Skocz do zawartości
carter19

Nagły wzrost spalania

Rekomendowane odpowiedzi

A niech mi jeszcze ktoś wytłumaczy jak to jest z kątem wyprzedzenia wtrysku...

W MS mam okolo 52-56 jednostek czyli tak jak ma być

W BS mam okolo 19-22 jednostek czyli nieco opozniony

 

Jak to sie ma do ogólnej pracy silnika? skoro w MS jest w porządku to czy to znaczy że komp sobie to dopasowuje i jest w porządku podczas pracy silnika, natomiast ma to wpływ tylko na odpalanie? Dodam że odpala bardzo łatwo.

 

W święta jeszcze pozbywam się kata, może to coś zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MS to kąt wtrysku dynamiczny czyli taki na którym jeździsz:hyhy

BS to kąt wtrysku statyczny czyli taki na którym odpalasz furaka:hyhy

Łatwiej już nie potrafię wytłumaczyć

 

Bez kata z niższych partiach obrotów lepiej się silnik zbiera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli nie ma potrzeby ustawiania kąta wtrysku jeśli nie ma problemów z odpalaniem i nie ma to wpływu na spalanie jeśli dobrze rozumiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bez kata z niższych partiach obrotów lepiej się silnik zbiera

Lepsza wentylacja motoru:JC_fan:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności