Były jakieś lekkie mody w nim robione? W celu podniesienia ciśnienia doladowania z dołu doregulować można kręcąc sztangą turbiny na wstęp o 1 obrót. Ale ja nie jestem zwolennikiem b mocnego dołu. Wydaje mi się że u ciebie jest optymalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2015 (edytowane) EGR nie jest zaślepiony czemu w formie foto? zrobiłem to według poradnika tak jest po wirusie, tylko takim domowym jakis gotowiec wgrany bez hamowni i w ogóle (poprzedni właściciel) Edytowane 17 Marca 2015 przez Michał B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2015 Gotowiec i wszystko jasne. Dużo paliwa, a powietrze nie ruszone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2015 (edytowane) a reszta jest ok ? to co teraz zmiana oprogramowania na oryginalny czy co ? Edytowane 17 Marca 2015 przez Michał B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2015 ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2015 Oryginalny albo poprawiony obecny przez kogos kto czai o co kaman przy takiej zmianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #8 Napisano 18 Marca 2015 (edytowane) Aha dzieki wielkie odnosnie egr nie jest on zaślepiony, po logach wnioskujecie ze jest on do wymiany? Edytowane 18 Marca 2015 przez Michał B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2015 EGR wykonaj loga BS 003. Ogólnie serie przywróć i zrób dobrego chipa jak chcesz moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2015 Jutro zrobie tego loga, a co do seri to gdzie to moge zrobic tam gdzie tuning ? czy kupić uzywany oryginalny taki sam sterownik silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał B5 Zgłoś #11 Napisano 19 Marca 2015 BS 003- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7275bd34ecae0039.html sory ze przez fotosika ale http://vaglog.pl/?l=pl nie dziala nie moge sie zalogowac zalozylem drugie konto wylogowalem sie i teraz tez nie moge sie zalogowac nie wiem co z ta stronka nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #12 Napisano 19 Marca 2015 Egr sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach