PersoN Zgłoś #41 Napisano 29 Lipca 2015 Panowie dziś znowu wrócił problem zauważyłem po tym że przepływa dnie dawkę a do niedawna pokazywała idealnie wszytko to stało się gdy delikatnie o 0,5 obrotu skróciłem sztangę. Gdy wróciłem do pierwotnej pozycji nic się nie zmieniło. 011 i 003 http://vaglog.pl/log_226494.html widać jakby przycinały się łopatki od 2100 do 2500 tys/obr (Ale potwierdźcie moja diagnozę) zróbiłe dziś test 011 BS z podpiętym wakumetrem podciśnienie około -0,75 bara Wydaje mi się że przez to turbo nie zassysa odpowiedniej ilości powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #42 Napisano 31 Lipca 2015 Dobre podciśnienie. Wyciagnij to turbo i zrób mu dokładna diagnozę na stole pod kątem kleszczenia się kierownic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #43 Napisano 1 Sierpnia 2015 Dobre podciśnienie. Wyciagnij to turbo i zrób mu dokładna diagnozę na stole pod kątem kleszczenia się kierownic. tak zrobię a powiedz mi jeszcze jedno czy ustawić sztangę w pozycji takiej że przy 18 inHg jest max doładowanie i opiera się o ogranicznik ?? jak na tych filmach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #44 Napisano 1 Sierpnia 2015 Na filmikach ładnie jest to pokazane. Osobiście robię tak, że przykręcony aktuator musi wejść na ośkę kierownic z minimalnym napięciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #45 Napisano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Na filmikach ładnie jest to pokazane. Osobiście robię tak, że przykręcony aktuator musi wejść na ośkę kierownic z minimalnym napięciem. Turbo wyczyszczone log 003 i 011 . Sztanga wyregulowana na tyle ile mój manometr jest dokładny. http://vaglog.pl/log_227404.html (patrzyć ten log na dole, log na szybko) Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #46 Napisano 3 Sierpnia 2015 Jak dla mnie, to prawie idealnie. Pół obrotu tak, żeby osiągać n75 w granicach 70% i co najwyżej przepływkę bym profilaktycznie umył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach