wydra Zgłoś #1 Napisano 13 Marca 2012 Witam pisałem już na forum a4 bo tam takich zabiegów więcej ale jak narazie nikt nie odpowiada więc pomyslałem ze napisze i tu mam problem ze świeżo założonym zestawem koło sztywne jednomasowe + sprzęgło sachs z silnika 1Z sprzegło to wraz z kołem mam powiedzmy za darmo z rozbitego audi 80, było wymieniane kilkadziesiat tysiecy temu - po tarczy nie widać żadnego zużycia problem polega na tym że najbardziej na 4 i 5 biegu sprzęgło zaczyna ciągnąć, poza tym przy montażu wysprzęglika nie mogłem go przykręcic, musiałem poluzować skrzynie i odsunąć od silnika na ok 1,5cm żeby dało radę go przykręcić, czy jest możliwe że siłownik cały czas naciska na łapę a ta łożyskiem cały czas lekko naciska na docisk ? dodam że sprzęgło bierze bardzo wysoko, pracuje lekko, nie szarpie i wszystkie biegi wchodzą bardzo dobrze na wolnych obrotach prościej jest ruszyć bez gazu sprawia wrażenie mocniejszego, jedyne pogorszenie komfortu jest do 1.5 tys obr, od 1.5tys do powiedzmy 2,2 na pierwszych 3 biegach mogę deptac na maxa i nic się nie uśliźnie możliwe że coś mam z wysprzęglikiem czy poprostu docisk mam za słaby ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #2 Napisano 13 Marca 2012 A czy ty czasem nie masz jakiegos programu w tym AFNie ?? i do tego zalozyles sprzeglo z 1Z?? chyba nie wydala i za duzy moment uslizguje ci sprzeglo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #3 Napisano 13 Marca 2012 mam program ale na serii też się ślizga, poza tym po programie mam ok 300NM i takie z 1Z powinno to bez problemu utrzymać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #4 Napisano 13 Marca 2012 na forum golfa znalazłem dosyć ciekawy temat o wzmacnianiu docisku http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=311951 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #5 Napisano 14 Marca 2012 Sprężyny docisku powinny przylegać do siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2012 mam problem ze świeżo założonym zestawem koło sztywne jednomasowe + sprzęgło sachs z silnika 1Z za darmo z rozbitego audi 80 I jeszcze masz pytania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wydra Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2012 Nie, nie mam pytań problem rozwiązany. Skróciłem o kilka mm cięgno w wysprzęgliku, sprzęgło łapie teraz ładnie po środku no i jakoś się dotarło jak narazie jestem zadowolony z jego pracy dzis zrobiłem 200km przy częstych redukcjach i kilkunastu strzałach ani razu nie uśliznęło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arq Zgłoś #8 Napisano 15 Kwietnia 2012 kolego, ja mam ten sam problem, ze po zmianie na jednomas, uzywany, slizga mi sprzeglo. czy do skrocenia ciegna wysprzeglika konieczne jest zdjecie skrzyni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #9 Napisano 15 Kwietnia 2012 wykręcasz sam wysprzęglik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arq Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2012 wysprzeglik jest montowany na jedna srube do skrzyni, i do tego idzie przewod hydrauliczny, to jest to? kwestia ile skrocic, bo na koncu jest ta platsikowa glowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach