holker Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2015 Cześć, kiedyś pomogliście i teraz też na to liczę! Passka sprzedałem i teraz jeżdżę A4 B6 2002 rok AWX z napędem na przód. Chciałbym prosić o analizę logów i wszelkie sugestie ich dotyczące (EGR, przepływka, turbo, nieszczelności, pompowtryski i co tam się jeszcze da wyczytać) :aniolek Ogólnie to problemów większych nie ma (albo ich nie zauważam), ale na wyższych obrotach i od 4 biegu autko jest słabsze - wyraźnie to czuć jadąc pod górkę, wydaję mi się, że AFN w Passku był żwawszy pod górkę Może szukam dziury w całym, ale chciałbym żeby ktoś kompetentny mnie upewnił, bo wg poradnika z forum do diagnostyki jest chyba wszystko ok. Jedynie nie mam dynamicznego logu 018. BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208555.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_208432.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208430.html STATYCZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208554.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_208441.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_208440.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208439.html Grupa 014: http://vaglog.pl/log_208438.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_208437.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_208436.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208435.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_208433.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_208456.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_208455.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_208454.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_208453.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208452.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_208451.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208450.html Pozdrawiam, Dawid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #2 Napisano 15 Marca 2015 Synchro ustaw sobie na -2 :dance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2015 Dzięki Konrad, poza tym jakiś problemów nie widać? Duża będzie różnica w spalaniu? A w dynamice auta?:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 17 Marca 2015 Lepsza dynamika będzie odczuwalna, a spalanie wzrośnie jak będziesz go pałował. Ogólnie dość zdrowy silnik - nadaje się na chip tuning. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #5 Napisano 17 Marca 2015 Dzięki wielkie, jak to fajnie usłyszeć takie dobre słowa pod koniec dnia :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach