lukaszcl Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2013 Witam mam taki dylemat ,postanowiłem sprzedac Passata B6 i kupic Audi ,tylko teraz mam problem z wyborem czy A6 z lat 2006 czy możę Audi A4 z 2008 roku , pod uwagę biorę tylko sedana , A6 tylko 3.0 tdi lub 2.7 tdi , A4 niestety tylko 2.0 tdi ,3.0 jest bardzo drogie w A4 b8 ,jakie jest wasze zdanie co wybrać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2013 A6. Po pasku A4 będzie wydawało Ci się za ciasne. Jeśli jeździ sam/we dwójkę to A4, ale z kolei będzie za słabe w stos do tego co chcoałoby się wyciągnąć z zawieszenia. Ale to Ty będziesz tym jeździł, więc to nie mój wybór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
05bubu Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2013 Miałem oba, dla mnie zdecydowanie a4 różnica wizualna w porównaniu do c6 wizualnie przepaść, swoją droga a4 młodsze i w porównując do a) 3.0 na pewno mniejszy przebieg i tańsza eksploatacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #4 Napisano 4 Marca 2013 Co do A6 C6. Jesli zamierzasz kupić diesla... czy to 2.7 czy 3.0 to wiedz że te silniki z pierwszych lat produkcji posiadają wadliwe rozwiązanie przeniesienia rozrządu. Chodzi o łańcuchy i ślizgi które to miały być "dożywotnie". Dopiero po 2009 roku.. poprawiono tę usterkę. Jesli masz zamiar kupić taki starszy samochód to musisz się liczyć z tym że wymiana rozrządu to właściwie tyle kasy co passat B5 ( trzeba silnik wyjmować z samochodu). Ja miałem plana zmienić na taki wózek... ale odpuściłem bo ceny jak narazie dla mnie zaporowe (2009 w górę). 2.7 silnik to bardzo dobra konstrukcja. Oczywiście nie licząc mechanizmu napędu rozrządu. Sama hydraulika (wałki, hydroregulatory,dzwigienki ułożyskowane) są wykonane w identycznej technologi jak silniki 2.5 V6 spotykane w passatach B5 (silniki BDG BDH BCZ ... oraz najlepiej wykonany BAU << choć mechanicznie to te same silniki ... do grupy silników Bxx nie mozna zaliczyć BFC który to jest starej konstrukcji). Wracając do 2.7 czy 3.0. Można trafić taki samochód z już wymienionym rozrządem... Ale mało kto takie auto sprzedaje gdyż po wymianie tychże elementów... jednostka będzie pracować przez następne 500 tys bezproblemowo lub do końca swoich dni, jak kto woli Jeśli chcesz naprawdę się rozejrzeć za takim autkiem... zapraszam na forum A6 gdzie jest obszerny wątek na temat silników Diesla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #5 Napisano 4 Marca 2013 A BMW E60 3.0 D to dobra opcja ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2013 A BMW E60 3.0 D to dobra opcja ? :oksam kiedyś myślałem o takiej w manualu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #7 Napisano 4 Marca 2013 :oksam kiedyś myślałem o takiej w manualu Dlaczego w manualu ? Lepiej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #8 Napisano 4 Marca 2013 dla mnie lepiej, delikatny sofcik i 275hp a można iść dalej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #9 Napisano 4 Marca 2013 Niestety nie stać mnie na takie gabloty, ale obiema jedziłem dość dużo (C6 3.0tdi i E60 3.0d ). Samochody teścia... Moje spostrzeżenia: E60: -rewelacyjna automatyczna skrzynia biegów -świetne prowadzenie lato -materiały wykończenia wnętrza wysokiej jakości -małe spalanie jak na tak duży silnik -mało awaryjna jednostka napędowa A6: -quattro + zima = - dużo kłopotów z motorem (rocznik 2004) - kiepskiej jakości skórzana tapicerka - karbon zchodzi z elementów wnętrza, tak samo guma na plastikach drzwi i tunelu środkowego Samochody te kosztują podobne pieniądze, a wykonanie to już inna bajka. Gdybym to ja stał przed wyborem kupna to napewno E60. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszcl Zgłoś #10 Napisano 9 Marca 2013 A więc tak ,znalazłem ładną A4 B8 sedan ,srebrna , biksenon +led przód ,dobrze wyposażona ,navi ,nagłośnienie concert ,2.0 Tdi 143 Km CR , auto ma 145 tys/km -sprawdziłem wygląda ze nic nie kręćone , Cena ostateczna 48 tys /zł ,czy to nie mało jak na takie auto ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach