Skocz do zawartości
wydra

AFN problem po założeniu jednomasu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pisałem już na forum a4 bo tam takich zabiegów więcej ale jak narazie nikt nie odpowiada więc pomyslałem ze napisze i tu

mam problem ze świeżo założonym zestawem koło sztywne jednomasowe + sprzęgło sachs z silnika 1Z

sprzegło to wraz z kołem mam powiedzmy za darmo z rozbitego audi 80, było wymieniane kilkadziesiat tysiecy temu - po tarczy nie widać żadnego zużycia

problem polega na tym że najbardziej na 4 i 5 biegu sprzęgło zaczyna ciągnąć,

poza tym przy montażu wysprzęglika nie mogłem go przykręcic, musiałem poluzować skrzynie i odsunąć od silnika na ok 1,5cm żeby dało radę go przykręcić, czy jest możliwe że siłownik cały czas naciska na łapę a ta łożyskiem cały czas lekko naciska na docisk ?

dodam że sprzęgło bierze bardzo wysoko, pracuje lekko, nie szarpie i wszystkie biegi wchodzą bardzo dobrze

na wolnych obrotach prościej jest ruszyć bez gazu sprawia wrażenie mocniejszego, jedyne pogorszenie komfortu jest do 1.5 tys obr, od 1.5tys do powiedzmy 2,2 na pierwszych 3 biegach mogę deptac na maxa i nic się nie uśliźnie

 

możliwe że coś mam z wysprzęglikiem czy poprostu docisk mam za słaby ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ty czasem nie masz jakiegos programu w tym AFNie ?? i do tego zalozyles sprzeglo z 1Z?? chyba nie wydala i za duzy moment uslizguje ci sprzeglo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam program ale na serii też się ślizga, poza tym po programie mam ok 300NM i takie z 1Z powinno to bez problemu utrzymać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny docisku powinny przylegać do siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem ze świeżo założonym zestawem koło sztywne jednomasowe + sprzęgło sachs z silnika 1Z

za darmo z rozbitego audi 80

 

I jeszcze masz pytania ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie mam pytań problem rozwiązany. Skróciłem o kilka mm cięgno w wysprzęgliku, sprzęgło łapie teraz ładnie po środku no i jakoś się dotarło

jak narazie jestem zadowolony z jego pracy dzis zrobiłem 200km przy częstych redukcjach i kilkunastu strzałach ani razu nie uśliznęło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego, ja mam ten sam problem, ze po zmianie na jednomas, uzywany, slizga mi sprzeglo. czy do skrocenia ciegna wysprzeglika konieczne jest zdjecie skrzyni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykręcasz sam wysprzęglik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wysprzeglik jest montowany na jedna srube do skrzyni, i do tego idzie przewod hydrauliczny, to jest to? kwestia ile skrocic, bo na koncu jest ta platsikowa glowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności