Skocz do zawartości
dani270

Afn Kopci, Glosno Pracuje, Muli- Logi

Rekomendowane odpowiedzi

Fuel temp jest podawana w taki sposób;

 

9. temperatura paliwa 91 do 201 odp. 20 do 80C

 

I. dla VP -> 91 do 201 odp. 20 do 80C

II. dla PD -> 85 do 170 odp. 20 do 80C

 

 

U ciebie jest 153 i raczej tyczy się to przedziału 91 do 201. Gdybyś miał temp wahy 153 st C to dawno eksplodował by twój zbiornik albo zwiększyłby swoją objętość do 200 litrów. Przy bodajrze 120 st zaczyna się deformować zbiornik.

 

A patrząc na twój log:

007 http://vaglog.rtnet.pl/log_183436.html widać ze temp wahy jest OK

 

Na wykresie mieści sie w liniach, a jak chcesz centralnie w środek trafić to chyba nie obejdzie się bez dokladniejszych przyrządów do strojenia kąta wtrysku

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wyczerpujace wyjasnienie :bezzebow

 

Dzis zrobilem logi z dioda w miejscu przeplywki ale auto i tak marnie startuje. Moze map sensor ma juz dosc?

 

BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187158.html

MB 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187159.html

 

Dynamiczne

 

010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_187161.html

008 http://vaglog.rtnet.pl/log_187160.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki za wyczerpujace wyjasnienie :bezzebow

 

Dzis zrobilem logi z dioda w miejscu przeplywki ale auto i tak marnie startuje. Moze map sensor ma juz dosc?

 

BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187158.html

MB 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_187159.html

 

 

Dynamiczne

 

010,011 http://vaglog.rtnet.pl/log_187161.html

008 http://vaglog.rtnet.pl/log_187160.html

 

Dioda zawsze będzie dawała stałą wartość.

Jeżeli brak zmian to wiadomo że nie przepływka.

Wyjmij Map 2 minuty roboty, przeczyść. Dość często lubi się zasyfić, bo jak wiadomo w naszych klekotach such całkiem tam nie jest. Troche oliwy+drobiny kurzu lubią go oblepić z czasem.

Map sensor walnięty chyba rzuca jakimś błędem z tego co pamietam ,ale nie jestem pewien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do czyszczenia map sensora to nie raz juz go mylem roznymi specyfikami ;]

wydaje mi sie ze cisnienie nie domaga i przez to jest zmieniona praca silnika a zwlaszcza z ranca po dlugim postoju ale sa wyjatki i bywa ze jest dobrze

 

prawdopodobnie turboo jest zle poskladane tzn. pierscien jest zle zalozony i jest przyczyna slabego doladowania z dolu tak wiec jak sobota bedzie wolna to bedzie gdzie lapy wsadzic:bezzebow

 

turbo rozebralem ale tam jest wszystko ok wiec juz nie wiem za co sie zlapac

Edytowane przez dani270

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam problem z silnikiem rozwiazany prawie calkowicie po wymianie ECU jedynie lekkie dymienie od czasu do czasu zostalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam problem z silnikiem rozwiazany prawie calkowicie po wymianie ECU jedynie lekkie dymienie od czasu do czasu zostalo

 

Soft padł czy co się stało że wymieniałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam problem z silnikiem rozwiazany prawie calkowicie po wymianie ECU jedynie lekkie dymienie od czasu do czasu zostalo

 

a nie miałeś czasami problemów z komunikacją na vagu ze sterownikiem silnika ?? U mnie jest właśnie taki objaw wszystkie inne sterowniki OK, ale z silnikiem jak się połączę to po chwili brak komunikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a nie miałeś czasami problemów z komunikacją na vagu ze sterownikiem silnika ?? U mnie jest właśnie taki objaw wszystkie inne sterowniki OK, ale z silnikiem jak się połączę to po chwili brak komunikacji.

 

A jakiś błąd wywala?

Coś się dzieje.

Kiedyś w Audi A3 od teścia miałem taki problem. Brak komunikacji z silnikiem. Tylko ze tam silnika nie szło zapalić i choinka na desce się robiła.

Okazało się że padł przekaźnik bodajże 109. Po wyjęciu i przeczyszczeniu styków wóz jak nowy. Ze 2 lata minęły i objaw nie powrócił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd wywala "too many communication errors" ale dzieje się to tak wchodzę do Engine i mogę zerknąć na jakąś grupę ale po przejsciu na inna np. wywala ten błąd. Zauważyłem również że jak odpalam BS to obroty nie wzrastają do 1407 obr/min. Inne sterowniki żadnego problemu. Problemów z odpalaniem i choinką nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błąd wywala "too many communication errors" ale dzieje się to tak wchodzę do Engine i mogę zerknąć na jakąś grupę ale po przejsciu na inna np. wywala ten błąd. Zauważyłem również że jak odpalam BS to obroty nie wzrastają do 1407 obr/min. Inne sterowniki żadnego problemu. Problemów z odpalaniem i choinką nie mam.

 

A no. Tobie chodzi o brak komunikacji ze sterownikiem przez kabel. Jak masz jakiś darmowy program VCDS Lite czy jakiś darmowy VAG to nie zrobisz tym wszystkiego.

We wcześniejszym wpisie to o inną kwestię mi chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sterowniku było grzebane jeszcze za czasów gdy auto było w niemczech przez marna firmę tuningująca.

co do problemu komunikacji kolegi powyżej polecam poszukać na chomiku sprawdzonego vag-com 3.11 z pelna aktywacja programu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności