przem0 Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2015 Witam mam zamiar wyczyścić układ paliwowy i wtryski środkiem Liqui Moly spulung i z czasem po zmianie rozrządu, może założyć chipa. Możecie sprawdzić czy wszystko ok z silnikiem? Na razie mam logi statyczne. Basic Settings http://vaglog.pl/log_202651.html http://vaglog.pl/log_202657.html http://vaglog.pl/log_202656.html http://vaglog.pl/log_202655.html Meas. Blocks http://vaglog.pl/log_202659.html http://vaglog.pl/log_202658.html http://vaglog.pl/log_202665.html http://vaglog.pl/log_202664.html http://vaglog.pl/log_202663.html http://vaglog.pl/log_202662.html http://vaglog.pl/log_202661.html http://vaglog.pl/log_202660.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2015 gr 18- nacisnąłeś gaz i puścileś okolo 5 sekundy? Co ty chcesz czyścić i po co. Pompki tu igła. Korekcje ładne,bipy też. Synchro rozrządu biega gr 4 kol 4. Przy wymianie zalecam ustawienie w okolicach 0 lub +-0,5 EGR zaslepiaj, kat Out i na mody. Do oceny logi dynamiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2015 tak 18 zrobiłem jak napisałeś. dokładam logi dynamiczne http://vaglog.pl/log_202710.html http://vaglog.pl/log_202711.html http://vaglog.pl/log_202712.html http://vaglog.pl/log_202713.html http://vaglog.pl/log_202708.html http://vaglog.pl/log_202709.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2015 W tryb awaryjny nie wpada (notlauf). Duże przeładowanie turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) jeszcze nie wpada w tryb awaryjny. po ostatnim czyszczeniu turbo gruszkę mam ustawione na "oko" - może obrót za mało albo za dużo wkręciłem - może dlatego? Jeszcze dziurkę miałem w tym podciśnieniowym zaworze wody i długo tak jeździłem parę dni temu dopiero ją zakleiłem. Albo jakaś inna przyczyna może być? czy czeka mnie czyszczenie turbo? Jeszcze mam Wymieniony N75 na nowy z pół okrągłą wtyczką a u mnie był z kwadratową ale sprzedawca mówił że parametrami to samo Edytowane 5 Lutego 2015 przez przem0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2015 jeszcze nie wpada w tryb awaryjny. po ostatnim czyszczeniu turbo gruszkę mam ustawione na "oko" - może obrót za mało albo za dużo wkręciłem - może dlatego? Jeszcze dziurkę miałem w tym podciśnieniowym zaworze wody i długo tak jeździłem parę dni temu dopiero ją zakleiłem. Albo jakaś inna przyczyna może być? czy czeka mnie czyszczenie turbo? Jeszcze mam Wymieniony N75 na nowy z pół okrągłą wtyczką a u mnie był z kwadratową ale sprzedawca mówił że parametrami to samo A kręciłeś regulacją? Przy czyszczeniu nie ma potrzeby kręcenia sztangą. Podciśnieniowy zawór wody? Nie rozumiem-wyjaśnij co to?I co zakleiłeś? Wtyk przerabiałeś czy jak? Nie widziałem w tych modelach z półokrągła. Czy aby napewno dobry ci sprzedał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2015 Miałem walnięty zawór n 75 kupiłem nowy i przerobiłem wtyczkę Turbo miałem całe w syfie więc je wyczyściłem po czyszczeniu zauważyłem też że śrubka od kontry do regulacji jest odkręcona więc sztangę ustawiłem tak mniej więcej żeby pod ciśnieniem opierała się na ograniczniku tak jak tutaj http://www.turbospec.pl/images/DSC02790.jpg U mnie występuje taki zaworek podciśnieniowy jak na zdjęciu http://img291.imageshack.us/img291/228/dsc02447a.jpg (nie wiem do czego służy) i miał membranę w środku przerwaną więc ją kleiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 5 Lutego 2015 A ten zawór. On tam nic do turba nie nie ma. Sztanga ma chodzić max góra-max dół- tyle w temacie. Jaka technika czyszczenia? Rozbierane i czyszczone wewnatrz,czy zamoczone i wiadrze nafy-co niektórzy tak czyszczą. Od 2000 obr przeładowanie spore a N75 jakoś trochę się waha co robić poźniej troszkę mniejsze przeładowanie a N75 wysterowany na maxa. Pod koniec jeszcze ze 2 sekundy i notlauf pewny. Podciśnienia dobrze podłączone? Wtyk dobrze przerobiony? Jak dawno temu czyszczone? Jaki styl jazdy? Obawiam się że czyszczenie ponowne bedzie. Wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #9 Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) Czyściłem jakieś 1.5 roku temu rozbierając na części naftą i papierkiem wodnym 400 -600 wyczyściłem. To czyli czeka mnie czyszczenie turbo? Czy zawór N75 niedobry kupiłem? podłączyłem go tak samo jak był stary czyli czerwony kabelek od strony silnika a brązowy od strony zderzaka. Z podciśnieniem to nie do końca jestem pewien czy dobrze pamiętam że miałem problem z tym zaworkiem plastikowym czarno białym jedno kierunkowym bo na każdym obrazku inaczej pokazany jest. Nie regulować na razie tej gruszki? Nogę mam raczej ciężką ale do pracy codziennie dojeżdżam nim 1km w jedną stronę. raz na 2 tyg w trasie 40 i z powrotem. Mam jeszcze pytanie odnośnie turbiny przymocowana jest do kolektora śrubkami a na nie idą nakrętki na klucz 12 mam jedną śrubkę uszkodzoną i teraz bym musiał ją wymienić, jak one się nazywają i gdzie je nabyć? Edytowane 6 Lutego 2015 przez przem0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #10 Napisano 21 Lutego 2015 wczoraj czyściłem turbinkę i wrzucam logi samej grupy 11 czy wszystko ok teraz? http://vaglog.pl/log_204906.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #11 Napisano 21 Lutego 2015 Jakbyś wrzucił log od 1400 obr to szłoby dół ocenić. Widać za duże ciśnienie od obr od których robiłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #12 Napisano 21 Lutego 2015 właśnie coś mi vag szwankuje co raz error wyskakuje i nie zapisuje od tego momentu co naciskam start ale może uda mi się zrobić dobre logi to wrzucę. wydaje się ze autko idzie ale może ieszcze mam źle wyregulowaną turbine? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #13 Napisano 21 Lutego 2015 Coś mi tu za dużo w dole wygląda ale jak niżej jest nie wiem bo nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #14 Napisano 21 Lutego 2015 wrzucam nowe logi http://vaglog.pl/log_204937.html i z grupą 3 http://vaglog.pl/log_204938.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #15 Napisano 21 Lutego 2015 Wyglada dobrze. Od 1800 doładowanie pełne i trzyma do końca. N 75 na 80% ciutke za dużo, ale nie ruszaj. Może być i 80%. Delikatnie przepływka przycina od 3400 obr i może być odczuwalny lekki dołek. Ale do 3500 powinien jechać. Podmien przepływkę na inną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #16 Napisano 22 Lutego 2015 wyczytałem gdzieś żeby sprawdzić przepływkę można wstawić diodę półprzewodnikową to może zrobię na diodzie test przed wymianą przepływomierza? Czy wymieniać bez testów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 22 Lutego 2015 Podmien na inną albo wepnij tą diodę w ostateczności i przetestuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach