Skocz do zawartości
napster

Bląd 16804, 18010, 16795,17544

Rekomendowane odpowiedzi

Witam o to bledy:

VAG-COM Version: Release 409.1-US

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001

Software Coding: 11001

Work Shop Code: WSC 00080

Additional Info: WVWZZZ3BZ2P032141 VWZ7Z0A3680680

4 Faults Found:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0411 - 35-00 - Please Register/Activate

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

Teraz moje pytanie czy one moga byc spowodowane zapchanym katalizatorem lub walnieta sonda za katem? i czy mogly byc spowodowane zmianami cewek, chodzi mi o to ze cewke z 1 cylindra zamienilem na 3 ? a z 4 na 2 dlatego ze wysuwala mi sie cewka 1 po zamianie nic mi sie juz nie wysuwa, co moze byc przyczyna tych bledow?

Edytowane przez napster

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprobuj wrocic do starych ustawien i zobacz co bedzie ale po wywaleniu twoich bledow w szukajke wychodzi na problemy z przeplywomierzem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz mialem wymieniany na nowy wiec watpie ze to moze byc spowodowane tymi bledami, wiem ze mam zapchany kat i jest do wymiany tak swiadczy to z bledu lub 2 sonda jest walnieta, ale czy moze byc to spowodowane tymi bledami? czy jakis waz jest uszkodzony od cisnienia paliwa czy od dolotu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze ze chyba mi nikt nie pomoze :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy jest ktos w stanie mi pomoc z tymi błędami kodow???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co moze byc przyczyna tych bledow?
auto z instalacją gazową ?? kiedy wymieniałeś świece zapłonowe ?? jakie masz ??

na pw coś poszło ...

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam świeżą instalację gazową Stag 300 no a świece to powiem Ci ze wymieniałem 3 dni temu na NGK Platinum

 

P.s. Dzieki za wiadomość na PW :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam świeżą instalację gazową Stag 300
no to może być, że wszystkie błędy wiążą się z "gazem" (to nie twierdzenie), paru znajomych też już z tym walczyło ... :(
na NGK Platinum
w kilku przypadkach, wymiana na beru dawała poprawę.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy bledy moga byc spowodowane zbyt uboga jakoscia paliwa? tankowalem ostatnio auto na Shelu no i pozniej sie okazalo ze cos nie tak maja z paliwem i atuo po zapaleniu nie trzymalo obrotow i po tym te bledy mi wyskoczylyu, po zatankowaniu innego paliwa na innej stacji problem znikl ale jeszcze nie podlaczylem auta pod kompa wiec nie wiem jeszcze dokladnie co i jak wiem ze na pewno mam zasyfiony katalizator ktory chce wyciac no chyba ze wylacze 2 sonde zmieniajac software coding tylko nie znam hasla aby to zrobic..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZROBILEM DEKODOWANIE BLEDOW O TO ONE:

 

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-10 - - - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akumulator mam nowy Centra 55, a jak w blokach silnika to jaki numer dokladnie? co dokladnie sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18010 - Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem > jeśli aku nowy to mógłby to być chwilowy niedobór prądu w ECU. Pokasuj te błędy i sprawdź po jakimś czasie.

W MS możesz podejrzeć moc akumulatora i ładowanie (przy odpalonym silniku), nie kojarzę teraz.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ten blad mogl byc spowodowany odpieciem akumulatora na jakies 30 minut? i co oznaczaja nastepne bledy? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, czy ten blad moze byc spowodowany psujaca sie cewka? 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

pare dni temu padla mi cewka na 4 cylindrze wymienilem i jak narazie nie pokazuje mi sie blad od katalizatora moze byc tak? prosze bardzo o odpowiedz, z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, pojawił mi się błąd 16804<system katalizatora ponizej progu wydajności strona 1 brak osprzętu/nie związany ze sprzętem> to kompletna informacja z kompa, złozyło się tak że chwilkę przed wystąpienie tego błędu wymieniłem filtr powietrza, po krótkim czasie świece i potem termostat... czy może to być jakiś związek z tym?

Po wykasowaniu błędu pojawił się dokładnie po 100km ponownie...

Jakieś sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności