Skocz do zawartości
slawio

Proszę o analizę logówAudi A4 b5 kombi AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosił bym o analizę logów brak mocy tryb awaryjny błąd 575 dzieje się tak po przekroczeniu 3200 obrotów po restacie wraca moc do 3200 i znowu to samo:kwasny: n75 podmieniany przewody sprawdzone sztanga od turbo chodzi proszę o pomoc .

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/ziemiaszka774_156940.html

Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/ziemiaszka774_156941.html

Grupy: 011,008 - http://vaglog.rtnet.pl/ziemiaszka774_156942.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz przeładowanie od 1800 obr/min turbo do czyszczenia wysterowanie zaworka N75 jest od razu 94,4%. Więc skoro podmieniałeś N75 to turbo do czyszczenia albo coś nie tak z długością sztangi. Było coś robione z turbo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nic nie było robione z turbo było wszystko dobrze ostatnio nigdzie nie jezdziłem w trasy jakieś 3 miechy po mieście tylko jak pojechałem w trasę to 120 i koniec tryb awaryjny może dlatego że nie jezdziłem z cegłą na pedale .Czy problem jest z wyjęciem i czyszczeniem turbiny?

Jeszcze jak zakładam i zdejmuję przewód z gruszki na włączonym to czuć taki lekki przeskok na sztandze .

Edytowane przez slawio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli kierowniczki w turbo się blokują i dlatego masz tryb awaryjny. Jeśli masz trochę zdolności manualnych i cierpliwość to turbo w 1 dzień zdemontujesz, wyczyścisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc to turbo bo nie chciał bym na darmo czyścić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ściągnij wężyk z gruszki i spróbuj poruszać sztangą ręką będziesz czuć czy chodzi płynnie czy są przeszkoli(sprężyna z gruchy może stawiać opór to normalne) ale sztanga powinna chodzić w całym zakresie płynnie jak coś wyczujesz to będzie świadczyć że do czyszczenia. Prościej nie potrafię wyjaśnić jak to szybko ocenić.

Można to jeszcze sprawdzić VAG-em w BS grupa 11 sztanga się przestawia ON - OFF czyli góra dół.

 

N75 możesz wyeliminować jeżeli podmieniałeś z innego auta i takie same logi są i tak samo przechodzi w tryb awaryjny, a w innym aucie działa prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór n70 zamieniałem z n18 chyba tak się nazywa i dodatkowo czyściłem go .A na vagu(może mam jakiś inny) BS grupa 11 wyskakuje mi jakiś błąd że nie mogę tak sprawdzić.Pozostaje mi chyba tylko czyszczenie turbiny.A sztangą po zdjęciu przewodu nie da się ruszyć ręką strasznie ciężko brałem śrubokrętem też ciężko ale idzie i opada jakieś koło 2 czm nie wiem czy tak ciężko to ma chodzić.

Edytowane przez slawio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawór n70 zamieniałem z n18 chyba tak się nazywa i dodatkowo czyściłem go .A na vagu(może mam jakiś inny) BS grupa 11 wyskakuje mi jakiś błąd że nie mogę tak sprawdzić.Pozostaje mi chyba tylko czyszczenie turbiny.A sztangą po zdjęciu przewodu nie da się ruszyć ręką strasznie ciężko brałem śrubokrętem też ciężko ale idzie i opada jakieś koło 2 czm nie wiem czy tak ciężko to ma chodzić.

 

U mnie jest podobnie. Sztangi nie ruszy rękoma, trzeba również śrubokrętu użyć do pomocy. Raz na jakiś czas wpadnie w tryb awaryjny i zostawia błąd 575. Jestem ciekawy jaki będzie tu finał bo mam podobne objawy. Jeśli czyszczenie pomoże to biorę się za swoją suszarkę, choć mam ogromne obawy aby cokolwiek w niej robić bo wszelkie śruby są masakrycznie zardzewiałe i czuje że bez szkód się nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sztangą po zdjęciu przewodu nie da się ruszyć ręką strasznie ciężko brałem śrubokrętem też ciężko ale idzie i opada jakieś koło 2 cm nie wiem czy tak ciężko to ma chodzić ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak sztanga ciężko chodzi ale ma płynnie ma się poruszać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobi się cieplej to biorę się za turbinę .Mam naftę ,ropę , paper ścierny granulacji 600 , 400 i zapał ale pogoda zła zimno, co jeszcze mi potrzebne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobry zestaw sprytnych kluczy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina wyczyszczona była zabrudzona brak błędów i idzie aż miło troszkę nie pogoda bo ślisko zobaczymy na suchym z większą prędkością roboty 1 dzień bez wprawy myślę że jak już wiem co i jak to 5 godzin bym to zrobił koszt komplet uszczelek 50zł i nafta 8 zł.Dzięki PERSON za diagnozę i odpowiedzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz miał chwile to zrób logi dla potomnych. Cieszę się że mogłem pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności