Varcan Zgłoś #21 Napisano 14 Września 2010 Kopcić nie kopci. Dawka paliwa faktycznie jest ciut przesadzona w mapach ale mapy zmienione ponad rok temu (do poprawy niedługo). Niektóre przewody jak to w dieslu się pocą, sporo z egr się poci ale jest odłączony - z czasem założe flansze aby się egr całkiem pozbyć. Przewody podciśnienia już wszystkie wymieniłem. Popatrzę jeszcze na dolot - ale chyba jakbym miał dolot nieszczelny to by mi wpadał w tryb awaryjny (tak było jak miałem uszkodzony IC) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #22 Napisano 14 Września 2010 Ja miałem kiedyś nieszczelny właśnie EGR i tamtędy właśnie spieprzało ciśnienie, wydawało mi się to nie możliwe dopóki nie podmieniłem egr na inny i okazało się że dławienia jak ręką odjął ale to była inna jednostka - AJM tam EGR jest nieco inny. Ale jak Cieknie Ci z EGR to jest to możliwe że puszcza ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #23 Napisano 14 Września 2010 może paliwo gdzieś cofa...hmmmm.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #24 Napisano 14 Września 2010 Dobra nowy plan. Wywalam EGR i wrzuce flansze zamiast niego (kolega z forum widzę robi takie) jak to nic nie do to filtry - jak to nic nie da to walka dale. emate może paliwo gdzieś cofa...hmmmm.... - hmm co masz na myśli ? w jakim sensie cofa się ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #25 Napisano 15 Września 2010 Zrób lepiej logi dla grupy 023 i będzie więcej wiadomo ale ja na Twoim miejscu zbierałbym kaskę na nowe pompki, bo jeśli to nie konektorek na pompce to pompka na 3 garnku powiedziała pa pa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #26 Napisano 15 Września 2010 Dobra zrobie logi. A tak mnie jeszcze zastanawia jeżeli to faktycznie uwalona pompka to konieczna jest wymiana wszystkich czy wystarczy tę uwaloną ? Wiadomo komplet trochę drożej wyjdzie niż pojedyncza sztuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #27 Napisano 15 Września 2010 Można jeden ale najpierw najlepiej wymontować i sprawdzić jakie są .. jeszcze tego tematu nie przerabiałem więc na 100% nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #28 Napisano 15 Września 2010 Dobra pojeździłem i wrzucam nowe logi z gr 23 http://vaglog.rtnet.pl/varcan_22481.html http://vaglog.rtnet.pl/varcan_22482.html i kilka luźnych : http://vaglog.rtnet.pl/varcan_22483.html http://vaglog.rtnet.pl/varcan_22484.html http://vaglog.rtnet.pl/varcan_22485.html Z moich spostrzeżeń, dławienie pojawia się najczęściej po spokojnej jeździe przy mocniejszym depnięciu na gaz (ok 1900 obrotów). Przez jakiś czas występuje a potem się uspakaja (tak jakby został przegoniony i luzik). Może jest faktycznie tak jak już kolega wspomniał że turbo przeładowuje i N75 zbija ciśnienie i stąd szarpanie Jeżeli to byłby jakiś przewód podciśnienia to problem chyba by cały czas występował. Te korekcje na 3 cylindrze są faktycznie spore ale wraz ze wzrostem obrotów maleją. Albo kurde ten pitolony EGR się jakoś blokuje - ale kurde przecie jest na kompie odłączony ponadto ma odłączone przewody podciśnienia Jak ten problem zostanie usunięty to tych co tu pomogli zapraszam do knajpy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #29 Napisano 16 Września 2010 Opisz i wklej te logi z grupy 013 i 023 w dziale analiza logów, moim zdaniem albo problem elektryczny z pompkami albo same pompki ale niech jakaś mądra głowa jeszcze potwierdzi tam tą diagnozę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaminta Zgłoś #30 Napisano 29 Września 2010 jestem ciekaw czy sobie poradziłeś z tym problemem, napisz jeśli się coś udało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #31 Napisano 2 Listopada 2010 (edytowane) Witam Panowie po dłuższej przerwie W trakcie walki na początku października pojechałem do moich macherów ze zleceniem : - wymiana filtra powietrza - wymiana filtra paliwa - sprawdzenie konektorów na wtryskach - poszukanie co może mi drania dławić Powymieniali ale nic nie znaleźli - dwa dni później rozsypało mi się turbo Wkurzyłem się i wywaliłem EGR całkowicie, wsadziłem turbinę ze 130KM AWXa. Chwilę jeździłem spokojnie ale po jakimś czasie przeszły mi obawy i znów zacząłem deptać pasiorka i problem znów się pojawił lecz w troszkę innej odsłonie. Obecnie jest tak że po przejechaniu jakichś 8 km jak już jest niby te 90 C na blacie wcisnę mu gaz mocniej wówczas przy ok 2000 obr zdławi (przyszarpnie) go ale jak depnę mocniej to mu przechodzi i potem jedzie już normalnie - niezależnie od prędkości. Myślałem że może to wina filtra ale po wymianie na nowego filtrona nic sie nie zmieniło Paliwo zalane na innej stacji niż normalnie (Shell v-power diesel) Może to faktycznie wina pompowtrysku - ale faktycznie by wtedy dławił a nie byłby poprostu słabszy ? PS: Dzisiaj jak zaczęło go dławić nie dodałem więcej gazu aby zobaczyć co się stanie - po chwili takiego dławienia zapaliło się ESP i ABS i stracił jakąkolwiek moc - silnik zaczął jakoś dziwnie pracować. Po zgaszeniu i odpaleniu na nowo pracował już normalnie. Chyba ważna informacja : Sprawdziłem po powrocie do bazy VAGiem czy może jakieś błędy wywaliło i ... wywaliło 18075 Valve for pomp jet cylinder 2 (N241) Electrical malfunction P1667 - 35-00- - Edytowane 2 Listopada 2010 przez Varcan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Serbijan Zgłoś #32 Napisano 7 Listopada 2010 Witam:) Mam podobny problem z falujacym autem przy predkosci 130-140 km/h. W momencie kiedy wciskam gaz do oporu auto zaczyna bardzo plynnie przyspieszac i zarazem zwalniać. Takie dziwne uczucie jakby auto nie mogło się do konca rozpedzic, nie dostaje pełnej mocy. Chcialbym dodac ze auto jest w automacie. Jesli mial ktos kiedys taki problem i poradzil sobie z tym to prosze o kontakt. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #33 Napisano 8 Listopada 2010 Witam, Już mam nadzieje że to mój ostatni post w sprawie mojego problemu. Mając komunikaty błędu uznałem że jest to albo któraś pompka albo wiązka. Uznałem że zacznę od tego co najłatwiejsze i najtańsze tj. sciągnąłem dekiel, wyciągnąłem wszystkie konektory, potraktowałem wd40 i wpiąlem spowrotem starając się poprawić styki. Muszę przyznać że .... pomogło Od kilku dni żadnych dławień. Wnioski po ściągnięciu dekla : - zmienić olej z Castrola na Motul - wymienić przy okazji następnego rozrządu popychacze PS: Wydaje mi się że takie podłączenie wtrysków (tj. w komorze silnika) to jedno z głupszych rozwiązań VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #34 Napisano 8 Listopada 2010 Czyli diagnoza się potwierdziła dobrze że to jednak konektorek a nie pompka do wymiany. Pomysł z umieszczenie kabli pod deklem do najszczęśliwszych nie należy ... jest jeszcze kilka innych niedoróbek tak w naszych autach jak i w autach innych producentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Varcan Zgłoś #35 Napisano 8 Listopada 2010 Dokładnie - diagnoza potwierdzona Ależ to była irytująca usterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach