Skocz do zawartości
anonim24

prosba o analize logow 1.9tdi atj

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosilbym uprzejmie o analize tych 3 logow.. nastepne wykonam dopiero gdy wymienie baterie w lapku..;)

 

008 http://vaglog.rtnet.pl/anonim163_165460.html

0011 http://vaglog.rtnet.pl/anonim163_165461.html

003 http://vaglog.rtnet.pl/anonim163_165462.html

 

 

 

Z gory dziekuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo pisać.... ogień z dupy. Szkoda silnika na takie wydmuszki. Dwumas dostaje mocno w kość, a i turbo jesli jest seryjne, to długo nie pożyje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto kupilem niedawno..poprzedni wlasciciel nic nie mowil o zadnym podniesieniu mocy itd :/ 'wydmuszki'? co masz na mysli?

i czemu turbo dlugo nie pozyje?

 

 

hmmm ok chyba juz rozumiem czemu 2mas dlugo nie pozyje :/

pojechalem chwile temu i zrobilem loga kanalu 020, choc wiem doskonale ze wartosci w Nm wyswietlane tam nie sa prawdziwe ale przy 1700obr wyplulo 352Nm a przy 1950 410Nm i tak trzymalo :/

czyli wizyta u tunera zeby 'niby tego chipa' sprowadzil do wartosci w miare normalnych?

Edytowane przez anonim24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak. Obecny soft brutalnie się obsługuje z podzespołami silnika.

Pokaż jeszcze dynamiczne logi 001, 004.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram się w miarę możliwości i czasu wykonać logi o które prosisz bo bateria w lapku nie pozwala mi na wykonanie wszystkich logow na raz :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Ogień z dupy" mocny soft wg mnie. Szkoda turbo i dwumasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja o tym sofcie pojecia nie mialem nawet...:/ zauwazylem tylko ze ma ostrego kopa od niskich juz obrotow dlatego zakupilem kabel zeby zrobic logi..i co sie okazalo? ze wydmuszke zrobili z tego paska ehh....:/ a co jeszcze po tych 2 logach wywnioskowales?

 

 

PS. ciekawe ile ma koni i NM...:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszke zdjąć z dołu Nm i ograniczyć turbo, a będzie dobrze. Sprawdź czy turbo jest seryjne. Generalnie jak nie jezdzisz stale z pedalem gazu w podłodze, to się nie rozpadnie co nie zmienia faktu, że tak nie powinno być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa... ale już lekkie szarpanie przy ruszaniu jest odczuwalne :/ szkoda że kabla nie mam do mapek.. a nie wiesz może kto w mojej okolicy poprawiłby mi mapy, jakiś forumowicz ? bo firma skasuje jak za normalny tune up.. jak za zboże :P właśnie a do ilu seryjne turbo pompuje jeśli się orientujesz :) ? podjadę może jutro na kanał i spróbuje oblukac co za turbo mam.. a synchronizacja po logach zauważyłem że od 0 trochę odbiega.. może tak zostać czy powalczyć też z tym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacje na razie zostaw w spokoju. Podejrzewam, że celowo ktoś tak ją ustawił, żeby zmniejszyć spalanie, troszkę "utemperować" silnik. Po przestawieniu możesz mieć jeszcze większy overboost, który jest obecnie spory.

Kup sobie kabel do odczytu ecu np. mpps i na pewno znajdzie się ktoś co poprawi ci mapy.

ATJ seryjnie ma turbo z rodziny GT1749V, które montowane jest w 1.9TDi PD i VP 90/101/110/115KM. W ATJ/AJM maksymalnie pompuje 1,29bara i to już wtedy pracuje na granicy, gdyż te same turbo w wersji 90KM dmucha 0,9b, czyli w ATJ jest to 43% więcej doładowania.

U ciebie jest zadane 1,36bara, ale z racji dużych dawek turbo wkręca się do ponad 1,55bara (72% więcej). O ile overboosty możesz ograniczyć poprzez wydłużenie sztangi, bo obecnie dochodzi do ponad 90% n75 (u ciebie jest ciągłe przeładowanie o 0,1-0,15b), to ograniczenie momentu z dołu w celu ochrony dwumasy i innych podzespołów jedynie wykonasz poprzez ograniczenie dawek w sofcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok musze ugadac sie z tunerem..

Dzieki za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem turbo... jest seryjne gt17v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to proponuje wydłużyć sztangę, aby max n75 osiągało granice 70% i wciskać gaz do dechy powyżej 2200obr. Zmniejszy się overboost, a dwumas nie będzie nadwyrężony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sry ze zapytam ale jak ja wydluzyc ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności