bobasspr Zgłoś #1 Napisano 25 Grudnia 2010 Panowie, jestem w trakcie przerabiania instalacji Autronic Al-700 Na sekwencję (Stag 400Plus) Wszystko już przygotowane, zostaje tylko stara (roczna) butla, woda, miedź - czekam jeszcze na listwę z podgrzewaniem. Wtryski mam obecnie Keihin (używane) oraz MagicJet (nowe) Nie wiem które założyć. Problem dotyczy montażu instalacji wtryskowej ponieważ w 2E wtryski idą w FullGrupie ale ... JEST TYLKO JEDNA WTYCZKA do 4 wtryskiwaczy - i teraz pytanie Jak podpiąć to pod Staga?? W stagu wg schematu powinnem "odciąć" 4 wtryski i pod nie podpiąć wtryski LPG i tu są właśnie schodu bo w aucie jest jedna wtyka. P.S. Czy na tamtym autroniku spalanie 16 litrów LPG było ok?? Jazda MEGA ekonomiczna oraz Zwykła-Ekonomiczna. Czy na sekwencji będzie mniej?? To tylko czysto teoretyczne pytanie. trasy jednorazowe po minimum 15 km. Oczywiście automat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #2 Napisano 26 Grudnia 2010 sprawdze Ci jak jest u mnie i napiszę. Mi po mieście pali 14-20 litrów, trasa 10-12 też automat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #3 Napisano 26 Grudnia 2010 http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=22 Zapytaj w odpowiednim dziale, prędzej Ci ktoś pomoże.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #4 Napisano 26 Grudnia 2010 bierzesz sie za montaż sekwencji a nie ma pojecia za bardzo..... odcinasz normalnie wtryski, na kazdym wtryskiwaczu masz wtyczke, wyciagasz ja i przepinasz. O ile dobrze pamietam to w tym silniku jak pozapinasz wtyczki to nie bedzie pokazywało czasów wtrysków. musisz poobcinac wtyczki z wiazki od staga i polutowac własciwie. poza tym keihinów niezalozysz (no chyba ze masz przelotki).... jeszcze musisz zdjac kolektor..... ponawiercac dziurki i je nagwintowac.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #5 Napisano 26 Grudnia 2010 opornikChyba mało w lpg siedzisz, w silniku 2E co ma kolega jest 1-wtyczka, bo wtryski są połączone ze sobą w listwie, można owszem to zrobić ale jest duża rzeźba trzeba listwę przerabiać,O ile dobrze pamietam to w tym silniku jak pozapinasz wtyczki to nie bedzie pokazywało czasów wtrysków. musisz poobcinac wtyczki z wiazki od staga i polutowac własciwie. Jeśli nie pokazuje czasów wtrysków a nie chce się lutować zamieniasz we wtyczkach miejsca przewodów, keihinów Założy tylko wystarczy kupić przejściówkę lub wtyczkę i zarobić w stagu, bobassprJuż ci na lpg-forum na pw wysłałem wiadomość, przecinasz przewód sygnałowy idący do wtyczki i do niego lutujesz 4szt przewodów idących od staga w kierunku wtrysku pb, później następne 4szt przewodów z paskiem czarnym wlutowujesz do przewodu który idzie w kierunku ecu pb, plus po stacyjce możesz z cewki pobrać tak samo sygnał obrotów, jak coś służę pomocą mam taki silnik z sekwencją sam ja montowałem tylko ze LandiRenzo, jak coś to zdjęcia jutro mogę wstawić, lub dzwoń 503-153-820 Jarek ---------- Post added at 14:26 ---------- Previous post was at 14:23 ---------- Tak listwa wygląda po rozebraniu http://moto.allegro.pl/vw-passat-b3-b4-listwa-wtryskowa-wtryski-i1352208983.html A tak na kolektorze http://moto.allegro.pl/golf-3-passat-b3-b4-listwa-wtryskowa-wtryski-i1375508423.html A tu luzem http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa-vw-passat-b3-89-2-0-0280151010-i1368803194.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #6 Napisano 27 Grudnia 2010 Chyba mało w lpg siedzisz, w silniku 2E co ma kolega jest 1-wtyczka, bo wtryski są połączone ze sobą w listwie, można owszem to zrobić ale jest duża rzeźba trzeba listwę przerabiać,Cytat: no jednak troszke siedze i wiem ze sa połacznone listwą i jestem jednak zwolennikeim przepinania lub przecinania przewódów przy samym wtryskiwaczu ale to juz mało wazne. Kolega chyba juz wie o co chodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #7 Napisano 27 Grudnia 2010 opornikCzyli jeśli tak bardzo siedzisz to wiesz że w tym przypadku jest dużo rzeźbienia i jest to nie opłacalne i lepiej się podpiąć pod jeden przewód. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2010 Kolego "opornik" To ja TOBIE powiem że nie masz kolego, ZIELONEGO pojęcia o silniku 2E, : Po pierwsze to jest JEDNA JEDYNA wtyczka do wszystkich 4 wtrysków, i bez ROZWALENIA (a potem beznadziejnego poklejenia) listwy nie ma szans Odciąć 4 wtrysków z osobna tylko trzeba wszystkie naraz. Po drugie w 1991 ROKU nie było W DigiFancie Diagnostyki z podglądem wartości mierzonych ze sterownika. Nie ma nawet kodów błyskowych, nie ma nawet ścieżki odpowiedzialnej za komunikację.... Wybacz ale chciałeś pomóc i Ci niesty nie wyszło, i NIE OBRAŻAJ tutaj ludzi że nie mają pojęcia, ja przerabiam inst. LPG ale z 2E NIGDY nie miałem styczności dlatego pytam F A C H O W C Ó W na tym forum, których jest niewiele. Oczywiście Szacun dla tych prawdziwych. POZDRAWIAM "Chemik211". Dla Ciebie za SUPER podpowiedz OGROMNY PLUS>. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #9 Napisano 29 Grudnia 2010 bobassprZdjęcia i króciutki opis poszły na maila Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #10 Napisano 3 Marca 2011 Jarku, miałem trochę przestój z moim pasiorem, napisz mi dokładnie w którym miejscu nawierciłeś otwory na dysze z gazu, (z tyłu kolektora, z przodu, z boku...??) Co do wtrysków to te Keihiny to był śmieć, coś z nimi musieli zrobić bo tylko jeden działał a 3 były spalone - dziwne. Obecnie mam wtryski Valteka (to co mi przyszło z Alle-gro) ale nie wiem czy one sobie dadzą rade, uważam że są trochę za wolne. Nie zajmuje sie LPG na codzień więc pytam o to co mnie trapi. Niestety ostatnio trochę mi się finanse ukruszyły i stąd ten przestój. Napisz mi proszę na priva jakie powinnem ustawić czasy wtrysków (nie mam podglądu a tym silniku) i czy masz ew. jakąś gotową mape ze swojego czy może proponujesz zrobić autokalibrację?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #11 Napisano 3 Marca 2011 Witaj, ja mam LandiRenzo więc mape mam całkowicie inną, ty z tego co kojarzę masz staga, więc autokaliobrację na początek możesz zrobić a później strojenie w drodze, co do wiercenia kolektora musisz go ściągnąć z silnika i wiercić na stole, nawierty wykonałem obok otworów wtrysków benzynowych, jak najbliżej głowicy tak żeby wkrętka była skierowana w stronę zaworu, jest bardzo ciasno żeby dobrze to nawiercić, jak nie zapomnę to jutro spróbuję zdjęcie zrobić i ci wstawię, Valteki zdecydowanie za wolne do tego silnika , minimum to MagicJet ale nie lubię tego wtryskiwacza więc go nie proponuję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #12 Napisano 4 Marca 2011 A jaki koszt jest przerobienia instalacji z I gen? Waham się pomiędzy blosem a sekwencją... Tyle, że z elektroniką sobie poradzę ale jaki element (czyt. wtrysk, sterownik, parownik) to już niewiele wiem. Z ustawieniem powinno się znaleźć coś na necie do poczytania co i jak Pytam z racji, że na gazownikach się już przejechałem(jeden naciągnął mnie na wymianę całej instalacji a potem szalejąc gdzieś na polach rozwalił chłodnicę. Drugi nawet nie umiał ustawić odpowiednio zapłonu) wobec czego chciałem własnoręcznie to wszystko zamontować i uruchomić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #13 Napisano 4 Marca 2011 (edytowane) Zaznacz mniej więcej gdzie masz zrobione nawierty, i czy masz dysze wkręcone "na klej" czy bez kleju?? No i jaką średnice polecasz nawiercić?? Oczywiście mówimy o Magicach. Co do pytanie kolegi to polecam zestaw z alle-drogo który zawiera: Reduktor tomassetto do 136km, komputer stag 4, listwa wtryskowa MagicJet, wskaźnik rezerwy, centralka, filtr fazy lotnej, czujnik ciśnienia i czujnik podciśnienia (Map Sensor), czujnik temp. reduktora, gazu, poziomu gazu, wskaźnik pelnego wskazania gazu, sporo czasu jak chcesz to robić, uszczelki kolektroa, lutownica, kalafonia, porządna taśma izolacyjna, zestaw kluczy nasadowych itp.\ \koszt jak bedziesz robil samemu ok 800 plnów - OKOŁO........ K Edytowane 4 Marca 2011 przez bobasspr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #14 Napisano 4 Marca 2011 Reduktor tomassetto do 136km, Ten reduktor tak naprawdę obsługuje silniki o mocy 90km, więc bardziej polecam AC R01 lub Zavoli N, Wkrętki w kolektorze wkręcam na klej i dodatkowo oblewam klejem epoksydowym, a dysze co się wierci są w wtryskach gazowych , średnice na start dał bym 2mm i rozwiercał w miarę potrzeby, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #15 Napisano 6 Marca 2011 Zaraz, zaraz Jarku, czyli dysze TE w których wiercimy otwór znajdują się przy samym wtrysku czy przy samym kolektorze - bo chyba strzeliłem sobie "samobója" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #16 Napisano 6 Marca 2011 Dysze te które wiercimy są przy wtrysku, a przy kolektorze są wkrętki 3,5-4mm , Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #17 Napisano 6 Marca 2011 Heh, no i zobacz niby banalna rzecz a zrobił bym głupote..... Wielkie dzięki za info. P.S. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach