Skocz do zawartości
Seat toledo

ASV 110 KM 2001r.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoim seatem toledo. Czyszczony był nastawnik pompy wtryskowej po tym jak samochód nie chciał odpalić. Po wyczyszczeniu nastawnika samochód odpala lecz wyskakuje błąd 17970. POniżej zamieszczam logi z grupy 001. Proszę o analizę i jakieś podpowiedzi co robić dalej.

 

http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98721.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzuć statyczny grupy 019.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc wstawiam ponownie log z grupy 001, ponieważ nastawnik był ponownie czyszczony.

Ale po jakimś czasie i tak wywala błąd: 17970 - quantity adjuster (n146) upper limit reached

log001

http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98791.html

 

log019

http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98794.html

 

Log019 robiony na zapłonie. Czy dobrze ?

 

Dodam jeszcze, że auto na biegu jałowym chodzi trochę nierówno. Dopiero po przegazowaniu sytuacja się normuje ale też na kilka sekund.

Jeszce mam pytanie czy przyczyną mogą być lutowane te blaszki w nastawniku? Czy muszą być one tak jak oryginalnie zgrzewane punktowo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej mogą być źle polutowane blaszki.

 

jeszcze wrzuć 001 na zapłonie, może czujnik rsw jest nieprawidłowo ustawiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zapłonie czujnik pokazuje 0,74V sprawdzane na podobnym silniku (ASV) też w Toledo ta sama wartość ustawiona. Też mam wątpliwości co do tych lutów. Mogą one być lutowane zimnym lutem czy muszą być zgrzane tak jak oryginalnie? I zera w grupie 019 są tego skutkiem? Bo z tego wynika tak jakby nie było tam napięcia?;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zera w 019 wystąpią, gdy sterownik zanotuje zbyt wysokie/niskie napięcie na nastawniku.

błąd wyskakuje od razu po wł. zapłonu? spróbuj wyłapać napięcia w 019 wł/wył. zapłon oraz kasując błąd.

mogą być lutowane zimnym lutem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd po wykasowaniu i odpaleniu nie wyskoczy. Natomiast po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wyskakuje. To tyle co zauważyłem na temat tego błędu. Czyli jak nie ma napięć w grupie 019 to źle jest ustawiony ten czujnik RSW (na zapłonie ma 0,74 V, czyli wychodzi, że dobrze). A na tych blaszkach da się sprawdzić jakoś napięcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności