Skocz do zawartości
przem0

prośba o analize logów 1.9 tdi przed czyszeniem układu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar wyczyścić układ paliwowy i wtryski środkiem Liqui Moly spulung

i z czasem po zmianie rozrządu, może założyć chipa.

Możecie sprawdzić czy wszystko ok z silnikiem?

Na razie mam logi statyczne.

Basic Settings

http://vaglog.pl/log_202651.html

http://vaglog.pl/log_202657.html

http://vaglog.pl/log_202656.html

http://vaglog.pl/log_202655.html

Meas. Blocks

http://vaglog.pl/log_202659.html

http://vaglog.pl/log_202658.html

http://vaglog.pl/log_202665.html

http://vaglog.pl/log_202664.html

http://vaglog.pl/log_202663.html

http://vaglog.pl/log_202662.html

http://vaglog.pl/log_202661.html

http://vaglog.pl/log_202660.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gr 18- nacisnąłeś gaz i puścileś okolo 5 sekundy?

Co ty chcesz czyścić i po co. Pompki tu igła. Korekcje ładne,bipy też.

Synchro rozrządu biega gr 4 kol 4. Przy wymianie zalecam ustawienie w okolicach 0 lub +-0,5

 

EGR zaslepiaj, kat Out i na mody.

Do oceny logi dynamiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tryb awaryjny nie wpada (notlauf).

Duże przeładowanie turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie wpada w tryb awaryjny. po ostatnim czyszczeniu turbo gruszkę mam ustawione na "oko" - może obrót za mało albo za dużo wkręciłem - może dlatego? Jeszcze dziurkę miałem w tym podciśnieniowym zaworze wody i długo tak jeździłem parę dni temu dopiero ją zakleiłem. Albo jakaś inna przyczyna może być? czy czeka mnie czyszczenie turbo? Jeszcze mam Wymieniony N75 na nowy z pół okrągłą wtyczką a u mnie był z kwadratową ale sprzedawca mówił że parametrami to samo

Edytowane przez przem0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze nie wpada w tryb awaryjny. po ostatnim czyszczeniu turbo gruszkę mam ustawione na "oko" - może obrót za mało albo za dużo wkręciłem - może dlatego? Jeszcze dziurkę miałem w tym podciśnieniowym zaworze wody i długo tak jeździłem parę dni temu dopiero ją zakleiłem. Albo jakaś inna przyczyna może być? czy czeka mnie czyszczenie turbo? Jeszcze mam Wymieniony N75 na nowy z pół okrągłą wtyczką a u mnie był z kwadratową ale sprzedawca mówił że parametrami to samo

 

A kręciłeś regulacją? Przy czyszczeniu nie ma potrzeby kręcenia sztangą. Podciśnieniowy zawór wody? Nie rozumiem-wyjaśnij co to?I co zakleiłeś? Wtyk przerabiałeś czy jak? Nie widziałem w tych modelach z półokrągła. Czy aby napewno dobry ci sprzedał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem walnięty zawór n 75 kupiłem nowy i przerobiłem wtyczkę

Turbo miałem całe w syfie więc je wyczyściłem po czyszczeniu zauważyłem też że śrubka od kontry do regulacji jest odkręcona więc sztangę ustawiłem tak mniej więcej żeby pod ciśnieniem opierała się na ograniczniku tak jak tutaj http://www.turbospec.pl/images/DSC02790.jpg

U mnie występuje taki zaworek podciśnieniowy jak na zdjęciu http://img291.imageshack.us/img291/228/dsc02447a.jpg (nie wiem do czego służy) i miał membranę w środku przerwaną więc ją kleiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten zawór. On tam nic do turba nie nie ma.

Sztanga ma chodzić max góra-max dół- tyle w temacie.

Jaka technika czyszczenia? Rozbierane i czyszczone wewnatrz,czy zamoczone i wiadrze nafy-co niektórzy tak czyszczą.

Od 2000 obr przeładowanie spore a N75 jakoś trochę się waha co robić poźniej troszkę mniejsze przeładowanie a N75 wysterowany na maxa.

Pod koniec jeszcze ze 2 sekundy i notlauf pewny.

Podciśnienia dobrze podłączone? Wtyk dobrze przerobiony? Jak dawno temu czyszczone? Jaki styl jazdy?

Obawiam się że czyszczenie ponowne bedzie. Wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem jakieś 1.5 roku temu rozbierając na części naftą i papierkiem wodnym 400 -600 wyczyściłem. To czyli czeka mnie czyszczenie turbo? Czy zawór N75 niedobry kupiłem? podłączyłem go tak samo jak był stary czyli czerwony kabelek od strony silnika a brązowy od strony zderzaka. Z podciśnieniem to nie do końca jestem pewien czy dobrze pamiętam że miałem problem z tym zaworkiem plastikowym czarno białym jedno kierunkowym bo na każdym obrazku inaczej pokazany jest. Nie regulować na razie tej gruszki? Nogę mam raczej ciężką ale do pracy codziennie dojeżdżam nim 1km w jedną stronę. raz na 2 tyg w trasie 40 i z powrotem.

Mam jeszcze pytanie odnośnie turbiny przymocowana jest do kolektora śrubkami a na nie idą nakrętki na klucz 12 mam jedną śrubkę uszkodzoną i teraz bym musiał ją wymienić, jak one się nazywają i gdzie je nabyć?

Edytowane przez przem0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś wrzucił log od 1400 obr to szłoby dół ocenić.

Widać za duże ciśnienie od obr od których robiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie coś mi vag szwankuje co raz error wyskakuje i nie zapisuje od tego momentu co naciskam start ale może uda mi się zrobić dobre logi to wrzucę. wydaje się ze autko idzie ale może ieszcze mam źle wyregulowaną turbine?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi tu za dużo w dole wygląda ale jak niżej jest nie wiem bo nie widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada dobrze. Od 1800 doładowanie pełne i trzyma do końca. N 75 na 80% ciutke za dużo, ale nie ruszaj. Może być i 80%.

Delikatnie przepływka przycina od 3400 obr i może być odczuwalny lekki dołek. Ale do 3500 powinien jechać.

Podmien przepływkę na inną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyczytałem gdzieś żeby sprawdzić przepływkę można wstawić diodę półprzewodnikową to może zrobię na diodzie test przed wymianą przepływomierza? Czy wymieniać bez testów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmien na inną albo wepnij tą diodę w ostateczności i przetestuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności