Skocz do zawartości
jarekb1986

Proszę o ponoc analizy Passat B5 FL AVF

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Mam problem z moim paskiem silnik to AVF seryjny 130ps a mianowicie po zmianie biegu na wyższy chwilowy brak mocy około 5sekund dodatkowo szarpanie w przedziale 2000obr podczas przyspieszania odczuwane juz od 3biegu a głownie od 4 w gorę oraz późno załącza się turbina czasem przy 2100 czasem przy 2500 i czasem później dodam że turbina była czyszczona egr również ultradzwiękami gruszka na turbinie przekładana z innego auta zawór n75 nowy turbina była czyszczona wężyki podciśnieniowe nowe, podciśnienie wchodzące do zaworu n75 to 0.9 a wychodzące to 0.8 bara, proszę o analizę logów Grupa 003: http://vaglog.pl/log_205081.html

Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_205075.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_205076.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_205077.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_205078.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_205079.html

Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_205080.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204670.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204671.html

z góry dziękuje

dodam że wszystkie logi są dynamiczne

Edytowane przez jarekb1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widze tu tego czyszczenia turbiny gr 11 prawie 3000mbar gdzie max to 2460.

Przeładowuje i to bardzo dużo. Bankowo błąd w sterowniku jest zapisany. Odczytaj go.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś również czyściłem turbinę oto logi Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_205696.html

Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_205697.html

nie zdążyłem sprawdzić czy nadal szarpie ale sprawdziłem też pompowtryski z tym że wartości w bloku 23 wyższe robione przy 3000obr wszystkie na postoju oto one Grupa 013: http://vaglog.pl/log_205698.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_205699.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_205700.html

moje pytanie czy wszystko z nimi ok??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak robisz logi dynamiczne to loguj każdą grupę pojedynczo, a nie po 2 albo 3 bo jest wówczas zdecydowanie mniej punktów próbkowania.

Niby są jeszcze jakies chwilowe przeładowania ale już nie to co było. Auto masz po chipowaniu więc nie wiadomo jak wygląda mapa n75, może jest seryjna i stąd te chwilowe overboosty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Logi pojedynczo. 2 razy turbo czyszczone a dalej coś nie halo. N 75 często pokazuje 100%, przewaznie 94% to max.

Podmień na próbe z N 18 i zloguj 03/11 osobno.

Bipy mocno w minusie. Kiedy filtr wahy zmieniany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie Ty tam widzisz N75 na 100%? chyba że logi pomieszałeś :). W logach z doładowaniem zobacz na daty bo pierwszy jest jeszcze z 22.02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie filtry były wymieniane dwa tygodnie temu. A jeśli chodzi o zawor n75 to przed wymiana na nowy pracował podobnie nie potrzebnie wymieniłem. Jakie grupy logów mam zrobić by było coś wiadomo? Później wrzucę pojedyncze logi grupy 003 i 011. Jeśli chodzi o bipy to doginalem styki na wtyczce od pompowtryskow i zauważyłem że napinacz rozrządu nie jest na znakach więc poprawiłem po tych zabiegach bity weszły w minus.

Edytowane przez jarekb1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem nowe logi tak jak radziliście każde osobno a oto one Grupa 003: http://vaglog.pl/log_205824.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_205821.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_205822.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_205823.html

z dnia dzisiejszego są na końcu tabeli. Proszę o analizę z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużych zmian nie ma, jak przeładowanie było tak jest dalej i to spore, a n75 robi co może i nic nie może z tym zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie Ty tam widzisz N75 na 100%? chyba że logi pomieszałeś

 

Tak, zgadza się. Za dużo się napatrzyłem na rózne logi wczoraj i pomyliłem gr 10 z 11 :ok

Co do dzisiejszych logów praktycznie b/z.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co radzicie bym zrobił jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zaślepiłem wężyk podciśnieniowy EGR oto logi Grupa 010: http://vaglog.pl/log_206791.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_206792.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206793.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206794.html

w grupie 011 zauważyłem spadek cisnienia doładowania czy to oznacza że winę ponosi EGR lub N18??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności