Rapik Zgłoś #1 Napisano 29 Stycznia 2015 Witam, Pacjent jak w opisie - Passat 1.9TDi AVB 101KM (być może po jakimś wirusie). Ostatnio zaczął strasznie kopcić na wolnych (jasnoniebieski / siwy dym), czuć ropę. Dołączam logi : Statyczne : Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201861.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201862.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201863.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201864.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201865.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201866.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_201867.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_201868.html Dynamiczne (3 bieg, od 1500RPM do ~4000RPM) : Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201869.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201870.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201871.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201872.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201873.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201874.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201875.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201876.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_201877.html Basic Settings : Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201878.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201879.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201880.html Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Statyczne OK Troche BIPY w - Kiedy filtr paliwa zmieniany? Dynamiczne: 08- ale dużo wahy (wirus) OK 03- przepływka OK 11- turbo OK 13/18 OK 04 rozrząd biega 0-2,8 kiedy wymieniany? BS 03 EGR prawdopodobnie zaślepiony lub niesprawny 11 OK Ile przelotu ma wóz? Kiedy jakiekolwiek filtry zmieniane? Świece sprawne? Zadymienie na zimnym, na cieplym, na biegu jałowym,czy podczas jazdy również? Zużycie oleju? Spalanie? Trudności z uruchomieniem ciepły-zimny? Edytowane 29 Stycznia 2015 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #3 Napisano 29 Stycznia 2015 Na rozrządzie przejechane ok. 40 tys.km. Filtr oleju + olej zmienione 6tys. km. temu, filtr powietrza również. Filtr paliwa niewiadomo. Świec nie sprawdzałem. Zadymienie zaczęło się na zimnym, teraz już czy zimny czy ciepły, na postoju jak dłużej postoi to coraz bardziej kopci, podczas jazdy przy wyprzedzaniu też widać chmurę. Zużycie oleju - ciężko stwierdzić, ON pali ok. 7/8l/100. Pali zimny czy ciepły 'na dotyk'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rapik Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2015 Filtr paliwa wymieniony. Wyczyściłem też EGR, bo był masakrycznie brudny. I tu ciekawostka - przy okazji zauważyłem, że jeden podciśnieniowy wężyk po lewej stronie auta (stojąc przed maską) wychodzący z trójnika jest do niczego nie podpięty i nie zaślepiony : Gdzie powinien być wpięty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2015 W obudowie filtra powietrza z boku wychodzi krócieć. Tam go wepnij. Daleko nie musisz szukać bo węzyk jest krótki i tylko tam będzie pasował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spawacz Zgłoś #6 Napisano 16 Lutego 2015 synchro biega bo nie moze dawki wystabilizowac, na 95% do wymiany gumki na pompkach- to jest sa objawy dymienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach