jarekb1986 Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2015 (edytowane) witam. Mam problem z moim paskiem silnik to AVF seryjny 130ps a mianowicie po zmianie biegu na wyższy chwilowy brak mocy około 5sekund dodatkowo szarpanie w przedziale 2000obr podczas przyspieszania odczuwane juz od 3biegu a głownie od 4 w gorę oraz późno załącza się turbina czasem przy 2100 czasem przy 2500 i czasem później dodam że turbina była czyszczona egr również ultradzwiękami gruszka na turbinie przekładana z innego auta zawór n75 nowy turbina była czyszczona wężyki podciśnieniowe nowe, podciśnienie wchodzące do zaworu n75 to 0.9 a wychodzące to 0.8 bara, proszę o analizę logów Grupa 003: http://vaglog.pl/log_205081.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_205075.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_205076.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_205077.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_205078.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_205079.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_205080.html DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204670.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204671.html z góry dziękuje dodam że wszystkie logi są dynamiczne Edytowane 25 Lutego 2015 przez jarekb1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2015 Nie widze tu tego czyszczenia turbiny gr 11 prawie 3000mbar gdzie max to 2460. Przeładowuje i to bardzo dużo. Bankowo błąd w sterowniku jest zapisany. Odczytaj go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2015 Dziś również czyściłem turbinę oto logi Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_205696.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_205697.html nie zdążyłem sprawdzić czy nadal szarpie ale sprawdziłem też pompowtryski z tym że wartości w bloku 23 wyższe robione przy 3000obr wszystkie na postoju oto one Grupa 013: http://vaglog.pl/log_205698.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_205699.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_205700.html moje pytanie czy wszystko z nimi ok?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2015 Jak robisz logi dynamiczne to loguj każdą grupę pojedynczo, a nie po 2 albo 3 bo jest wówczas zdecydowanie mniej punktów próbkowania. Niby są jeszcze jakies chwilowe przeładowania ale już nie to co było. Auto masz po chipowaniu więc nie wiadomo jak wygląda mapa n75, może jest seryjna i stąd te chwilowe overboosty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2015 Dokładnie. Logi pojedynczo. 2 razy turbo czyszczone a dalej coś nie halo. N 75 często pokazuje 100%, przewaznie 94% to max. Podmień na próbe z N 18 i zloguj 03/11 osobno. Bipy mocno w minusie. Kiedy filtr wahy zmieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #6 Napisano 25 Lutego 2015 A gdzie Ty tam widzisz N75 na 100%? chyba że logi pomieszałeś . W logach z doładowaniem zobacz na daty bo pierwszy jest jeszcze z 22.02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #7 Napisano 26 Lutego 2015 (edytowane) Wszystkie filtry były wymieniane dwa tygodnie temu. A jeśli chodzi o zawor n75 to przed wymiana na nowy pracował podobnie nie potrzebnie wymieniłem. Jakie grupy logów mam zrobić by było coś wiadomo? Później wrzucę pojedyncze logi grupy 003 i 011. Jeśli chodzi o bipy to doginalem styki na wtyczce od pompowtryskow i zauważyłem że napinacz rozrządu nie jest na znakach więc poprawiłem po tych zabiegach bity weszły w minus. Edytowane 26 Lutego 2015 przez jarekb1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #8 Napisano 26 Lutego 2015 zrobiłem nowe logi tak jak radziliście każde osobno a oto one Grupa 003: http://vaglog.pl/log_205824.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_205821.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_205822.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_205823.html z dnia dzisiejszego są na końcu tabeli. Proszę o analizę z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #9 Napisano 26 Lutego 2015 dużych zmian nie ma, jak przeładowanie było tak jest dalej i to spore, a n75 robi co może i nic nie może z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2015 A gdzie Ty tam widzisz N75 na 100%? chyba że logi pomieszałeś Tak, zgadza się. Za dużo się napatrzyłem na rózne logi wczoraj i pomyliłem gr 10 z 11 :ok Co do dzisiejszych logów praktycznie b/z. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2015 To co radzicie bym zrobił jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarekb1986 Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2015 Dziś zaślepiłem wężyk podciśnieniowy EGR oto logi Grupa 010: http://vaglog.pl/log_206791.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_206792.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206793.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206794.html w grupie 011 zauważyłem spadek cisnienia doładowania czy to oznacza że winę ponosi EGR lub N18?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach