Jacekp14_2005 Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2011 Wyskoczył mi błąd przekroczonej regulacji pompowtryskiwacza nr 4, bip tego wtrysku w kanale 23 ; ok.+20 statycznie(pozostałe ok.5) ale podczas jazdy jednostajnej dochodzi do +80, +90 (pozostałe ok.+5),korekcja wtrysku nr 4 w kan.13; +0,20 (pozostałe podobnie).Po dociśnięciu wtyczek pompowtrysków i regulacji na 225 stopni .Bip na 4 wtrysku- statycznie +15 ,dynamicznie ; +60 w czasie jednostajnej jazdy , a przy pełnym przyspieszaniu spada do 15. Po regulacji błąd nie wyskakuje i nie przerywa ale co myśleć o tej pompce -czy pomoże jej dodatek do paliwa, czy problem jest z cewką pompowtrysku .,Doradźcie coś co jest powodem wzrostu wartości bip do ok +60 przy jednostajnej jeździe a na postoju i przyspieszaniu powraca do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #2 Napisano 18 Maja 2011 Mam prośbę żeby ktoś sprawdził i wpisał bipy przy 2000 obr/min na postoju.Chciałbym porównać czy normalny jest taki wzrost bipów przy stałej pr.obrotowej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach