napster Zgłoś #1 Napisano 2 Października 2010 (edytowane) Witam o to bledy: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001 Software Coding: 11001 Work Shop Code: WSC 00080 Additional Info: WVWZZZ3BZ2P032141 VWZ7Z0A3680680 4 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0411 - 35-00 - Please Register/Activate 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent Teraz moje pytanie czy one moga byc spowodowane zapchanym katalizatorem lub walnieta sonda za katem? i czy mogly byc spowodowane zmianami cewek, chodzi mi o to ze cewke z 1 cylindra zamienilem na 3 ? a z 4 na 2 dlatego ze wysuwala mi sie cewka 1 po zamianie nic mi sie juz nie wysuwa, co moze byc przyczyna tych bledow? Edytowane 2 Października 2010 przez napster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 2 Października 2010 sprobuj wrocic do starych ustawien i zobacz co bedzie ale po wywaleniu twoich bledow w szukajke wychodzi na problemy z przeplywomierzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2010 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2010 Przepływomierz mialem wymieniany na nowy wiec watpie ze to moze byc spowodowane tymi bledami, wiem ze mam zapchany kat i jest do wymiany tak swiadczy to z bledu lub 2 sonda jest walnieta, ale czy moze byc to spowodowane tymi bledami? czy jakis waz jest uszkodzony od cisnienia paliwa czy od dolotu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2010 widze ze chyba mi nikt nie pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #6 Napisano 25 Października 2010 Panowie czy jest ktos w stanie mi pomoc z tymi błędami kodow??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2010 co moze byc przyczyna tych bledow? auto z instalacją gazową ?? kiedy wymieniałeś świece zapłonowe ?? jakie masz ??na pw coś poszło ... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2010 Mam świeżą instalację gazową Stag 300 no a świece to powiem Ci ze wymieniałem 3 dni temu na NGK Platinum P.s. Dzieki za wiadomość na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #9 Napisano 26 Października 2010 Mam świeżą instalację gazową Stag 300 no to może być, że wszystkie błędy wiążą się z "gazem" (to nie twierdzenie), paru znajomych też już z tym walczyło ... na NGK Platinum w kilku przypadkach, wymiana na beru dawała poprawę.pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #10 Napisano 26 Października 2010 a czy bledy moga byc spowodowane zbyt uboga jakoscia paliwa? tankowalem ostatnio auto na Shelu no i pozniej sie okazalo ze cos nie tak maja z paliwem i atuo po zapaleniu nie trzymalo obrotow i po tym te bledy mi wyskoczylyu, po zatankowaniu innego paliwa na innej stacji problem znikl ale jeszcze nie podlaczylem auta pod kompa wiec nie wiem jeszcze dokladnie co i jak wiem ze na pewno mam zasyfiony katalizator ktory chce wyciac no chyba ze wylacze 2 sonde zmieniajac software coding tylko nie znam hasla aby to zrobic.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2010 ZROBILEM DEKODOWANIE BLEDOW O TO ONE: 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-10 - - - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #12 Napisano 27 Października 2010 Aku cienki, sprawdź to dokładniej w blokach silnika. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #13 Napisano 27 Października 2010 akumulator mam nowy Centra 55, a jak w blokach silnika to jaki numer dokladnie? co dokladnie sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #14 Napisano 27 Października 2010 18010 - Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem > jeśli aku nowy to mógłby to być chwilowy niedobór prądu w ECU. Pokasuj te błędy i sprawdź po jakimś czasie. W MS możesz podejrzeć moc akumulatora i ładowanie (przy odpalonym silniku), nie kojarzę teraz. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #15 Napisano 27 Października 2010 a czy ten blad mogl byc spowodowany odpieciem akumulatora na jakies 30 minut? i co oznaczaja nastepne bledy? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #16 Napisano 30 Października 2010 mam pytanie, czy ten blad moze byc spowodowany psujaca sie cewka? 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - pare dni temu padla mi cewka na 4 cylindrze wymienilem i jak narazie nie pokazuje mi sie blad od katalizatora moze byc tak? prosze bardzo o odpowiedz, z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
islandczyk Zgłoś #17 Napisano 21 Listopada 2010 Witam Panowie, pojawił mi się błąd 16804<system katalizatora ponizej progu wydajności strona 1 brak osprzętu/nie związany ze sprzętem> to kompletna informacja z kompa, złozyło się tak że chwilkę przed wystąpienie tego błędu wymieniłem filtr powietrza, po krótkim czasie świece i potem termostat... czy może to być jakiś związek z tym? Po wykasowaniu błędu pojawił się dokładnie po 100km ponownie... Jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach