lukasz8011 Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2012 Witam. Kupiłem telewizor samsung w którym po 2 dniach od zakupu pojawiły sie dwa cały czas świecące sie na niebiesko piksele. Pojechałem więc do sklepu go wymienić (nie było z tym żadnego problemu). Zadowolony wróciłem do domu z nowym I tu sie pojawia problem. Opakwanie było otwierane.W środku "woreczek" z instrukcją obsługi rozdarty,uchwyt do podstawy otwarty,kable używane a co ciekawe w fabrycznie nowym tv zaprogramowane polskie stacje. Wkur.... zdenerwowalem sie i dzwonie do sklepu. Sprzedawca mowi mi ze wszystkie tv o wartosci powyzej 3000PLN sa otwierane i sprawdzane. ale po co to wszystko od razu otwierac??????? po co do pilota baterie wkladac????po co uchwyt rozpakowywac?? W pierwszym egzemplarzu wszystko było oryginalnie zapakowane.Na dodatek rysa z tyłu na obudowie wychodząca aż na ramkę. Co na ten temat sądzicie? Zwrócić im ten tv i żądać innego? Może jest ktoś na forum kto się orientuje w prawach konsumenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2012 towar nosi slady uzytkowania. wedlug mnie jak najbardziej oddac i poprosic o nowy, bez zadnych wad jak rowniez znakow uzytkowania. co to za tlumaczenie ze tv powyzej jakiejs kwoty sa sprawdzane? do mnie to nie przemawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2012 (edytowane) Tylko co zrobić jak w sklepie stwierdzą że tv był oryginalnie zapakowany?? nie nagrałem rozmowy ze sprzedawcą Zwyczajnie czuję się oszukany. Edytowane 5 Stycznia 2012 przez lukasz8011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2012 Tylko co zrobić jak w sklepie stwierdzą że tv był oryginalnie zapakowany??rownie dobrze mozesz powiedziec, ze obraz ci nie odpowiada, bo skacze co 5min, i ma wade ukryta. jak to sprawdza? to nie bylo widac jak odbierales tv ze pudelko bylo otwierane? wydaje mi sie, ze mozesz oddac towar w ciagu kilku dni od zakupu bez podawania przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2012 wydaje mi sie, ze mozesz oddac towar w ciagu kilku dni od zakupu bez podawania przyczyny. to nie UK to nie bylo widac jak odbierales tv ze pudelko bylo otwierane? było zaklejone szeroką taśmą bezbarwna i wyglądało jak oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2012 sprzedali ci wystawkę. oddaj , jeśli będą robili problemy zrób głośną awanturę , ale taką na maxa. masz prawo dostać towar nowy! nikt nie sprawdza TV , robi to fabryka i na ich głowie ciąży problem jak coś nie działa. jak będą robili problem to zrób reklamację tak jak pisał kolega powyżej. ze zwrotami w PL ciężko to nie UK http://prawa-konsumenta.wieszjak.pl/zwrot-i-wymiana/84067,Zwrot-towaru.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2012 sprzedali ci wystawkę tak też pomyślałem.może stał na wystawie i "świecił" 15h na dobę a pózniej zrobili podmianke żeby sprzedać go jako pełnowartościowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #8 Napisano 5 Stycznia 2012 niestety takie praktyki są nagminne. żeby jeszcze cena była "promocyjna" to warto kupić a oni np . w Eurortvagd dają mega bonus - 50 zł i to ma być cena za ekspozycyjny towar, który gra od świtu do nocy. najlepiej jednak wcisnąć ubezpieczenia, i przedłużoną gwarancję bo za to są PUNKTY do targetu. na "zachodzie" taki towar za 30 % warotści a często i mniej się kupuje. walcz z nimi, 100% ceny to i towar ma być 100% nowy żenada EDIT: dla tych co posiadają takie ubezpieczenia od uszkodzeń mechanicznych , przeczytajcie OWU! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #9 Napisano 5 Stycznia 2012 (edytowane) mam nadzieje że sklep będzie czynny w sobotę Jak nie będą chcieli po dobroci to trzeba sie będzie udać do rzecznika albo sądu Edytowane 5 Stycznia 2012 przez lukasz8011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #10 Napisano 5 Stycznia 2012 wydaje mi sie, ze mozesz oddac towar w ciagu kilku dni od zakupu bez podawania przyczyny. masz rację: Wydaje Ci się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #11 Napisano 5 Stycznia 2012 ze zwrotami w PL ciężko to nie UKa nie ma 7miu dni na zwrot? czy czegos takiego?? masz rację: Wydaje Ci się.i po co ta uszczypliwosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #12 Napisano 5 Stycznia 2012 a nie ma 7miu dni na zwrot? czy czegos takiego?? z tego co juz wiem to mozna zwrócić towar jeśli został kupiony w sklepie internetowym itp w przypadku kupna w sklepie jest możliwosc obejrzenia towaru na półce a to co jest w pudełku często dowiadujemy się dopiero w domu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdus Zgłoś #13 Napisano 5 Stycznia 2012 i po co ta uszczypliwosc jaka? czyli nie wszyscy się jeszcze zdążyli do mnie przyzwyczaić? a nie ma 7miu dni na zwrot? czy czegos takiego?? Nie, nie ma. Przy zakupach przez internet 10 dni na zwrot w nienaruszonym stanie. Przy zakupach w sklepie tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #14 Napisano 5 Stycznia 2012 Przy zakupach przez internet 10 dni na zwrot w nienaruszonym stanie. Przy zakupach w sklepie tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy.no widzisz, troche jest inaczej tu i tam z tego co juz wiem to mozna zwrócić towar jeśli został kupiony w sklepie internetowym itppanowie, czlowiek uczy sie cale zycie - pamietajcie (prosze o wyrozumialosc ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 5 Stycznia 2012 Przy zakupach przez internet 10 dni na zwrot w nienaruszonym stanie. Przy zakupach w sklepie tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy. Jaka dobra wola sprzedawcy? W większosci sklepów mówią od razu, zeby zabrać sprzęt do domu, sprawdzic i w ciągu kilku dni wrócić i podbić gwarancję, jeśli wszystko jest OK. Bo gdyby nie było OK, to: - gdy gwarancja jest nieodbita, to towar wymienią od razu - gdy gwarancja jest podbita, tonie dostaniesz nowego towaru, tylko twój reklamowany zostanie wysłany do reklamacji i wtedy poczekasz sobie....ileś tam dni .... Tak więc - skoro sprzęt nosi ślady użytkowania, to trzeba go zwrócić, bo ostatnio kupowałem dwa telewizory i odtwarzacz i dają oryginalnie zapakowane i trzeba to sobie samemu sprawdzic w domu na zasadach, które opisałem wcześniej :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #16 Napisano 5 Stycznia 2012 (edytowane) Nie, nie ma. Przy zakupach przez internet 10 dni na zwrot w nienaruszonym stanie. Przy zakupach w sklepie tylko i wyłącznie dobra wola sprzedawcy. To oczywiście prawda p.s We Wrocławskim MediaExpert (ul.Krzywoustego) masz 7dni na zwrot--pytam za każdym razem i nic się nie zmieniło od roku (wymieniałem już parę gratów i nie było problemu.) W MM nie dla idiotów,też kupiłem sporo gratów przy remoncie,i też usłyszałem że mogę w przeciągu 7dni oddać. Spokojnie zadzwoń i zapytaj powinni wymienić Edytowane 5 Stycznia 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #17 Napisano 5 Stycznia 2012 też usłyszałem że mogę w przeciągu 7dni oddaća juz myslalem, ze faktycznie jest ze mna cos nie bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz8011 Zgłoś #18 Napisano 6 Stycznia 2012 Przed wyjściem ze sklepu zapytalem sprzedawce co jeśli coś znowu będzie nie tak. Powiedzaino mi ze w razie czego mam zadzwonic (sklep jest ok 100km od mojego miejsca zamieszkania) Zadzwoniłem ,powiedzieli że muszą zobaczyć tv żeby cokolwiek zdecydować Tak więc zapłaciłem prawie 3500 zl za nowy tv który tak na prawde był używany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mihao Zgłoś #19 Napisano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Możesz oddać telewizor z tytułu niezgodności z umową i MUSZĄ ci dać nowy albo kase i to nie jest twój problem jak oni to[wade] znajdą tylko ich a i co najlepsze z wadą tzw ukrytą można na to się powoływać przez 6 miesięcy od daty zakupu, potem musisz to Ty udowodnić że taka wada zoastała zadajoną przed tobą. Powiedz że czasami znika obraz. My tak załatwialiśmy z telefonami o wartości ok 2000zł Jak znajde to dorzuce ci paragrawy odpowiednie. @ EDIT link powinien Ci pomóc http://www.um.oswiecim.pl/pl_chemik/19_2002/articles/konsument.html Edytowane 6 Stycznia 2012 przez Mihao Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #20 Napisano 6 Stycznia 2012 Powiedz że czasami znika obrazja wcale do "zlego" nie chce namawiac, ale wlasnie o tym mowilem wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach