Skocz do zawartości
kosa1703

Prośba o analizę AHU

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zrobiłem logi na tyle na ile umiałem. Problem jest taki że auto kopci na niebiesko i to sporo pod "obciążeniem". Pracuje normalnie tj. przyspiesza, odpala zimne/ciepłe. Odpiąłem wąż z icka i śladowe ilości oleju.

http://vaglog.pl/log_193054.html

http://vaglog.pl/log_193055.html

http://vaglog.pl/log_193056.html

statyczne:

http://vaglog.pl/log_193058.html

http://vaglog.pl/log_193059.html

http://vaglog.pl/log_193060.html

http://vaglog.pl/log_193061.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, zrobiłem logi na tyle na ile umiałem. Problem jest taki że auto kopci na niebiesko i to sporo pod "obciążeniem". Pracuje normalnie tj. przyspiesza, odpala zimne/ciepłe. Odpiąłem wąż z icka i śladowe ilości oleju.

http://vaglog.pl/log_193054.html

http://vaglog.pl/log_193055.html

http://vaglog.pl/log_193056.html

statyczne:

http://vaglog.pl/log_193058.html

http://vaglog.pl/log_193059.html

http://vaglog.pl/log_193060.html

http://vaglog.pl/log_193061.html

 

Zloguj te grupy dynamiczne osobno. Po 3 grupy nie loguj za mało zapisu parametrów wychodzi.

Dymienie na niebiesko może powodować kilkanaście rzeczy. Począwszy od drobnostki,skończywszy na zuzyciu pierścieni lub turbiny.

Jak obfity ten dym? Dymi cały czas? Jakie zużycie oleju? To że w dolocie nie ma basenu oleju nie znaczy ze turbo sprawne. Zużyte uszczelnienia po stronie goracej walą olej w wydech. Zajrzyj do wydechu czy jest sucha sadza czy maź?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na niebiesko dymi podczas jazdy gdy przycisnę go bardziej, a na postoju nie dymi wcale. Zużycie około litra oleju na 7tysi przejechane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na niebiesko dymi podczas jazdy gdy przycisnę go bardziej, a na postoju nie dymi wcale. Zużycie około litra oleju na 7tysi przejechane

 

Litr od wymiany do wymiany(15 tyś) uważam za max. Litr na 7 tyś troszke za dużo,ale jeszcze bez tragedii.

Na postoju nie będzie dymił bez obciążenia, no chyba ze sama oliwa się spala,ale wtedy to już tragedia.

Jak ze spalaniem,mocą? Z rana po rozruchu jak z zadymieniem?

Mozliwe ze turbulum powoli zbliża sie ku końcowi.

Zmierz kompresję silnika jak wygląda. To takie dwie z możliwie gorszych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem zrobię logi w pojedynczych grupach. Odpala bez żadnych problemów cieply/zimny, rano/wieczorem. Wcześniej z rana przy odpalaniu zadymił na niebiesko,ale to zostało wyeliminowane, ponieważ była pęknięta krótka rurka od odmy (teraz nic nie zakopci, rano). Spalanie ok, moc też (była walnięta przepływka, wymiana na nową BOSCHA)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności