Skocz do zawartości
yaroliban

Prosba o analize logów AVF 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie.Na prośbę kolegi Prosze o analize logów Passata 1.9 TDI AVF 4Motion. Samochód po lekkim programie robionym przez znajomego ktory sie uczy. Auto ogolnie bardzo dobrze jezdzi. Sprawdzcie, ocencie co mozna zwiekszyc, co zmniejszyc i ile z tego wynika ze jest KM ? Obstawiamy ze okolo 150, ale prosze o wasza ocene.

 

http://vaglog.pl/log_203833.html - 020

http://vaglog.pl/log_203832.html - 010

http://vaglog.pl/log_203830.html - 003

http://vaglog.pl/log_203831.html - 004

http://vaglog.pl/log_203818.html - 011

http://vaglog.pl/log_203817.html - 008 ( dwa razy zrobilem log, bo nie zapisalem drugi raz pliku )

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy ile koksu od samego dołu (aby to zweryfikować zrób logi od 1400 obr)

Takie mody robi się tylko po wcześniejszej weryfikacji stanu motoru dwumasy i osprzętu.

Ile ma koni? Tego chyba nikt z głowy ci nie powie,bo niby jak? Ja w ciemno tu nie strzelam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak są zdrowe wtryski , to na BA przy Id 31*/4000obr. i 1,45bara doładowania będzie coś koło 170KM.

Jest za dużo koksu z dołu - ostro dostaje. Szkoda dwumasy i sprzęgła. Osobiście zjechał bym z TL i ustawił bym max moment od 2400obr. i utrzymywał dawkę do 4000obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie kolega tam graty ma. Jak seria to 170PS to już mocno naciągnięta granica bezpieczna. Osprzęt może tego nie wytrzymać.

Z loga widać 1900 obr i mocno za dużo wungla, ale weź go zloguj od 1400obr.

Tak jak kolega wcześniej pisał: Przyrost- poziom-spadek.

Bo u ciebie to wygląda: Strzał-poziom-? Nie ładuj też za dużo powyzej 4tyś obr, bo wykończysz motor.

I zaznajom się z techniką jazdy po takich modach. Non stop pedał w podłodze bo jest moc= rychła śmierć.

Oczywiście po to się to robi aby coś z tego mieć, ale też trzeba wiedzieć, kiedy powiedzieć BASTA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Ja akurat posiadam seryjne graty. Auto hamowane nie bylo ale roznica miedzy srryjnym 130 jaki byl na poczatku a teraz jest naprawde wielka. Przy tym programie co jest auto nawet nie zakopci jak sie mu depnie. Staral sie tak poprawiac program zeby bylo cos mocy wiecej ale bez przesady i zeby nie kopcil. Ktora grupe zlogowac od 1400 obr? Wszystkie? No i ew co moze poprawic w sofcie? Zmniejszyc dawke u dolu troche?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ewentualnie ktore grupy dodatkowo zlogowac jeszcze? Statycznie czy dynamicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

68@1900 i 1.4B przy tej wartoscie to napewno nie jest bezpiecznie... , no a 31 przy 4200 to tez nie malo, poza 170k ma spokojie. -jak zdrowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiacie ze spokojnie ma 170KM? nie wydaje mi sie zeby tyle mial chociaz moge miec zle odczucia no bo naped na 4 buty jest i ciezar. Ale tak jak mowie, ani deka dymka nie pusci przy bucie ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dodam ze auto ma 200 tys orginalnie przelatane i NIC nie bylo w nim od nowosci robione i kobieta we wloszech nim jezdzila .... jak czyscimen kolektor i egr to mechanik byl w szoku jak to auto moglo jezdzic jak w zyciu tylu nagaru nie widzial.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chlopie jak ty masz prawie 1.5b przy 4000, macie napewde mocne nastawy, 1.5 to mozesz 2200-3000 dmuchac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha ;) wiec ponawiam pytanie. Ktore grupy jeszcze raz zlogowac statycznie czy dynamicznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem wcześniej,oraz kolega spawacz dzisiaj.

Moim zdaniem za duzo koksu z dołu i dużo na końcu. Od 3500obr ograniczałbym to doładowanie. No i dół poprawił na bardziej łagodny.

Ja tam nie strzelam z PS w ciemno ale jest troche za dużo jak na seryjne graty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zrobie jeszcze raz logi od 1400 obr. Oraz logi pompek. Wtedy zobaczycie dokladnie co i jak. Autem z tym programem jezdze juz 4 miesiac i jest ok, chociaz i macie racje ze na dole jest strzal potem okolo 2200 -2800 jest lekka dziura i znow ciagnie troche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj 3/8/11 pojedynczo od 1400- pociągnij go wysoko 4500 ( pokaże ile tego tam jest na całości)

Daj pompki 13/18/23 do oceny. 04 statyczny do oceny.

EGR zaślepiony? Katalizator wyciety?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o taka odp mi chodzilo :) egr zaslepiony, ale programowo jeszcze jest. Katalizator na swoim miejscu i wszystkie wydechy rowniez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statyczne:

03 EGR zaślepiony poprawnie

013 Korekcje, odważe się powiedzieć idealne (dawno takich nie widzialem)

023 Bipy OK

04 synchro igła lubie widzieć 0

 

Dynamiczne:

023 Bipy w - przy serii zwykle występuje problem w zasilaniu paliwem. Tutaj to może pompki nie wydalają

018 OK

013 Może być

03/08/011 Za duzo z dołu i dużo za dużo na końcu ( aż widze że N75 już zaczyna na maxa działać pod koniec). Koksu tam zapewne do końca mapy nasypane. Ja bym dół przesunął o jakieś 300obr z tym max doładowaniem, a od 3500 obr zaczął ujmować koksu stopniowo. Aktualnie to wygląda dość niebezpiecznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za taka odpowiedz. Ciesze sie ze Statyczne wartości sa OK :) przekaże te informacje temu co robił program by je skorygował. Na pewno w niedługim czasie będę chciał wymienić pompki na AL z 150 KM ARL silnika, oraz turbina z 2.7 TDI ale to juz wiązało by sie z wymiana sprzęgła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem modelarzem i nie zajmuje się tuningiem, ale naoglądałem się programów ładnych i mniej więcej wyglada to tak że jak nałożysz na wykres serię ,oraz chip to wykres przebiega +- tak samo tylko wszystko jest podniesione. Czyli taki strzał doładowania przy 1700 obr jest zabójczy oraz ten max trzymany do praktycznie końca mapy. Mozna ten moment przeciągnąć dalej niż na serii ale nie przesdzajmy. To że 3-4 miesiace tak jeździsz OK. Nic nie siada odrazu i może nie siaść jak wiesz jak skorzystać z tego. Wieczne wciskanie buta do końca przy tych modach jak i zresztą przy wszystkich nie jest wskazane.

Przy zmianie osprzętu jaki planujesz to jeszcze przy dolocie, IC bym pomodził i w 200PS celował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie o IC zapomnialem dodac. Ja autem jezdze na codzien, do pracy i wogole. Wiadomo ze czasami trzeba uzyc tej mocy troche np przy wyprzedzaniu. Takze wiem ze z tym nie maco przesadzac, pozatym wczesniej mialem Audi S3 to tam mozna poszalec, a tu ? To zwykły Passat w TDI :) Pozatym wieczne wciskanie buta w pedał no niestety ale to by mnie zjadło ze skarpetkami. Teraz juz spalanie jest na poziomie 8l w miescie .. to wydaje mi sie duzo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, szybko przyspieszyć,szybko wyprzedzić, no i jechać w przypadku pełnego pokładu ludzi + bagaż :wsciekly

No tak benzyna jedzie do końca, ale za to TDI Nm bije benzyne ale w wąskim zakresie obr. Szybki przypływ mocy ale i szybki zanik.

Dlatego się modyfikuje. A w tych waszych widać że chciał kolega benzyne zrobić z TDI.

Postaw PB i ON na swiatłach o podobnej pojemnosci. TDI wyskoczy nieporównywalnie szybciej, PB nadrobi dopiero obrotami.

Benzyne trzeba cisnąć. TDI wystarczy umieć z Nm korzystać i będzie frajda z jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności