Skocz do zawartości
Jaros2

Można prosić o analizę logów 1,9 TDI Dziwne utraty mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Mianowicie cierpi na chwilowe utraty mocy, jadąc na piątce na niskich obrotach ok. 1200 daje pedał w podłogę i tak około 1800-2200 traci na chwile moc i na wolnych obrotach czasami faluje obrotami, byłem u mechanika podpinał pod vaga wyskoczył błąd 00550 błąd początku wtrysku, wyregulował wtrysk było wszystko ok przez dzień i teraz znów ten sam problem chwilowa utrata mocy błąd 00550

 

http://vaglog.pl/log_203819.html

http://vaglog.pl/log_203820.html

http://vaglog.pl/log_203821.html

http://vaglog.pl/log_203822.html

http://vaglog.pl/log_203823.html

http://vaglog.pl/log_203824.html

http://vaglog.pl/log_203825.html

http://vaglog.pl/log_203826.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te logi są nic nie warte. Zrób je zgodnie ze sztuka - przede wszystkim pedał do dechy. W poradniku napisane są, co i jak logować. Na już co widać, to dawka do zwiększenia na nastawniku do 4,4V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisz w jaki sposób robisz te dynamiczne logi???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 3 biegu rozpedzalem sie do 1300 obrotow poten start logowania pedal w podloge do 4200. Pozniej 5 bieg i zakres obrotow 1500-2500 bo w tych obrotach nasteppuje spadek mocy przyduszenie sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym logu http://vaglog.pl/log_203939.html / http://vaglog.pl/log_203940.html oraz zapewne w kazdym następnym dynamicznym nie było buta w podłodze.

Potwierdza to gr 10 ostatnia kolumna (Trothle). Ma być 100% non stop. U ciebie jakieś głaskanie na 70-80%.

Nie bój się nacisnąć do podłogi. Nic mu się nie stanie, jeżeli o to masz jakieś obawy. Emeryt czy co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam pedal byl w podlodze. Bede mialchwile to zrobie jeszcze raz dla pewnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może czujnik uwalony pod pedałem.

Weź daj na szybko gr 2 lub 10. Może być wyłączony silnik tylko zapłon właczony i wciskaj pedał do podłogi powoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byc moze moge sie mylic, ale mozesz mniec wyj...ny klin na wale i stad te probmey z katem, jest opcja ze pompa zdycha , ale to by w calem zakresie brakowalo, a u ciebie raz jest a raz nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to mnie zastanawia ze tylko w jednym zakresie obrotów to sie dzieje. A co sadzicie o pracy zastawnik pompy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności