Skocz do zawartości
birko2

Prosze o analize logow 1.9 TDI AFV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z odpalaniem passta juz przy -8 stopniach (trzeba długo kręcić rozrusznikiem nawet do 30sek), gdy juz raz odpali nawet na kilka sekund póżniej juz nie ma problemów z odpalaniem. Akumulator dobry, świece żarowe wymienione 2 miesiące temu na BERU

 

LOGI STATYCZNE

-zimny silnik

007 z modułu ENGINE http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108717.html

003 z modułu INSTRUMENTS http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108718.html

 

-ciepły silnik

007 z modułu ENGINE http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108792.html

003 z modułu INSTRUMENTS http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108797.html

 

BS

grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108785.html

grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108786.html

grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108787.html

 

MB

grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108788.html

grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108789.html

grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108790.html

grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108791.html

grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108792.html

grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108793.html

grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108794.html

grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108795.html

grupa 023 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108796.html

 

LOGI DYNAMICZNE

grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108798.html

grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108799.html

grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108800.html

grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108801.html

grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108802.html

grupa 010 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108803.html

grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108804.html

 

W załączniku kody błędów

Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT DLA fORUMOWICZÓW

VAG-COM DTC Printout.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na początek to termostat puszcza za wcześnie(wymiana pomoże), przy takim kącie synchronizacji powinien śmiało gadać ale powinien być jak najbliżej zera , , Oraz obczaj czy ci paliwo nie spływa, Popatrz temp zew. -8 a silnik widzi 0. Czujnik temp. silnika coś Ci świruje.

 

 

Tu masz na temat błędu 18263 : http://forum.vw-passat.pl/threads/6644-Kod-bledu-prosze-o-interpretacje?highlight=18263

:D

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi na zimnym silniku były robione prze -2 stopniach, a na ciepłym silniku przy +4 stopniach.

Termostat się wymieni po nowym roku (teraz sobie przypominam ze pasio na wolnych obrotach uzyskuje tylko 80 stopni na zegarze) ale co z tym czujnikiem temp? Paliwko sprawdzę po świętach czy nie schodzi choć do tej pory nie brałem tego pod uwagę bo gdy jest w miarę ciepło to autko pali od kopa.

Dzisiaj zauważyłem ze dywanik kierowcy jest mokry i moduł komfortu może być w wodzie

Czy reszta logów jest ok? bo to odpalanie mnie drażni no i szkoda rozrusznika

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logi na zimnym silniku były robione prze -2 stopniach, a na ciepłym silniku przy +4 stopniach.

ale co z tym czujnikiem temp?

 

Czujnika nie ruszaj.:D Jest OK.

 

---------- Dodano o 02:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:33 ----------

 

Paliwko sprawdzę po świętach czy nie schodzi choć do tej pory nie brałem tego pod uwagę bo gdy jest w miarę ciepło to autko pali od kopa.

Dzisiaj zauważyłem ze dywanik kierowcy jest mokry i moduł komfortu może być w wodzie

 

pozdr

 

Przy najbliższej okazji w temp ok. -10 podczas odpalania zrób loga statycznego dla grupy 018. Będzie wtedy wiadomo czy paliwo się cofa, A jak tam filtr paliwa. Kiedy był wymieniany?

Tak po za konkursem to łap http://forum.vw-passat.pl/threads/8154-woda-w-passacie-mokre-dywaniki-wilgoc-w-kabinie?highlight=woda+samochodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat z wodą już raz przerabiałem (walnięta uszczelka pod komputerem) zobaczymy co tym razem mu dolega.

Filtr paliwa był wymieniany ok 16tyś km temu - wymieniam go co druga zmianę oleju.Do paliwa dolewam "kleen-flo"dodatek uszlachetniający

Logowanie grypy 018 mam zrobić podczas kręcenia rozrusznikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logowanie grypy 018 mam zrobić podczas kręcenia rozrusznikiem?

 

Tak :P

Zrób razem 018 z 001

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za linka

na moje szczęście koledzy z w/w wątku uznali że to normalne zjawisko (te 6-ki) gdy robi się logi przy rozruchu

Niestety problemy z rozruchem przy temp poniżej -10 stopni nadal pozostaje nierozwiązany

jakieś inne sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności