birko2 Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2012 Witam mam problem z odpalaniem passta juz przy -8 stopniach (trzeba długo kręcić rozrusznikiem nawet do 30sek), gdy juz raz odpali nawet na kilka sekund póżniej juz nie ma problemów z odpalaniem. Akumulator dobry, świece żarowe wymienione 2 miesiące temu na BERU LOGI STATYCZNE -zimny silnik 007 z modułu ENGINE http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108717.html 003 z modułu INSTRUMENTS http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108718.html -ciepły silnik 007 z modułu ENGINE http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108792.html 003 z modułu INSTRUMENTS http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108797.html BS grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108785.html grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108786.html grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108787.html MB grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108788.html grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108789.html grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108790.html grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108791.html grupa 007 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108792.html grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108793.html grupa 014 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108794.html grupa 018 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108795.html grupa 023 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108796.html LOGI DYNAMICZNE grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108798.html grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108799.html grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108800.html grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108801.html grupa 008 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108802.html grupa 010 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108803.html grupa 011 http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_108804.html W załączniku kody błędów Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT DLA fORUMOWICZÓW VAG-COM DTC Printout.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2012 (edytowane) Tak na początek to termostat puszcza za wcześnie(wymiana pomoże), przy takim kącie synchronizacji powinien śmiało gadać ale powinien być jak najbliżej zera , , Oraz obczaj czy ci paliwo nie spływa, Popatrz temp zew. -8 a silnik widzi 0. Czujnik temp. silnika coś Ci świruje. Tu masz na temat błędu 18263 : http://forum.vw-passat.pl/threads/6644-Kod-bledu-prosze-o-interpretacje?highlight=18263 Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
birko2 Zgłoś #3 Napisano 25 Grudnia 2012 Logi na zimnym silniku były robione prze -2 stopniach, a na ciepłym silniku przy +4 stopniach. Termostat się wymieni po nowym roku (teraz sobie przypominam ze pasio na wolnych obrotach uzyskuje tylko 80 stopni na zegarze) ale co z tym czujnikiem temp? Paliwko sprawdzę po świętach czy nie schodzi choć do tej pory nie brałem tego pod uwagę bo gdy jest w miarę ciepło to autko pali od kopa. Dzisiaj zauważyłem ze dywanik kierowcy jest mokry i moduł komfortu może być w wodzie Czy reszta logów jest ok? bo to odpalanie mnie drażni no i szkoda rozrusznika pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #4 Napisano 26 Grudnia 2012 Logi na zimnym silniku były robione prze -2 stopniach, a na ciepłym silniku przy +4 stopniach. ale co z tym czujnikiem temp? Czujnika nie ruszaj. Jest OK. ---------- Dodano o 02:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 02:33 ---------- Paliwko sprawdzę po świętach czy nie schodzi choć do tej pory nie brałem tego pod uwagę bo gdy jest w miarę ciepło to autko pali od kopa.Dzisiaj zauważyłem ze dywanik kierowcy jest mokry i moduł komfortu może być w wodzie pozdr Przy najbliższej okazji w temp ok. -10 podczas odpalania zrób loga statycznego dla grupy 018. Będzie wtedy wiadomo czy paliwo się cofa, A jak tam filtr paliwa. Kiedy był wymieniany? Tak po za konkursem to łap http://forum.vw-passat.pl/threads/8154-woda-w-passacie-mokre-dywaniki-wilgoc-w-kabinie?highlight=woda+samochodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
birko2 Zgłoś #5 Napisano 26 Grudnia 2012 temat z wodą już raz przerabiałem (walnięta uszczelka pod komputerem) zobaczymy co tym razem mu dolega. Filtr paliwa był wymieniany ok 16tyś km temu - wymieniam go co druga zmianę oleju.Do paliwa dolewam "kleen-flo"dodatek uszlachetniający Logowanie grypy 018 mam zrobić podczas kręcenia rozrusznikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #6 Napisano 26 Grudnia 2012 (edytowane) Logowanie grypy 018 mam zrobić podczas kręcenia rozrusznikiem? Tak Zrób razem 018 z 001 Edytowane 26 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
birko2 Zgłoś #7 Napisano 14 Stycznia 2013 nareszcie temperatura spadła do -11 stopni i mogłem zrobić logi, tylko że autko zapaliło od kopa (nie wiem czy się śmiać czy płakać) oto logi - grupa 001 i 018 - http://vaglog.rtnet.pl/birosbogdan_111021.html pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #8 Napisano 14 Stycznia 2013 W grupie 018, wartości 6 oznaczają zapowietrzenie, , spróbuj tutaj może koledzy coś poradzą, łap http://forum.vw-passat.pl/threads/127402-Nierowna-praca-przez-30-40sek-AVB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
birko2 Zgłoś #9 Napisano 15 Stycznia 2013 dzięki za linka na moje szczęście koledzy z w/w wątku uznali że to normalne zjawisko (te 6-ki) gdy robi się logi przy rozruchu Niestety problemy z rozruchem przy temp poniżej -10 stopni nadal pozostaje nierozwiązany jakieś inne sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach