Skocz do zawartości
Rapik

[Passat B5FL] 1.9TDi AVB 101KM - kopci na wolnych - LOG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Pacjent jak w opisie - Passat 1.9TDi AVB 101KM (być może po jakimś wirusie).

Ostatnio zaczął strasznie kopcić na wolnych (jasnoniebieski / siwy dym), czuć ropę.

Dołączam logi :

 

Statyczne :

 

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201861.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201862.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201863.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201864.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201865.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201866.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_201867.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_201868.html

 

Dynamiczne (3 bieg, od 1500RPM do ~4000RPM) :

 

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201869.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201870.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201871.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201872.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201873.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201874.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201875.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201876.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_201877.html

 

Basic Settings :

 

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201878.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201879.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201880.html

 

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statyczne OK Troche BIPY w - Kiedy filtr paliwa zmieniany?

 

Dynamiczne:

08- ale dużo wahy (wirus) OK

03- przepływka OK

11- turbo OK

13/18 OK

04 rozrząd biega 0-2,8 kiedy wymieniany?

BS

03 EGR prawdopodobnie zaślepiony lub niesprawny

11 OK

 

Ile przelotu ma wóz? Kiedy jakiekolwiek filtry zmieniane? Świece sprawne? Zadymienie na zimnym, na cieplym, na biegu jałowym,czy podczas jazdy również? Zużycie oleju? Spalanie? Trudności z uruchomieniem ciepły-zimny?

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na rozrządzie przejechane ok. 40 tys.km.

Filtr oleju + olej zmienione 6tys. km. temu, filtr powietrza również. Filtr paliwa niewiadomo.

Świec nie sprawdzałem. Zadymienie zaczęło się na zimnym, teraz już czy zimny czy ciepły, na postoju jak dłużej postoi to coraz bardziej kopci, podczas jazdy przy wyprzedzaniu też widać chmurę.

Zużycie oleju - ciężko stwierdzić, ON pali ok. 7/8l/100.

Pali zimny czy ciepły 'na dotyk'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniony. Wyczyściłem też EGR, bo był masakrycznie brudny.

I tu ciekawostka - przy okazji zauważyłem, że jeden podciśnieniowy wężyk po lewej stronie auta (stojąc przed maską) wychodzący z trójnika jest do niczego nie podpięty i nie zaślepiony :

 

wezyk.jpg

 

Gdzie powinien być wpięty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W obudowie filtra powietrza z boku wychodzi krócieć. Tam go wepnij. Daleko nie musisz szukać bo węzyk jest krótki i tylko tam będzie pasował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

synchro biega bo nie moze dawki wystabilizowac, na 95% do wymiany gumki na pompkach- to jest sa objawy dymienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności