Seat toledo Zgłoś #1 Napisano 25 Września 2012 Witam mam problem ze swoim seatem toledo. Czyszczony był nastawnik pompy wtryskowej po tym jak samochód nie chciał odpalić. Po wyczyszczeniu nastawnika samochód odpala lecz wyskakuje błąd 17970. POniżej zamieszczam logi z grupy 001. Proszę o analizę i jakieś podpowiedzi co robić dalej. http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98721.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #2 Napisano 25 Września 2012 wrzuć statyczny grupy 019. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seat toledo Zgłoś #3 Napisano 25 Września 2012 A więc wstawiam ponownie log z grupy 001, ponieważ nastawnik był ponownie czyszczony. Ale po jakimś czasie i tak wywala błąd: 17970 - quantity adjuster (n146) upper limit reached log001 http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98791.html log019 http://vaglog.rtnet.pl/bartek_1991-91_98794.html Log019 robiony na zapłonie. Czy dobrze ? Dodam jeszcze, że auto na biegu jałowym chodzi trochę nierówno. Dopiero po przegazowaniu sytuacja się normuje ale też na kilka sekund. Jeszce mam pytanie czy przyczyną mogą być lutowane te blaszki w nastawniku? Czy muszą być one tak jak oryginalnie zgrzewane punktowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2012 jak najbardziej mogą być źle polutowane blaszki. jeszcze wrzuć 001 na zapłonie, może czujnik rsw jest nieprawidłowo ustawiony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seat toledo Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2012 Na zapłonie czujnik pokazuje 0,74V sprawdzane na podobnym silniku (ASV) też w Toledo ta sama wartość ustawiona. Też mam wątpliwości co do tych lutów. Mogą one być lutowane zimnym lutem czy muszą być zgrzane tak jak oryginalnie? I zera w grupie 019 są tego skutkiem? Bo z tego wynika tak jakby nie było tam napięcia?;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #6 Napisano 26 Września 2012 zera w 019 wystąpią, gdy sterownik zanotuje zbyt wysokie/niskie napięcie na nastawniku. błąd wyskakuje od razu po wł. zapłonu? spróbuj wyłapać napięcia w 019 wł/wył. zapłon oraz kasując błąd. mogą być lutowane zimnym lutem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seat toledo Zgłoś #7 Napisano 26 Września 2012 Błąd po wykasowaniu i odpaleniu nie wyskoczy. Natomiast po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wyskakuje. To tyle co zauważyłem na temat tego błędu. Czyli jak nie ma napięć w grupie 019 to źle jest ustawiony ten czujnik RSW (na zapłonie ma 0,74 V, czyli wychodzi, że dobrze). A na tych blaszkach da się sprawdzić jakoś napięcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach