Gość eltom Zgłoś #21 Napisano 18 Stycznia 2011 (edytowane) eltom, a gdzie kupiles zarniki i jakiej firmy? Zakupiłem w sklepie, który wystawiał aukcje także na allegro, w Toruniu. Zapłaciłem za 2 szt. 380 PLN. Nadruk jest philips, aczkolwiek zapakował mi moje wyciągnięte żarniki (wymienił mi na miejscu) w jakieś takie plastikowe opakowania z napisem HID xenon, no i właśnie to mnie zastanawia. Czy to nie są opakowania w których przyszły te rzekome philipsy. Wygooglowałem przed chwilą to miejsce - na 99% to ulica broniewskiego 23. Byłem tam tylko raz. Pamiętam, że była myjnia samochodowa i warsztat, właśnie gdzieś przy tej ulicy, a google mówi że to właśnie Broniewskiego 23. Niestety powiem Wam szczerze, że chyba póki co będę zmuszony odpuścić temat. Muszę się pozbyć przetwornic, bo masa pieniędzy utopiona i zamrożona Z lampami to samo. Edytowane 18 Stycznia 2011 przez eltom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #22 Napisano 22 Stycznia 2011 Dzisiaj sprawdzilismy moje przetwornice u szwagra w aucie i swieca tak samo jak na jego przetwornicach, czyli pozostaja tylko palniki, ogulnie to podejzewalem ze to to od samego poczatku, poniewaz jest jakis dziwny nadruk na nich: Zamiast D2S jest D2 i zamiast 66040 lub 66240 jest 66050 Zainwestuje jeszcze raz w nowe palniki, tym razem Philipsa i zobaczymy co z tego bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2011 Witam, przeczytałem cały powyższy wątek i spostrzeżenia innych. Podzielę się też tym co u mnie jest z xenonami. Jak odpalę passata i włączę światła to na początku barwa jest super taka śnieżno-biała, a po chwili staję się bardziej żółta o kilka tonów. A jak jest u was i jak powinno być??? I czego to może być przyczyna że na początku jest jasno że aż miło o po chwili barwa robi się cieplejsza??? Dodam że lampy kupiłem wraz z żarnikami(używki ale naprawdę stan spoko). Po pewnym czasie przestał mi świecić lewy żarnik, kumpel dał mi swój żarnik na zmianę i sprawdzenie czy to wina żarnika okazało się że żarnik był ok tylko padł bezpiecznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #24 Napisano 14 Maja 2011 na początku barwa jest super taka śnieżno-biała, a po chwili staję się bardziej żółta o kilka tonów. A jak jest u was i jak powinno być??? Jest OK,przy odpalaniu na chwilkę pojawia się nieco jaśniejszy "efekt" i nieco inna barwa.Taka z żółtą poświatą to norma w Passacie-tak się dzieje poprzez zastosowaną w Passacie soczewce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #25 Napisano 16 Maja 2011 Aha, czyli tą barwą się nie martwić, tak już ma być? Mam jeden żarnik philipsa a drugi to HID (został wsadzony na sprawdzenie i tak już został) jak sie trochę spienięże to zakupie dwa takie same żarniki tylko już nie szajs hid. To teraz jeszcze jedna sprawa, Otóż jak stanę przy ścianie to nie widzę takich załamań światła tylko jest taka prawie jedna ciągła linia. Czy mam coś źle ustawione??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #26 Napisano 16 Maja 2011 Zapewne przesłony są ustawione na płasko-musisz przestawić i przy okazji sprawdzić czy aby nie są na płasko ustawione bo ktoś angielskie lampy wsadził... ---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:45 ---------- W środku w lampie przy soczewce są takie małe dźwigienki-stajesz wieczorem przed śćianąi przestawiasz. Tak bynajniej jest w FL, jak i w innym aucie, więc pewnie i w Twoim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #27 Napisano 16 Maja 2011 Dobra dzięki z doradę. Ale pewnie i tak się udam na stację w celu ustawienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #28 Napisano 16 Maja 2011 Według mojej wiedzy oraz konstrukcji oryginalnej przetwornicy Hella jaką widziałem śmiem stwierdzić że nie ma takiego pojęcia jak "zużycie ori. przetwornicy" które by miało wpływ na jasność. Taka przetwornica będzie albo działać albo nie. To jest naprawdę zaawansowana konstrukcja nad pracą której czuwa mikroprocesor i cały czas monitoruje warunki pracy żarnika - czyli tym samym moc/jasność świecenia. Inna jest sytuacja jeżeli chodzi o przetwornice z tzw. zestawów HID lub innych wynalazków, tutaj już wszystko jest możliwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #29 Napisano 25 Maja 2011 Nawet przy Hellach przetwornice padają,nie jest tak do końca jak napisałeś Owszem,są o wiele lepsze ale ja już w około trzech samochodach przetwornice Hella wymianiałem bo raz działały raz nie.Inną rzeczą jest sam starter-przy palniku D2S (jest na kablu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Janek33 Zgłoś #30 Napisano 1 Lutego 2013 Witam, rozmawiałem z fachowcem z serwisu naprawiającego przetwornice xenonowe www.hidserwis.pl Potwierdził, że mniejsza intensywność światła nie jest związana ze zużyciem przetwornicy. Przetwornica zepsuta to brak światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #31 Napisano 1 Lutego 2013 Ale żeś nowosć odkrył,japiertole A poza tym-patrzałęś kiedy był ostatni post?Na 100% nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marco2.8 Zgłoś #32 Napisano 1 Lutego 2013 Podsyłam link do serwisu xenonów http://www.xenon-serwis.pl/ dużo porównań swiecenia palników i porad w filmach na yt, dzięki nim dowiedziałem się ze kupiłem podróby palników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #33 Napisano 1 Lutego 2013 Wrzuć to do działu "polecam" a nie tu reklamę rób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #34 Napisano 17 Grudnia 2013 odgrzewam ale mam pytanie w temat i może ktoś mnie poratuje poradą dziś postanowiłem wymienić żarniki bo prawy zaczął wczoraj świecić na różowo więc kupiłem dziś dwa i wymieniłem wpierw lewy i wszystko gra więc zabrałem się za prawy, i ****, zarnik nie pali, to postanowiłem wsadzić z powrotem ten różowy i też nic, dodam że postojowe świeci. czy to będzie padnięta przetwornica? czy może mam gdzieś jeszcze poszukać? kurcze szkoda mi siana przed świetami na przetwornice dlatego się łudzę że może to coś innego. z góry dzięki za (p)odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach