yaroliban Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2015 Jak w temacie.Na prośbę kolegi Prosze o analize logów Passata 1.9 TDI AVF 4Motion. Samochód po lekkim programie robionym przez znajomego ktory sie uczy. Auto ogolnie bardzo dobrze jezdzi. Sprawdzcie, ocencie co mozna zwiekszyc, co zmniejszyc i ile z tego wynika ze jest KM ? Obstawiamy ze okolo 150, ale prosze o wasza ocene. http://vaglog.pl/log_203833.html - 020 http://vaglog.pl/log_203832.html - 010 http://vaglog.pl/log_203830.html - 003 http://vaglog.pl/log_203831.html - 004 http://vaglog.pl/log_203818.html - 011 http://vaglog.pl/log_203817.html - 008 ( dwa razy zrobilem log, bo nie zapisalem drugi raz pliku ) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2015 Zależy ile koksu od samego dołu (aby to zweryfikować zrób logi od 1400 obr) Takie mody robi się tylko po wcześniejszej weryfikacji stanu motoru dwumasy i osprzętu. Ile ma koni? Tego chyba nikt z głowy ci nie powie,bo niby jak? Ja w ciemno tu nie strzelam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 15 Lutego 2015 Jak są zdrowe wtryski , to na BA przy Id 31*/4000obr. i 1,45bara doładowania będzie coś koło 170KM. Jest za dużo koksu z dołu - ostro dostaje. Szkoda dwumasy i sprzęgła. Osobiście zjechał bym z TL i ustawił bym max moment od 2400obr. i utrzymywał dawkę do 4000obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 16 Lutego 2015 Nie wiem jakie kolega tam graty ma. Jak seria to 170PS to już mocno naciągnięta granica bezpieczna. Osprzęt może tego nie wytrzymać. Z loga widać 1900 obr i mocno za dużo wungla, ale weź go zloguj od 1400obr. Tak jak kolega wcześniej pisał: Przyrost- poziom-spadek. Bo u ciebie to wygląda: Strzał-poziom-? Nie ładuj też za dużo powyzej 4tyś obr, bo wykończysz motor. I zaznajom się z techniką jazdy po takich modach. Non stop pedał w podłodze bo jest moc= rychła śmierć. Oczywiście po to się to robi aby coś z tego mieć, ale też trzeba wiedzieć, kiedy powiedzieć BASTA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2015 Hej. Ja akurat posiadam seryjne graty. Auto hamowane nie bylo ale roznica miedzy srryjnym 130 jaki byl na poczatku a teraz jest naprawde wielka. Przy tym programie co jest auto nawet nie zakopci jak sie mu depnie. Staral sie tak poprawiac program zeby bylo cos mocy wiecej ale bez przesady i zeby nie kopcil. Ktora grupe zlogowac od 1400 obr? Wszystkie? No i ew co moze poprawic w sofcie? Zmniejszyc dawke u dolu troche? - - - - - aktualizacja - - - - - Ewentualnie ktore grupy dodatkowo zlogowac jeszcze? Statycznie czy dynamicznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2015 68@1900 i 1.4B przy tej wartoscie to napewno nie jest bezpiecznie... , no a 31 przy 4200 to tez nie malo, poza 170k ma spokojie. -jak zdrowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #7 Napisano 16 Lutego 2015 Obstawiacie ze spokojnie ma 170KM? nie wydaje mi sie zeby tyle mial chociaz moge miec zle odczucia no bo naped na 4 buty jest i ciezar. Ale tak jak mowie, ani deka dymka nie pusci przy bucie - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam ze auto ma 200 tys orginalnie przelatane i NIC nie bylo w nim od nowosci robione i kobieta we wloszech nim jezdzila .... jak czyscimen kolektor i egr to mechanik byl w szoku jak to auto moglo jezdzic jak w zyciu tylu nagaru nie widzial. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2015 no chlopie jak ty masz prawie 1.5b przy 4000, macie napewde mocne nastawy, 1.5 to mozesz 2200-3000 dmuchac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #9 Napisano 16 Lutego 2015 Aha wiec ponawiam pytanie. Ktore grupy jeszcze raz zlogowac statycznie czy dynamicznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #10 Napisano 16 Lutego 2015 Pisałem wcześniej,oraz kolega spawacz dzisiaj. Moim zdaniem za duzo koksu z dołu i dużo na końcu. Od 3500obr ograniczałbym to doładowanie. No i dół poprawił na bardziej łagodny. Ja tam nie strzelam z PS w ciemno ale jest troche za dużo jak na seryjne graty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #11 Napisano 16 Lutego 2015 Ok. Zrobie jeszcze raz logi od 1400 obr. Oraz logi pompek. Wtedy zobaczycie dokladnie co i jak. Autem z tym programem jezdze juz 4 miesiac i jest ok, chociaz i macie racje ze na dole jest strzal potem okolo 2200 -2800 jest lekka dziura i znow ciagnie troche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2015 Daj 3/8/11 pojedynczo od 1400- pociągnij go wysoko 4500 ( pokaże ile tego tam jest na całości) Daj pompki 13/18/23 do oceny. 04 statyczny do oceny. EGR zaślepiony? Katalizator wyciety? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #13 Napisano 16 Lutego 2015 o taka odp mi chodzilo egr zaslepiony, ale programowo jeszcze jest. Katalizator na swoim miejscu i wszystkie wydechy rowniez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #14 Napisano 16 Lutego 2015 bardzo prosze. Zrobilem statyczne jak i dynamiczne: STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_203964.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203965.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_203966.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_203967.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_203968.html DYNAMICZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_203963.html Grupa 020: http://vaglog.pl/log_203962.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_203961.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_203960.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203959.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203958.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203957.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #15 Napisano 16 Lutego 2015 Statyczne: 03 EGR zaślepiony poprawnie 013 Korekcje, odważe się powiedzieć idealne (dawno takich nie widzialem) 023 Bipy OK 04 synchro igła lubie widzieć 0 Dynamiczne: 023 Bipy w - przy serii zwykle występuje problem w zasilaniu paliwem. Tutaj to może pompki nie wydalają 018 OK 013 Może być 03/08/011 Za duzo z dołu i dużo za dużo na końcu ( aż widze że N75 już zaczyna na maxa działać pod koniec). Koksu tam zapewne do końca mapy nasypane. Ja bym dół przesunął o jakieś 300obr z tym max doładowaniem, a od 3500 obr zaczął ujmować koksu stopniowo. Aktualnie to wygląda dość niebezpiecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #16 Napisano 16 Lutego 2015 Dziękuję bardzo za taka odpowiedz. Ciesze sie ze Statyczne wartości sa OK przekaże te informacje temu co robił program by je skorygował. Na pewno w niedługim czasie będę chciał wymienić pompki na AL z 150 KM ARL silnika, oraz turbina z 2.7 TDI ale to juz wiązało by sie z wymiana sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 16 Lutego 2015 Ja nie jestem modelarzem i nie zajmuje się tuningiem, ale naoglądałem się programów ładnych i mniej więcej wyglada to tak że jak nałożysz na wykres serię ,oraz chip to wykres przebiega +- tak samo tylko wszystko jest podniesione. Czyli taki strzał doładowania przy 1700 obr jest zabójczy oraz ten max trzymany do praktycznie końca mapy. Mozna ten moment przeciągnąć dalej niż na serii ale nie przesdzajmy. To że 3-4 miesiace tak jeździsz OK. Nic nie siada odrazu i może nie siaść jak wiesz jak skorzystać z tego. Wieczne wciskanie buta do końca przy tych modach jak i zresztą przy wszystkich nie jest wskazane. Przy zmianie osprzętu jaki planujesz to jeszcze przy dolocie, IC bym pomodził i w 200PS celował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaroliban Zgłoś #18 Napisano 16 Lutego 2015 No wlasnie o IC zapomnialem dodac. Ja autem jezdze na codzien, do pracy i wogole. Wiadomo ze czasami trzeba uzyc tej mocy troche np przy wyprzedzaniu. Takze wiem ze z tym nie maco przesadzac, pozatym wczesniej mialem Audi S3 to tam mozna poszalec, a tu ? To zwykły Passat w TDI Pozatym wieczne wciskanie buta w pedał no niestety ale to by mnie zjadło ze skarpetkami. Teraz juz spalanie jest na poziomie 8l w miescie .. to wydaje mi sie duzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #19 Napisano 16 Lutego 2015 No właśnie, szybko przyspieszyć,szybko wyprzedzić, no i jechać w przypadku pełnego pokładu ludzi + bagaż No tak benzyna jedzie do końca, ale za to TDI Nm bije benzyne ale w wąskim zakresie obr. Szybki przypływ mocy ale i szybki zanik. Dlatego się modyfikuje. A w tych waszych widać że chciał kolega benzyne zrobić z TDI. Postaw PB i ON na swiatłach o podobnej pojemnosci. TDI wyskoczy nieporównywalnie szybciej, PB nadrobi dopiero obrotami. Benzyne trzeba cisnąć. TDI wystarczy umieć z Nm korzystać i będzie frajda z jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach