hugo Zgłoś #1 Napisano 25 Marca 2011 Witam dzis zglebilem wiedze na temat silnika adr a moim Pasku .... i mam kilka pytac co do zdjecia: 1 zeby dojsc do swiec 3i4 trzeba odkrecic te aluminiowa czesc ?? co to jest? cewka?? regler??? w te czesc od dolu sa fajki??? 2 Od czego jest ten czujnik?? bo rozumiem ze to jest jakis czujnik drugiego walka rozrzadu?????? 3. wiem ze to jest kolko walka rozrzadu napedzany paskiem rozrzadu (gumowy) ale z two co wiem to ADR posiada 2walki rozrzadu wiec drugi walek jak jest napedzany??? czy to prawda ze po drugiej stronie silnika jest łancuch??? Sorki jesli temat byl ale szukalem i nie znalazlem.... pozdro HUGO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 25 Marca 2011 (edytowane) Ad1 na to wygląda Ad2 czujnik wałka rozrządu tzw czujnika halla Ad3 tak po drugiej str jest łańcuch Ps. to nie jest foto ADRu Uploaded with ImageShack.us Edytowane 25 Marca 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #3 Napisano 25 Marca 2011 Jak to nie ADR nawet mam wybite na silniku ADR... ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #4 Napisano 25 Marca 2011 Musisz odkręcić cewki pod nimi masz świece. Na focie masz czujnik położenia walka. Z tylu silnika masz łańcuszek rozrzadu wraz z napinaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 25 Marca 2011 ale porównaj etke z foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #6 Napisano 25 Marca 2011 Czy tego bezmózgowego idiotę naprawdę żaden zielony uciszyć nie może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #7 Napisano 25 Marca 2011 a powiedzcie mi czy łancuszek tez sie wymienia i co ile km-ów?? bo czsami jak silnik jest xcieply i sie go odpali to slychac takie cykanie jakby albo zawor jakie albo wlasnie ten łancuszek bo ten dzwiek dochodzi wlasnie z tylu silnikaw okolicach 4cylindra nie zawsze jest on slyszalny czasami jest czasami ie czasami po przygazowce juz go nie ma... jakis mechan mi mowil ze to popychacze halasuja zaleznie jak sie ustawia .. ale jakos mi to nie chce sie wiezyc ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #8 Napisano 25 Marca 2011 Jak dzwoni to sie wymienia łańcuszek z napinaczem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #9 Napisano 25 Marca 2011 ale on nie dzwoni predzej to jest takie crytmiczne cykanie ale wlasnie dochodzace z tylu silnika czy wymiana lancucha wiaze sie z wyjeciem silnika czy da rade to zrobic bez jego wyjmowania??? co ile sie wymienia łancuch?? co ile sie ustawia zawory??? czy zawory sa na srobach czy plytkach??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 25 Marca 2011 Ja mam już prawie 300 tysiecy i nic nie wymieniałem. Nic tez przy zaworach nie majstrowałem. A jak dzwoni ci to nie tyle łańcuszek, co może być napinacz do wymiany. Ale najpierw to warto sprawdzić, jak wygląda pompa olejowa i czy się nie zatyka syfem jakimś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 25 Marca 2011 ale porównaj etke z fotoTaa, jak raz w ETKA rysunki odpowiadają rzeczywistemu wyglądowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 25 Marca 2011 ale on nie dzwoni predzej to jest takie crytmiczne cykanie ale wlasnie dochodzace z tylu silnika czy wymiana lancucha wiaze sie z wyjeciem silnika czy da rade to zrobic bez jego wyjmowania??? co ile sie wymienia łancuch?? co ile sie ustawia zawory??? czy zawory sa na srobach czy plytkach??? jeśli to tyrkotanie to napinacz łańcucha (częsta przypadłość tych motorów niestety kosztowna) da się go wymienić bez wyjmowania silnika ale nie obejdzie się bez rozpinania rozrządu i wyjęcia jednego wałka zawory są ustawiane samoistnie przez hydrauliczne popychacze łańcuch ma teoretycznie dożywotnią wytrzymałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach