Skocz do zawartości
tacza

Proszę o analize logów. AVF po zmianie przepływomierza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

w zeszłym tygodniu auto dostało strasznego muła. Po odpaleniu vcdsa wywaliło błąd przepływki.

Kupiłem oryginalnego nowego Boscha 074 906 461 B. Poprzedni przepływomierz właśnie taki był i było OK dopóki się nie zepsuł.

Po wymianie, skasowaniu błędów niestety nie jest do końca OK. Auto jest mułowate od doły tak do 2500obr/min potem bardzo ładnie sie zbiera. Nawet lepiej niż przed usterką.

Proszę o analizę logów. Czy przepływka która kupiłem jest sprawna, bo wydałem na nia kupę kasy.

Z góry bardzo dziekuje

Pozdrawiam Tomek 1,9 AVF 2002

 

http://vaglog.pl/log_193244.html 000

http://vaglog.pl/log_193246.html 003

http://vaglog.pl/log_193248.html 008

http://vaglog.pl/log_193247.html 010

http://vaglog.pl/log_193250.html 011

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

w zeszłym tygodniu auto dostało strasznego muła. Po odpaleniu vcdsa wywaliło błąd przepływki.

Kupiłem oryginalnego nowego Boscha 074 906 461 B. Poprzedni przepływomierz właśnie taki był i było OK dopóki się nie zepsuł.

Po wymianie, skasowaniu błędów niestety nie jest do końca OK. Auto jest mułowate od doły tak do 2500obr/min potem bardzo ładnie sie zbiera. Nawet lepiej niż przed usterką.

Proszę o analizę logów. Czy przepływka która kupiłem jest sprawna, bo wydałem na nia kupę kasy.

Z góry bardzo dziekuje

Pozdrawiam Tomek 1,9 AVF 2002

 

http://vaglog.pl/log_193244.html 000

http://vaglog.pl/log_193246.html 003

http://vaglog.pl/log_193248.html 008

http://vaglog.pl/log_193247.html 010

http://vaglog.pl/log_193250.html 011

 

Widze logowałeś każdą grupę po 2 razy. Za kazdym razem inne parametry powychodziły.

Logowanie nr 1 003- coś tu nie halo przeplywka stoi do 2500obr póżniej mocno odżywa

Logowanie nr 2 003- tu stoi do 2100 obr później OK

Logowanie 1 008-cięcie dawki przez MAF w całym zakresie.

Logowanie 2- 008-już jest OK

 

Gr 11 log1 brak zapisu log 2- widoczne przeładowanie do 2600mbar(chwilowo) a N75 nie kwapi się zbytnio do zbijania ciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie problem leży w sterowaniu turbiną, czyli z układem podciśnienia: grucha, n75, vacupompa, wezyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wężyki wszystkie zmieniłem na nowe, grucha trzyma, tzn jak ściagnąłem węzyk z N75 i ustami zassalem to sztanga ładnie chodzi i grucha trzyma podcisnienie. W poniedziałek podmienie N75 z N18. A może vacupompa?? jak na postoju manewruje i cały czas trzymam hamulec (tiptronic) to po chwili mam mega słaby hamulec. Podczas normalnej jazdy jest wszystko OK z hamulcami. Cały czas zastanawia mnie czy przepływke która kupiłem jest OK.

 

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

dzisiaj jeszcze raz przejrzałem podcisnienia i jest OK.

Pojechałem na obwodnice i zrobiłem logi tym razem na 4 biegu. O dziwo auto bardzo ladnie sie zbierało od dolu. Cżyżby nastapiła samo-naprawa??

Spójrzcie na logi:

http://vaglog.pl/log_193376.html 003

http://vaglog.pl/log_193378.html 008

http://vaglog.pl/log_193379.html 010

http://vaglog.pl/log_193372.html 011

 

Najbardziej zalezy mi na ustaleniu czy przepływomierz jest OK, bo jak nie to jutro mógłbym go oddać do sklepu.

 

Dzięki za poswięcony czas. Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądnąłem jeszcze raz pierwsze logi i drugie. Dochodze jednak do wniosku, że masz klasyczne objawy początku blokowania kierowniczek w turbo. Podczas 1szych logów ewidentnie turbo nie umie wstać (kleszczą się kierowniczki), a jak już turbo zbuduje ciśnienie, to występuje spore przełądowanie (2600mbar). Kilkukrotne przegonienie auta, a co z tym idzie znaczne podniesienie temperatury spalin spowodowało częściowe oczyszczenie kierownic z nagaru, a to umożliwiło ich pracę. Poprawę w sterowaniu turbiny widać w drugich logach. Uważam, że prędzej czy później przyjdzie ci wyciągnąć turbo na stół, ale póki co jeździj dynamicznie kontrilując co jakiś czas wskazania turbo.

Przepływomierz bardzo dobrze mierzy. Jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, że spojrzałes.

Doszedłem do tego samego wniosku, że to jednak kierowniczki. Nawet wydech rozkręciłem żeby sie upewnic że nic nie jest zatkane i ciagle źle wstawał z odczepiony katem. Dopiero jak dostal ostra jazde dzisiaj to wrócił do zycia :)

Porobiłem sobie wykresy jak wstaje turbo i widze znaczaca poprawe :)

Slajd1.jpg

Slajd2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki, że spojrzałes.

Doszedłem do tego samego wniosku, że to jednak kierowniczki. Nawet wydech rozkręciłem żeby sie upewnic że nic nie jest zatkane i ciagle źle wstawał z odczepiony katem. Dopiero jak dostal ostra jazde dzisiaj to wrócił do zycia :)

Porobiłem sobie wykresy jak wstaje turbo i widze znaczaca poprawe :)

[ATTACH=CONFIG]125292[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125293[/ATTACH]

 

Proponuje autostradkę A1 i mocne przebutowanie wozu. Trochę zabawy pedałem gazu (odpuszczanie i wciskanie w podlogę).

W początkowych fazach może pomóc,ale częste pykanie po mieście prędzej czy później zrobi i tak swoje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności