lukas.g60 Zgłoś #1 Napisano 22 Lutego 2015 jak w temacie,jezdzi,dziala moc jest ale deczko jakby nie równo pracowal (chyba ze to ja,ale obroty na vagu skacza) i po postoju strasznie dymi jak odpalam,nie uzywam na co dzien,raz dwa razy w tyg,i jak postoi to strasznie dymi na rozruchu,plus smierdzi az glowa boli,moze cos wam to powie,z tego co ja zauwalzylem to wtrysk na 3cim garze lekko odstaje i synchro rozrzadu,które sprawdze we wtorek http://vaglog.pl/log_205168.html 001 http://vaglog.pl/log_205169.html 000 http://vaglog.pl/log_205170.html 007 http://vaglog.pl/log_205171.html 003 http://vaglog.pl/log_205172.html 011 http://vaglog.pl/log_205173.html 004 http://vaglog.pl/log_205174.html 013 http://vaglog.pl/log_205175.html 014 http://vaglog.pl/log_205176.html 018 http://vaglog.pl/log_205177.html 023 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 22 Lutego 2015 190 PS? Co tak mało NM. 450 przy tych PS. EGR- zaślepiony. N 75- OK Synchro za mocno w minus. Optymalnie 0 lub delikatnie w - lub+. Tu w/g preferencji własnych i odczuć. Korekcje w miarę- nie pierwsza świezość, ale jak 1 z przodu nie ma to nie ma co ruszać. Bipy OK. Zapewne o ten - ci chodziło. Jak zapala cieply/zimny? Swiece sprawne? Kiedy filtry zmieniane (powietrze,paliwo)? Pompe w baku słychać? Vacum szczelne (króciec)? Popraw synchro +- 6 cieżko zapalić w lato. W zimie +- 3 są problemy. Daj dynamiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #3 Napisano 23 Lutego 2015 nie ma problemu z zapalaniem,swiece mam musze zmienic,w zime przy -15 deko szarpal i telepalo cala buda,filtry olej wsio na czas,filtry w wakacje byly zmieniane,pompa tylko przy dobicu slyszalna,vacum wlasnie tu moze byc problem bo jak byl mapowany to niebylo podcisnienia,ale chyba szczelna,dzieki krzychu za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 23 Lutego 2015 W pierwszej kolejności to porządek ze świecami, synchro popraw, wartość podciśnienia na vacum, oraz ciśnienie paliwa do weryfikacji. No i pompa w baku. To tak na wstep. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #5 Napisano 23 Lutego 2015 Krzysiu gdzie mozna porównac logi ?tzn jest jakas tabela z opisem co i jak,który kanal za co odpowiada?wiadomo normy normami,np synchro -3/+3 and wiadomo ze -2.8 jest juz nie tak,przy pompie grzebalem bo plywak mam na full non stop,tylko nie wiem czy to po wymianie na full fis czy ze dolalem pod zam korek,az sie przelalo.podmienialem inna pompe ale bylo to samo,cisnienie jak sprawdzic?wpinac sie przed filtr z zegarem?pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 23 Lutego 2015 Przelanie nie ma tu nic do rzeczy. Ja czasem leje tyle że strzykawka by już nie weszła,ale to na daleką trase. Nie wiem o tórej teraz pompie mówisz i ciśnieniu. Czy w baku czy vacum. PD ma 3 pompy : w baku, vacum i pd. Oczywiście że są tabele z wartościami i opisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #7 Napisano 23 Lutego 2015 pompie w baku zmienialem bo licznik poakzuje full,ale wsadzilem stara moja bo byla pewniejsza jak ta zakupiona,cisnienie paliwa gdzie sie wpiac by zmierzyc?oraz tabele taka gdzie znajde?jutro zrobie to synchro,filtr paliwa mam,i siwece tez to moze zmienie przy okazji,dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 24 Lutego 2015 tu jest dokładnie co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #9 Napisano 24 Lutego 2015 dzieki,tu mam dynamiczne,syncro ustawilem na 0.0 (-0.6) jestem w szoku jak spadlo spalanie,wierzcie czy nie ale u mnie o 3litry,pokazywalo mieszane cykl 12L 11,5 teraz,w czasie logów jazda do odcinki 10 razy plus powrót ponad 200 do domu i pod domem pokazalo 7.9!!!czy to mozliwe?oto logi http://vaglog.pl/log_205493.html 000 http://vaglog.pl/log_205492.html 001 http://vaglog.pl/log_205494.html 003 http://vaglog.pl/log_205498.html 004 http://vaglog.pl/log_205497.html 007 http://vaglog.pl/log_205495.html 008 http://vaglog.pl/log_205496.html 010 http://vaglog.pl/log_205499.html 011 a to chyba po ustawieniu synchro http://vaglog.pl/log_205500.html http://vaglog.pl/log_205502.html http://vaglog.pl/log_205500.html - - - - - aktualizacja - - - - - tu jest dokładnie co i jak dzieki Krzychu,zegar zamowilem jak przyjdzie pomierze podcisnienie i cisnienie paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #10 Napisano 24 Lutego 2015 Kolego to było wiadome ze sie poprawi . Co jak co ale syncho w PD ma grać. Testowałem u siebie różne warianty i mi pasuje 0. Tak ma palić. U mnie pedał wiecznie całuje dywanik i jestem zadowolony i ze spalania i wiem ze jade :fajny. Logi troche później zobacze bo musze wyjść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #11 Napisano 24 Lutego 2015 spoko loko,siedze pacze studjuje,moze w koncu sam dojde.ale luknij jak juz wrócisz z wojarzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #12 Napisano 24 Lutego 2015 01 Ok lekkie wahnięcia obr ale nawet nie zauważalne na obrotomierzu raczej. Ale zobaczymy dalej. Powiem że mi czasem też coś lekko poskacze 819-836 i nie wiem czemu, szukałem, drążyłem i odpuścilem. 03- EGR zaslepiony 04 po poprawkach GIT 07-OK 08/11 troszkę dół za słaby 03 brakuje albo nie widze. 011 BS -OK 013 Korekcje bez zmian, ale bez tragedii. U mnie takie od 100tys km i bez zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #13 Napisano 24 Lutego 2015 myslisz ze moznaby pokusic sie o przeczyszczenie wtrysków bezposrednio z puszki poza ukladem paliwa?ogolnie to jedyne co mi doskierwa to to kopcenie po dluzszym postoju,ale moze jeszcze zmiana swiec cos pomoze,co moge jeszcze luknac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #14 Napisano 24 Lutego 2015 Czyszczenie Liqui to dobry zabieg, ale z puszki lub butelki. Ja robiłem u siebie ze 2 lata temu bo korekcje w okolicach +-1. Zbiłem po zabiegu do +- 0,5 . Okresowo STP czarny wlewam do baku aby jakąś wilgoć zneutralizować i ponoć coś tam czyści , ale czy tak jest czy mit nie wiem. Jak świece niesprawne to zadymi. Zależy ile ich umarło. U mnie świece sprawne i po kilku dniach też zadymi lekko niebiesko,ale zapewne gumeczki na zaworach nie pierwszej świeżosci i coś tam skapnie do gara. Ogólnie nie ruszam tematu bez potrzeby. Nie szukam dziury w całym. Klekot ma 14 lat i nie wymagam od niego tyle co od nowego. Dobry olej dostaje na czas, waha z dobrych stacji, filtry terminowo, but w podłodze jak ciepły i żyje :respect Jak masz swiece to pakuj je. Chyba ze na lubisz patrzeć na nie na półce, zmierz ciś na vacum i paliwa. Króciec oblukaj czy nie lata i ogień z wydechu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #15 Napisano 24 Lutego 2015 haha no racja,tez nie wymagam bo naprawde wdzieczne auto i ciezko bedzie sie rozstac bo nastepca juz sie tuninguje zmienie te swiece i pompe vaccum,ale tam na bank nie bedzie 100% sprawne,moze jeszcze te wtryski tez wlasnie z puszki prosto zrobie,dzieki za rady kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #16 Napisano 25 Lutego 2015 To go tak nie picuj na sprzedaż. Ma chodzić normalnie, a przecież chodzi. Nowy też musi coś pogrzebać. :takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #17 Napisano 25 Lutego 2015 lubie grzebac ot co,zawsze jest cos do zrobienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #18 Napisano 25 Lutego 2015 Na pierwszej focie wygląda jak po eksplozji :bezzebow Co mu czyniłeś dobrego? Ale widze zapleczecze sprzętowe posiadasz. To ważne jak samemu chce się grzebać. I nie lata się po sąsiadach co chwile coś pożyczać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #19 Napisano 25 Lutego 2015 heh,no tak to wygladalo,az dziw ze wszystko dziala po zlozeniu.Co czynilem?tuningi,zmiana tapicerki bo moj rok 2004 i taka szara ujowa tapicerka w sumie plastiki bo reszta obszyta skóra,klucze jakies sa 2 torksy i plaska 13 i 17 jest temat na forum mozna poczytac,nie bede tu smiecic.musze sie za te swieczki wziasc i zobacze czy to kopcenie ustanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach