Skocz do zawartości
Michał B5

Prosze o analize logów 1,9 TDI AVF

Rekomendowane odpowiedzi

001- trochę za zimny ale OK. Może termostat na 85-87st wsadzony

003- wyglada jakby EGR był zaślepiony lub niesprawny

004- OK

007- OK

013- 3 gar troszkę słabszy, ale jest jeszcze OK. Zastosowałbym płukankę Liqui Molly.

018- OK

023- OK

 

Dyn: (czemu w formie foto?)

001- Ok. Tu już temperatura poprawna

003- przeplywka OK

004- lekko buja rozrządem,ale w normie.

008- on jest po jakimś wirusie (dużo wahy)

010- OK

011- doladowanie jest OK. Od 1800 obr 2 bary później stabilne do samego końca.

TDI jedzie od 1900 obr. Z dołu nie wyciśniesz z niego za dużo. Przy 1800 jest optymalne doładowanie.

Nie ciśnij mu buta od 1500 obr w podlogę bo zakatujesz motor. Trzymaj obrotomierz od 2 tyś. No chyba ze ze startu to nie da się inaczej.

Targanie klekota od niskich partii to obrotów to tak jakbyś wsiadł na rower i startował z 5 przerzutki i chciał szybko się rozpędzić.

To co odczuwają nogi,to samo odczuwają korby,wał,tłoki.

 

Były jakieś lekkie mody w nim robione?

W celu podniesienia ciśnienia doladowania z dołu doregulować można kręcąc sztangą turbiny na wstęp o 1 obrót.

Ale ja nie jestem zwolennikiem b mocnego dołu. Wydaje mi się że u ciebie jest optymalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR nie jest zaślepiony

czemu w formie foto? zrobiłem to według poradnika

tak jest po wirusie, tylko takim domowym jakis gotowiec wgrany bez hamowni i w ogóle (poprzedni właściciel)

Edytowane przez Michał B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gotowiec i wszystko jasne. Dużo paliwa, a powietrze nie ruszone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a reszta jest ok ? to co teraz zmiana oprogramowania na oryginalny czy co ? :(

Edytowane przez Michał B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny albo poprawiony obecny przez kogos kto czai o co kaman przy takiej zmianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha dzieki wielkie :) odnosnie egr nie jest on zaślepiony, po logach wnioskujecie ze jest on do wymiany?

Edytowane przez Michał B5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR wykonaj loga BS 003. Ogólnie serie przywróć i zrób dobrego chipa jak chcesz moc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobie tego loga, a co do seri to gdzie to moge zrobic tam gdzie tuning ? czy kupić uzywany oryginalny taki sam sterownik silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BS 003- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7275bd34ecae0039.html sory ze przez fotosika ale http://vaglog.pl/?l=pl nie dziala nie moge sie zalogowac zalozylem drugie konto wylogowalem sie i teraz tez nie moge sie zalogowac :( nie wiem co z ta stronka nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Egr sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności