bolo02 Zgłoś #21 Napisano 25 Lutego 2011 n Taka zabawa to nie dla mnieParowanie szyb znaczaco ustalo - jest jeszcze delikatna mgielka ale juz to nie przeszkadza. Samo sie nic nie naprawi wiec co ejst grane ? mozliwe ze plyn chlodniczy mogl siedostac w inny sposob do nawiewow ? raczej nie jest możliwe żeby płyn dostał się do nawiewów w inny sposób, jedynie nagrzewnica,a może parowało ci po prostu bo gdzieś woda ci się dostała dużo wilgoci i w aucie będą parować szyby , bo nagrzewnica sama by się nie zrobiła ,a jak mówisz ze już ci nie paruje, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #22 Napisano 26 Lutego 2011 Witam, sprawa powolizaczyna sie wyjasniac. dzisiaj jak za "starych dobrych" czasow autko odpalilo i troche potelepalo na pozcatku. Jak jechalem przed momentem nagle zaparowalo mi caly samochod. Nie wiem czy to to ale na przednim prawym przegubie (tam gdzie os wychodzie ze skrzyni (?)) bylo wilgotno cos ewidetnie na to kapie. No i final ... maslo pod korkiem oleju. Wiec prawdopodobnie uszczelke sie zejbala znowu a co wiecej serwis cos zjebal i dodatkwoo paruja mi szyby... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #23 Napisano 26 Lutego 2011 Witam, sprawa powolizaczyna sie wyjasniac. dzisiaj jak za "starych dobrych" czasow autko odpalilo i troche potelepalo na pozcatku. Jak jechalem przed momentem nagle zaparowalo mi caly samochod. Nie wiem czy to to ale na przednim prawym przegubie (tam gdzie os wychodzie ze skrzyni (?)) bylo wilgotno cos ewidetnie na to kapie. No i final ... maslo pod korkiem oleju. Wiec prawdopodobnie uszczelke sie zejbala znowu a co wiecej serwis cos zjebal i dodatkwoo paruja mi szyby... Pozdrawiam jak już bedziesz pewny to napisz co i jak było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #24 Napisano 1 Marca 2011 Uszkodzona uszczelka potwierdzona przez serwis... w czwartek poczatek zabawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #25 Napisano 1 Marca 2011 Uszkodzona uszczelka potwierdzona przez serwis... w czwartek poczatek zabawy więc miałem racje co do uszczelki,przypilnuj zeby splanowali ci glowice ,czego mogli nie zrobć przy poprzedniej wymianie dla tego znowu ci ją wywaliło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #26 Napisano 2 Marca 2011 Byla planowana ... przynajmniej tak powiedzieli ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #27 Napisano 2 Marca 2011 (edytowane) Byla planowana ... przynajmniej tak powiedzieli ... to jak była to ok ,tak czy inaczej coś zrypali że ci ją wydmuchało po paru miesiącach znowu, oby teraz ci dobrze zrobili i miał już spokój Edytowane 2 Marca 2011 przez bolo02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #28 Napisano 4 Marca 2011 Witam, mam totalnie ch...we wiesci. Podobno jest pekniety tlok czy cos tam cos z 3 cylindrem i przez to dostawal sie plyn. uszczelka i block silnika jest ok Jedyne rozsadne roziwanie to teoretycznie wymiana silnika .. Prosze o rade. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #29 Napisano 4 Marca 2011 Witam, mam totalnie ch...we wiesci.Podobno jest pekniety tlok czy cos tam cos z 3 cylindrem i przez to dostawal sie plyn. uszczelka i block silnika jest ok Jedyne rozsadne roziwanie to teoretycznie wymiana silnika .. Prosze o rade. Pozdrawiam dziwne ze tłok pękł tak sam od siebie na pewno nie lepiej zmień zakład bo wyjdzie na to że będzie taniej sprzedać ci auto i kupić drugie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #30 Napisano 4 Marca 2011 Na 3 cylindrze jest peknieta sciankna. Teraz pytanie jest czyt jak robili uszczelke to nie bylo tego widac ? I czy to tak sobie moglo pęknąc ? DOdam, ze zle ustawili mi rozrzad po wymianie uszczelki, czy to mogla byc przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 4 Marca 2011 Na 3 cylindrze jest peknieta sciankna. Teraz pytanie jest czyt jak robili uszczelke to nie bylo tego widac ? I czy to tak sobie moglo pęknąc ?DOdam, ze zle ustawili mi rozrzad po wymianie uszczelki, czy to mogla byc przyczyna ? tak to mogło być przyczyną pęknięcia a dokładnie uderzenie zaworu w tłok ale to powinno zawory też pogiąć a tłok można wymienić razem z kompletem pierścieni na wszystkie tłoki tylko nie wiem co wyjdzie taniej czy tłok z pierścieniami czy inny słupek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #32 Napisano 4 Marca 2011 zaworow chyba nie pogielo bo silnik chodzil bez zarzutow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #33 Napisano 4 Marca 2011 zaworow chyba nie pogielo bo silnik chodzil bez zarzutow. to teraz oblukaj ile kosztuje słupek a ile części i podejmi decyzje co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #34 Napisano 4 Marca 2011 wg mnie to byla przyczyna gotowania wody za pierwszym razem. Nie obejrzeli bloku i dlatego zrobili uszczelke pod glowica wierzac ze to byla przyczyna - bo nie ukrywajmy w 85% tak jest. Teraz zlokalizowali usterke i chca sie wykrecic. Poniosles niepotrzebne koszty za pierwszym razem ot tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #35 Napisano 4 Marca 2011 jozko: ale to przez 5 miesiecy bylo wszystko ok. Nic sie nie dziala plynu chlodniczego bylo caly czas tyle samo jak wlali po wymianie uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #36 Napisano 4 Marca 2011 Podobno jest pekniety tlok czy cos tam cos z 3 cylindrem i przez to dostawal sie plyn. uszczelka i block silnika jest ok najpierw mówią ci ze pękniety tłok i przez to ci sie płyn dostawał i nie wiadomo jak bo co ma pęknięty tłok do płynu ,następnie piszesz że mówią że pęknięta ścianka czego cylindra???raczej też nie możliwe a jak by ci żle ustawili rozrząd to byś kolego nie jeżdził wogóle przy pierwszym przekreceniu by ci zawory pogieło a co tu wogóle mówić o jeżdzie , a ty jezdziłeś wiec sami nie wiedza co tak naprawde jest albo wiedzą że zje..li ci auto i musza sie jakoś wybronić , bo sporo by to ich kosztowało a tak to lepiej zwalic na lklijęta który według nich sie nie zna i łyknie to co powiedzą , ja bym sie poradził sie jeszcze innego mechanika ---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:01 ---------- jozko: ale to przez 5 miesiecy bylo wszystko ok. Nic sie nie dziala plynu chlodniczego bylo caly czas tyle samo jak wlali po wymianie uszczelki kolego cos ty sam sie gubisz w tym co mówisz teraz piszesz ze płynu ci nie ubywało , a wczesniej piszesz ze ci ubywało wiec sam juz cie nie rozumie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #37 Napisano 4 Marca 2011 Wyprostujmy sprawe. Powiedzieli mi, ze jest peknieta scianka cylindra Rozrzad zle ustawili byl przestawiony o jeden zabek. Czyli dalo sie jezdzic ale byl mulasty. Po dwoch dniach ustawili mi poprawnie. Po naprawie uszczelki przez 5 miesiecy bylo ok. Od tamtego czasu minelo 6 miesiecy gdzie przez ostatni miesciac ubywa mi plynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #38 Napisano 4 Marca 2011 Minelo kilka miesiecy i ubylo mi plynu ze zbiorniczka wyrownawczego + problemy z odpalaniem. POjechalem do serwisu gdzie byla wymieniana uszczelka cos tam porobili. Ale to nic nie dalo wrocilem po 2 dniach ... znowu cos porobili ... i sie zaczelo. Na drugi dzien zauwazylem , ze paruja mi szyby w aucie. Odnosze wrazenie, ze zaparowuja bardziej jak stoje (np na swiatlach). Co wiecej plynu ubylo, nie tak duzo jak ostatnio ale jest mn a tu piszesz ze ci ubywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #39 Napisano 4 Marca 2011 bolo to jest juz po tych 5 miesiacach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #40 Napisano 4 Marca 2011 (edytowane) Podobno jest pekniety tlok czy cos tam cos z 3 cylindrem i przez to dostawal sie plyn. uszczelka i block silnika jest ok zmien mechaników mówia ale sami nie wiedzą co,najpierw pękniety tłok pużniej ścianka cylindra weż do innego mechanika auto niech sprawdzi jeszcze raz a jak masz pęknietą tuleje cylindra to masz po silniku bo to nie ciągnik że wymienisz tuleje a blok zostaje tutaj tuleje śa wstawiane na stałe i jedynie wymiana bloku , ale najpier zasięgnij opini innego mechanika, ,, a kolego peknieta tuleja czy ścianka cylindra jak wolisz to by była ostatnia rzecz na jaka bym stawiał to nie pea sobie od tak o Edytowane 4 Marca 2011 przez bolo02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach