driver77 Zgłoś #21 Napisano 17 Września 2014 (edytowane) Fuel temp jest podawana w taki sposób; 9. temperatura paliwa 91 do 201 odp. 20 do 80C I. dla VP 91 do 201 odp. 20 do 80C II. dla PD 85 do 170 odp. 20 do 80C U ciebie jest 153 i raczej tyczy się to przedziału 91 do 201. Gdybyś miał temp wahy 153 st C to dawno eksplodował by twój zbiornik albo zwiększyłby swoją objętość do 200 litrów. Przy bodajrze 120 st zaczyna się deformować zbiornik. A patrząc na twój log: 007 http://vaglog.rtnet.pl/log_183436.html widać ze temp wahy jest OK Na wykresie mieści sie w liniach, a jak chcesz centralnie w środek trafić to chyba nie obejdzie się bez dokladniejszych przyrządów do strojenia kąta wtrysku Edytowane 17 Września 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani270 Zgłoś #22 Napisano 23 Września 2014 Dzieki za wyczerpujace wyjasnienie :bezzebow Dzis zrobilem logi z dioda w miejscu przeplywki ale auto i tak marnie startuje. Moze map sensor ma juz dosc? BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187158.html MB 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187159.html Dynamiczne 010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_187161.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_187160.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #23 Napisano 23 Września 2014 Dzieki za wyczerpujace wyjasnienie :bezzebow Dzis zrobilem logi z dioda w miejscu przeplywki ale auto i tak marnie startuje. Moze map sensor ma juz dosc? BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187158.html MB 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187159.html Dynamiczne 010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_187161.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/log_187160.html Dioda zawsze będzie dawała stałą wartość. Jeżeli brak zmian to wiadomo że nie przepływka. Wyjmij Map 2 minuty roboty, przeczyść. Dość często lubi się zasyfić, bo jak wiadomo w naszych klekotach such całkiem tam nie jest. Troche oliwy+drobiny kurzu lubią go oblepić z czasem. Map sensor walnięty chyba rzuca jakimś błędem z tego co pamietam ,ale nie jestem pewien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani270 Zgłoś #24 Napisano 23 Września 2014 (edytowane) Co do czyszczenia map sensora to nie raz juz go mylem roznymi specyfikami ;] wydaje mi sie ze cisnienie nie domaga i przez to jest zmieniona praca silnika a zwlaszcza z ranca po dlugim postoju ale sa wyjatki i bywa ze jest dobrze prawdopodobnie turboo jest zle poskladane tzn. pierscien jest zle zalozony i jest przyczyna slabego doladowania z dolu tak wiec jak sobota bedzie wolna to bedzie gdzie lapy wsadzic:bezzebow turbo rozebralem ale tam jest wszystko ok wiec juz nie wiem za co sie zlapac Edytowane 12 Października 2014 przez dani270 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani270 Zgłoś #25 Napisano 9 Stycznia 2015 witam problem z silnikiem rozwiazany prawie calkowicie po wymianie ECU jedynie lekkie dymienie od czasu do czasu zostalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 9 Stycznia 2015 witam problem z silnikiem rozwiazany prawie calkowicie po wymianie ECU jedynie lekkie dymienie od czasu do czasu zostalo Soft padł czy co się stało że wymieniałeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #27 Napisano 10 Stycznia 2015 witam problem z silnikiem rozwiazany prawie calkowicie po wymianie ECU jedynie lekkie dymienie od czasu do czasu zostalo a nie miałeś czasami problemów z komunikacją na vagu ze sterownikiem silnika ?? U mnie jest właśnie taki objaw wszystkie inne sterowniki OK, ale z silnikiem jak się połączę to po chwili brak komunikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #28 Napisano 10 Stycznia 2015 a nie miałeś czasami problemów z komunikacją na vagu ze sterownikiem silnika ?? U mnie jest właśnie taki objaw wszystkie inne sterowniki OK, ale z silnikiem jak się połączę to po chwili brak komunikacji. A jakiś błąd wywala? Coś się dzieje. Kiedyś w Audi A3 od teścia miałem taki problem. Brak komunikacji z silnikiem. Tylko ze tam silnika nie szło zapalić i choinka na desce się robiła. Okazało się że padł przekaźnik bodajże 109. Po wyjęciu i przeczyszczeniu styków wóz jak nowy. Ze 2 lata minęły i objaw nie powrócił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #29 Napisano 10 Stycznia 2015 Błąd wywala "too many communication errors" ale dzieje się to tak wchodzę do Engine i mogę zerknąć na jakąś grupę ale po przejsciu na inna np. wywala ten błąd. Zauważyłem również że jak odpalam BS to obroty nie wzrastają do 1407 obr/min. Inne sterowniki żadnego problemu. Problemów z odpalaniem i choinką nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #30 Napisano 10 Stycznia 2015 Błąd wywala "too many communication errors" ale dzieje się to tak wchodzę do Engine i mogę zerknąć na jakąś grupę ale po przejsciu na inna np. wywala ten błąd. Zauważyłem również że jak odpalam BS to obroty nie wzrastają do 1407 obr/min. Inne sterowniki żadnego problemu. Problemów z odpalaniem i choinką nie mam. A no. Tobie chodzi o brak komunikacji ze sterownikiem przez kabel. Jak masz jakiś darmowy program VCDS Lite czy jakiś darmowy VAG to nie zrobisz tym wszystkiego. We wcześniejszym wpisie to o inną kwestię mi chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dani270 Zgłoś #31 Napisano 17 Stycznia 2015 w sterowniku było grzebane jeszcze za czasów gdy auto było w niemczech przez marna firmę tuningująca. co do problemu komunikacji kolegi powyżej polecam poszukać na chomiku sprawdzonego vag-com 3.11 z pelna aktywacja programu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach