Przemek88 Zgłoś #1 Napisano 2 Marca 2015 Witam, bardzo proszę o analizę logów, moje auto to Passat 1.9 TDI silnik AVB. Są to moje pierwsze wykonane logi dlatego jeśli coś wykonałem nie tak proszę o wskazówki:ok Auto od pewnego czasu przechodzi w tryb awaryjny:hmm ( czasem zdarzy się w ciągu dnia a czasem nie) błąd jaki wywala vag to : 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Podejrzewam że winne są kierownice w turbinie, jeśli się mylę proszę o oceny logów. Druga kwestia to kiepskie dawki pompowtrysków na kanale 13.. czyżby pompki kończyły swój żywot?? :rozpacz poniżej zamieszczam logi: Statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_206555.html 001 http://vaglog.pl/log_206551.html 003 http://vaglog.pl/log_206560.html 004 http://vaglog.pl/log_206553.html 007 http://vaglog.pl/log_206552.html 013 http://vaglog.pl/log_206558.html 018 http://vaglog.pl/log_206557.html 023 http://vaglog.pl/log_206559.html 011 http://vaglog.pl/log_206554.html Dynamiczne: 000 http://vaglog.pl/log_206566.html 001 http://vaglog.pl/log_206567.html 003 http://vaglog.pl/log_206561.html 004 http://vaglog.pl/log_206562.html 008 http://vaglog.pl/log_206563.html 010 http://vaglog.pl/log_206564.html 011 http://vaglog.pl/log_206565.html Bardzo proszę o analizę Znawców tematu i z góry dziękuję za pomoc:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek88 Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2015 (edytowane) Ponawiam prośbę o analizę moich logów... Mam jeszcze jedno pytanie, sprawdziłem dziś jakie mam oznaczenie pompowtrysków - 038 130 073 J, czy będą pasować pompowtryski z oznaczeniem 038 130 073 AJ??? Edytowane 3 Marca 2015 przez Przemek88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek88 Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2015 Odświeżam temat Panowie, 200 odsłon i nikt nie chce pomóc??? :ocochodzi:ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2015 Faktycznie korekcje (gr 013 na wtryskach wyglądają źle. BIP-y (gr 023) sa ok wiec byc może trzeba wtryski wyregulować. Jak chcesz wymienić to w AVB siedzą 073 AJ chyba ze w przyszłości chcesz wiecej kucy to szukaj AL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek88 Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2015 Czyli rozumiem, że na 100% mogę montować pompki z oznaczeniem "AJ" mimo że u siebie mam z "J":help ?? Regulacja pompowtrysków może coś poprawić korekcje ?? A co powiecie na temat turbiny, do czyszczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2015 Ja bym zaczął od wymiany uszczelek na pompkach+ regulacja i dogięcie konektorów(wtyczek PD). Po tym zabiegu powinny spaść korekcje. Kosz nie jest b.duży w porównaniu do wymiany/regeneracji pompek. Masz jakieś objawy związane z autem(nadmierne dymienie,nierówna praca itp)? W grupie 4 synchronizacja rozrządu tez Ci trochę skacze. Kiedy rozrząd wymieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek88 Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2015 Na rozrzadzie przejechałem juz prawie 50tys km także jeszcze 10 i wymiana. Jeśli chodzi o objawy to rano auto trochę nie równo pracuje, odczuwalne są delikatne drgania, dymienia brak. Myślisz ze regulacja może pomóc? Korekcje są bardzo wysokie. O ile stopni w silniku AVB odkręcić śrubę regulacyjna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2015 Kolego co do kwestii samej regulacji nie podpowiem Ci-nie mam takiej wiedzy. Wymiana uszczelnień PD,regulacja i dogięcie konektorów w wiązce napewno nie zaszkodzi a może pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek88 Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2015 A jeśli chodzi o turbine? Do czyszczenia? Czy może jest jakiś inny powód trybu awaryjnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #10 Napisano 5 Marca 2015 O ile ori części wsadzone:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek88 Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2015 Nie wiem czy wiesz ale VW wydłużył interwał wymiany rozrządu w silniku AVB na 120 000km, więc nie przesadzajmy z tak częstymi wymianami.... Dzięki Kolego za info:) nie wiedziałem, wcześniej miałem AFNa i wymieniałem co 60tyś.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach