Matyk Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2010 Kolejny mój problem z passatem b3 dotyczy nie otwierania się Ciekawy przypadek, zamykanie działa normalnie (pompka pompuje i wszystko się zamyka) a otwieranie już nie (ani z pilota ani z kluczyka (sprawdzone w dzwiach od kierowcy i pasażera)) po przekręceniu kluczyka w lewo (na otwieranie) słychać lekki "pstryk" koło pompki! Sprawdzałem ją w golfie III i jest sprawna! Może ktoś miał taki przypadek, o co chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Kolejny mój problem z passatem b3 dotyczy nie otwierania się Ciekawy przypadek, zamykanie działa normalnie (pompka pompuje i wszystko się zamyka) a otwieranie już nie (ani z pilota ani z kluczyka (sprawdzone w dzwiach od kierowcy i pasażera)) po przekręceniu kluczyka w lewo (na otwieranie) słychać lekki "pstryk" koło pompki! Sprawdzałem ją w golfie III i jest sprawna! Może ktoś miał taki przypadek, o co chodzi ? Zamki do wyczyszczenia?:dobrzeMiałem podobnie co prawda nie w VW,lecz w Renault 19.Dokładne wyczyszczenie i przemycie mechanizmu zamków benzyną ekstrakcyjną i śmigają jak nowe. Edytowane 24 Grudnia 2010 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 24 Grudnia 2010 może prądu nie dostaje odpowiedniego albo przekaźnik wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matyk Zgłoś #4 Napisano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Zamki do wyczyszczenia? Nagle dwa zamki by się zabrudziły? wątpię... Dla świętego spokoju psiknę wd-40 może prądu nie dostaje odpowiedniego albo przekaźnik wariuje Jak to sprawdzić, który przekaźnik za to odpowiada ? EDIT: Dodam iż ze środka jak próbuję zamknąć "cyckiem" to również pompka nie pompuję... Edytowane 24 Grudnia 2010 przez Matyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 24 Grudnia 2010 Nagle dwa zamki by się zabrudziły? wątpię...Dla świętego spokoju psiknę wd-40 Jak to sprawdzić, który przekaźnik za to odpowiada ? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1940 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matyk Zgłoś #6 Napisano 24 Grudnia 2010 Czyli co, na podstawie tego postu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=295815#post295815 możliwe że przekaźnik 25 nawala ? ale jako tako, alarm działa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #7 Napisano 24 Grudnia 2010 Nagle dwa zamki by się zabrudziły? wątpię... Jak to nagle?To jest auto nówka prosto z salonu,czy kilkunastoletnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi_000 Zgłoś #8 Napisano 31 Grudnia 2010 a ja miałem identyczną sytuacje ale problem u mnie tkwił nie w pomce tylko w zawiasach drzwiach kierowcy (wiązka elektryczna) kable się przetarły z używania o krawędź w drzwiach o i kable się mi odsłoniły (nie jeden a 4 kable) no i zamykało ale nie odtworzyłem auta (ani na pilota ani z kluczyka) 21 bezpiecznik odpowiada za centralkę (i zegarek). Przy zamykaniu auta zamykało i zegarek chodził ale przy otwieraniu pompa nie działała i zegarek gasł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2010 u mnie jest tak ze czasem sie nie chce otworzyć, wiec wciskam zamykanie na pilocie - centralka dociąga - i wciskam otwieranie i hula. ale instalowałem pompkę która w B4 działała i tez sie tak robilo. wiec również obstawiam brak kontaktu kabli lub przekaźnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach