Skocz do zawartości
devil-80

Kierownica słabiej odbija w jedną stronę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niedawno zauważyłem, że kierownica mi słabiej odbija z prawej strony do lewej , wydaje mi się również jak by się lżej kręciła w tą jedną stronę. Ostatnio wymieniałem końcówki i drążek kierowniczy po obu stronach oraz nowe opony na przedzie (zbieżność ok) Dodam ,że na postoju jak kręcę kierownicą to coś mi puka. Jak auto jest jedna podniesione na podnośniku to stukania brak.

Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?

Zmieniłem już gumy stabilizatora,łączniki stabilizatora i po stronie kierowcy oba górne wahacze.

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzywy stabilizator a jak stuka przy skrecaniu to łożyska na amortyzatorach padają ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że gdy auto stoi na parkingu to przy gwałtownym ruchu kierownicą nie ważne czy prawo czy lewo coś stuka osobiście mnie się wydaje, że będzie to coś wspólnego z maglownicą lub krzyżakiem.

Poza tym ten model paska nie ma chyba tego łożyska.

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi mi o to, że gdy auto stoi na parkingu to przy gwałtownym ruchu kierownicą nie ważne czy prawo czy lewo coś stuka osobiście mnie się wydaje, że będzie to coś wspólnego z maglownicą lub krzyżakiem.

Poza tym ten model paska nie ma chyba tego łożyska.

twój ma łożysko w gumie (jedna część) co do stukania to wsuń rękę pod plastik nad nogami kierowcy łap za kolumnę i ruszaj szybko nią bo może to być krzyżak (a to jedna część z kolumną) lub też luz na końcówkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a stuka na zalaczonym silniku? bo na wylaczonym to ma stukac.

 

ja stawiam ze masz ktorys wahacz jeszcze do wymiany. mi nigdy za jednym razem nie powiedzieli ktore wahacze sa uszkodzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne czy włączony czy wyłączony stuka tak czy owak. No właśnie oni twierdzą,że to nie wahacze, ale na trzepakach ich nie sprawdzałem bo ciężko coś takiego znaleźć w Irlandii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem tą samą sytuację, u mnie to był luz na drążkach:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też był, ale po ich wymianie z końcowkami nadal jak pukało tak puka a poza tym wydaje mi się,że kierownica jak by chodziła lżej i w jedną stronę odbija skokami trochę.

 

Odpaliłem teraz auto i starałem się złapać za krzyżak lub troszkę wyżej za ten drążek i poruszać nim ale nie ma luzów, dopiero jak kręce kierownicą to słychać stuki .

Stuki wg mnie przenoszone są na krzyżak bo słychać troszkę na nim bicie, ale ich przyczyna jest gdzieś niżej tak mi się zdaje.

 

Stuki te zanikają jak auto się podniesie jak już wcześniej pisałem -czy to też nie jest dziwne?

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też był, ale po ich wymianie z końcowkami nadal jak pukało tak puka a poza tym wydaje mi się,że kierownica jak by chodziła lżej i w jedną stronę odbija skokami trochę.

 

Odpaliłem teraz auto i starałem się złapać za krzyżak lub troszkę wyżej za ten drążek i poruszać nim ale nie ma luzów, dopiero jak kręce kierownicą to słychać stuki .

Stuki wg mnie przenoszone są na krzyżak bo słychać troszkę na nim bicie, ale ich przyczyna jest gdzieś niżej tak mi się zdaje.

skoro są skoki to masz magile do regeneracji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też na to niestety stawiam,ale może jak rozbierzemy kierownicę z mechanikiem to coś tam wystarczy tylko dokrecić lub nasmarować-ewentualnie poniżej krzyżaka brakuje smaru.

Po przejażdżce na parkingu stwierdzam,że nie odbija do końca zarówna w jedną jak i drugą stronę- czy może to być wina tego, ze coś było źle zrobione podczas wymiany drążków i koncówek drążka?

Edytowane przez devil-80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zardzewiała jest ta zębatka co wychodzi z maglownicy i pewnie są też w niej luzy. Moje pytanie czy można z tym jeździć czy lepiej nie za wiele.

 

Zauważyłem , że spadł mi ciężarek z jednej opony czy to może mieć wpływ na odbijanie keirownicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności