Skocz do zawartości
Kenichi

Świetny projekt silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Feliks

Tak, ale nawet tutaj motocykl bez silnika tradycyjnego...

Bike.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu widok z drugiej strony :rolleyes:

 

 

Bike1.jpg

 

 

 

 

Andrzej :mlask

 

---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 02:47 ----------

 

Kiedys publikowałem też na Republiki Południowej Afryki forum.

 

http://www.landcruiserclub.co.za/cms/index.php?name=Your_Account&profile=1316

 

Być może ktoś to widział.

Tu jest i działa prototyp silnika półoberotowego . Tylko w ten sposób wyjścia z mocą i cylindrer szlifowany ....

Ale to działa....

 

http://stallionturbos.co.za/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=83

 

 

delphin.jpg

 

delphin1.jpg

 

delphin2.jpg

valves.jpg

 

all delphine.jpg

 

chamber.jpg

 

 

piston.jpg

 

seal1.jpg

 

seal.jpg

 

Andrzej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

To wygląda dokładnie tak, jak dobra, stara pompa łopatkowa:

 

 

hand_vane_pump_gr.jpg

 

 

 

 

parts.gif

 

 

 

 

wingpump.jpg

 

 

Andrzej :mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Moj 6 cylindrowy boxer..

 

 

6cilinder.jpg

 

 

Można mieć dwa razy mniej pojemności skokowej , ponieważ ma dwa razy mniejsze obroty na kole zamachowym, i z tego powodu będzie miał taki sam moment obrotowy , jak "normalny silnik". Oczywiście "góra" musi się kręcić dwa razy szybciej.....

Ale zważywszy ,że jest o polowe mniejsza, problemów nie będzie...

 

Czyli taki FORD 1.0 ecobost mógłby mieć 500 ccm . Ale ze jeszcze dolne tłoki dodają ok 60 % pojemności skokowej , to by wystarczyło 300ccm . czyli wa tłoki po150 ccm każdy Silnik zaczyna być tak mały , ze jego produkcje trzeba byłoby zlecić Szwajcarom...

:cool

 

Pozdrawia Andrzej:mniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Myślę, że epoka pary została zakończona. Co najwyżej w przestarzałych elektrowni jądrowej bedzie ijest wciąż używana. :lol

Moj pólobrotowy silnik ma jedną bardzo dużą zaletę. Tłok nie trze po ścianach "cylindra" .Tylko uszczelnienia trą o cylinder

 

Dzięki tym właściwościwościom , silnika może pacować na... pył węglowy.

 

Rudolf Diesel pierwszy silnik zbudował tylko na pył węglowy, ale niestety zacierał się w pracy. W przypadku półobrotpwego,wygląda że nie będzie żadnych kłopotów.Po prostu nie ma żadnych dużych powierzchni które by tarły o siebie z dużym obciążeniem.

 

 

halfrotate400.gif

 

 

halfwater.jpg

 

 

Ten katalog powinien być do wybierania dla dobych uszczelnień. Każde okrągłe można rozprostować, oczywiście najlepiej odporne na pył węglowy.....

 

 

http://www.passerotti.com.pl/page/pol/download/549P.pdf

 

 

Pozdrawia Andrzej

 

W Hipermarkecie :" Poproszę 5 KG pyłu węglowego " - "Tak proszę ,należy się 4 złote (z akcyzą i VAT)"

Edytowane przez Feliks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju przeczytałem, a raczej wciągnąłem cały wątek ... Bardzo interesujące prace. Niestety, bez szans na realizację. Niestety bo koncerny paliwowe nie dopuszczą do pojawienia się silnika który palił by 1 litr a miał moc ferrari :( Taka jest prawna. Już jeden prototyp nam zajumali (zderzak pochłaniający energię). Niestety nic co komuś przyniesie straty nie powstanie. Te silniki są proste i bardzo efektywne, zastosowanie takiego silnika było rewolucją w motoryzacji. Może proszę wysłać do TopGear mail. Oni lubią takie ciekawostki.

A nasz rząd wspiera nasz przemysł, motoryzację więc sądzę, że i on Panu pomoże.

 

Proszę mi wybaczyć to ostatnie zdanie i ten ogrom ironii w nim zawarty. Życzę sukcesów, dalszych tak samo lub bardziej genialnych sukcesów, no i tego co każdy wynalazca i konstruktor pragnie - zobaczyć jak jego dzieło pomaga innym i pracuje w rzeczywistym świecie a nie tylko we własnym warsztacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks
Panie Andrzeju przeczytałem, a raczej wciągnąłem cały wątek ... Bardzo interesujące prace. Niestety, bez szans na realizację. Niestety bo koncerny paliwowe nie dopuszczą do pojawienia się silnika który palił by 1 litr a miał moc ferrari :( Taka jest prawna. Już jeden prototyp nam zajumali (zderzak pochłaniający energię). Niestety nic co komuś przyniesie straty nie powstanie. Te silniki są proste i bardzo efektywne, zastosowanie takiego silnika było rewolucją w motoryzacji. Może proszę wysłać do TopGear mail. Oni lubią takie ciekawostki.

A nasz rząd wspiera nasz przemysł, motoryzację więc sądzę, że i on Panu pomoże.

 

Proszę mi wybaczyć to ostatnie zdanie i ten ogrom ironii w nim zawarty. Życzę sukcesów, dalszych tak samo lub bardziej genialnych sukcesów, no i tego co każdy wynalazca i konstruktor pragnie - zobaczyć jak jego dzieło pomaga innym i pracuje w rzeczywistym świecie a nie tylko we własnym warsztacie.

 

Dzieki , jakoś nie czuje tego ogromu ironii, ale dziękuje ....

 

Widzę , że Pan to też chyba jakieś udziały wynalazcze ma w tym zderzaku pochłaniającym energie , bo użył Pan słowa "Nam".....

No i zna Pan najskrytsze marzenia wynalazców , skrzętnie skrywane . Bo to dość popularny gatunek ...i ich marzenia są podobne.

Myślę ,ze słowo"Nam " obliguje do tego , aby Pan przyczynił się do bezpieczeństwa ruchu kolejowego w Polsce . No bo przecież , gdyby elektrowozy były wyposażone w to "cudo ", to na pewno do takiej tragedii by nie doszło , jak pod Szcekocinami :(

Ale to wszystko , przez to że nie ma pieniędzy na zabezpieczenia , a na "zderzaki" sa . Inni wspólnicy zachecaja mnie tez do oglądania tej nierównej walki . oto link :

http://moto.wp.pl/kat,89554,page,2,title,Wojna-o-patent-zderzaka-Lagiewki,wid,14051533,wiadomosc.html

 

Trochę jest Pan spóźniony z tymi e mailami , tutaj link do IP jakie firmy odwiedziły moją stronę . Myślę, że nawet statystycznie rzecz biorąc, na taką ilość, pewnie się ktoś bawi moimi pomysłami . Pan dalej jak widzę "zderzakami"...

Parę pomysłów jeszcze mam , a jakie one są to się okaże w praktyce...

 

http://www.new4stroke.com/images/IP.htm 2.8 Mb

 

Ja już widziałem swoje dwa prototypy w akcji,i jestem więcej z niż usatysfakcjonowany z ich pracy .Moje pragnienia sa nieco odmienne , niż zazwyczaj , tak jak moje pomysły .

 

Ja pomocy od rządu raczej nie potrzebuje , a jak potrzebuje to idę do Opieki Społecznej . Ja natomiast , straciłem rozeznanie , co Rząd w ogóle potrzebuje... Pamiętam ,że potrzebował Turbinkę Kowalskiego , to ją wyprodukował w 250 tysiącach egzemplarzy . Potem leżała w "Bomisie "....O tego czasu coś niechętnie artykułuje swoje potrzeby ...Pewnie nie ma pieniędzy...

Mój Świat ,jest rzeczywisty , potwierdzony prototypami . .I z mojego punktu widzenia, Pana Świat , jest teraz śmieszny.

 

Niemniej dziękuję za szczerość :cool

 

Pozdrawia Andrzej

 

A tu jescze link ( do tłumaczenia) co juz inni zrobili w dziale Pył Węglowy

 

http://www.theoildrum.com/node/2249

Edytowane przez Feliks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks
Zostanie wygenerowany wystarczające ciepła w spalinach jest używane dla cyklu kombinowanego?

 

Tak, cyklu kombinowanym, ale także najnowsze tendencje...

http://www.gizmag.com/thermoelectric-cars-improve-mpg/10928/

 

I ponieważ ma pracować w proszku węgla (ten sam co używany obecnie przez elektrownie do spalania w kotłach).

można uszczelnienia z węgla, podobne doelektrycznych silnoków komutatory

http://hariramco.com/carbon-brushes.html

 

http://www.dpaonthenet.net/article/47129/C...ompressors.aspx

 

Gwiazdowy silnik zawsze charakteryzował sie dużą gestościa mocy

 

starhalfrotate5.gif

 

elastic%20hose.jpg

 

Poniżej obrazu Star z pół obrotowych około 10 (40) z "cylindrów". dla przejrzystości obrazu można zauważyć, że tylko 3 dodatkowe "cylindry" więcej niż wynosi film animowany.

Można również zobaczyć wymiary całego silnika w założeniu, że każdy cylinder ma takie wymiary jak na obrazku, półobrotowy porównanie z Sulzer D = silnika 900 mm i skok2500 mm.

 

half10.jpg

 

Tak 10 (40) "cylindryczne" silnika półobrotowego o tym samym pojemności skokowej w porównaniu z Sulzer 10 cylindrowy silnika na poniższym obrazku.

 

Sulzer: 10 Cylinders 20 m long , 15 m hight , 1500 Ton weight

 

Half rotate star : 10(40) "Cylinders" 4,5 m średnicy , 4,5 m długosci

około 70 ton wagi.

 

sulzer1.jpg

 

I najważniejsze. Ponieważ w silniku półobrotowym , masy posuwisto zwrotne sa kilka razy mniejsze , tez siły bezwładności sie kilkakrotnie zmniejszają . przez to silnik półobrotowy moze przcowac z większą prędkością obrotową .

Slzer: 102 RPM 60 000 KW

 

Half rotate 250 RPM 150 000 KW

 

Przy tej samej pojemności skokowej (teoretycznie ten sam moment obrotowy ).

A teraz, sprawność silnika, z powodu braku tarcia o ścianki butli wzrosta o 5%. Oznacza to, że jest najbardziej wydajna maszyna cieplna, której wydajność przekracza 50% .

A tu co inni już zrobili na temat pyłu węglowego

http://www.theoildrum.com/node/2249

 

pozdrawia :D Andrzej:cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Tutaj zdjęcie z silnika Abart, dla tych, którzy mają wątpliwości co do wysokości silnika mojej konstrukcji .Porównanie konwencjonalnego silnika z moim.

 

myabart.jpg

 

Andrzej:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech mi ktoś podpowie, bo nie do końca rozumiem. To są tylko pomysły do szuflady, czy dane nam będzie, za naszego życia, zobaczyć ich implementację w prawdziwym życiu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks
Sponsora szukasz?

 

A co by z tego miał ten sponsor??Jak straci na giełdzie to jakoś przełknie...A tak , to tylko ja bym miał kupę roboty , żeby to jakoś sensownie zagospodarować..:)

 

A poza tym to , oszczędności na tanim prądzie produkowanym poniższą metodą to kto by miał ??

 

Każdy wie co to jest ...

 

 

kierat2.JPG

 

 

Taki 5 Mw wiatrak należy położyć . Na końcach ramion zamontować ram jet . (końce takiego dużego wiatraka osiągają koło 1 macha , wiec ramjet bedzie dobrze sprawny...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ramjet

 

 

5-1332-5-mw-bard-near-shore-wind-turbine-erected-in-germany1.jpg

 

Czy wiecie że tak wygląda najnowszy silnik (zwykła rura z przegroda blaszaną jako stabilizator płomienia) do produkcji energii elektrycznej za pomocą dowolnego paliwa , na przykład pyłu węglowego . Zamocowany do kieratu, pomija etap pary wodnej,,,

Koniec kieratu musi mieć prędkość ok 1 Macha , co przy ramieniu rzędu 50 metrów jest normalne...co 1 sekundę..

 

pipe.jpg

 

 

Oto zrobione tak, aby nie robić dodatkowych aerodynamicznych oporów ..Trochę jak UFO. Wciąż na krawędzi "talerza" można zamocować kilka magnesów neodymowych ...

 

ufo.jpg

 

 

W celu przygotowania do nowej pracy, fizycy atomowi, mogą obliczyć wydajność i sprawność instalacji ...

Przecież Rząd ich nieźle sponsoruje, to mają czas..:)...

 

Pozdrawia Andrzej:D

kierat2.jpg

Edytowane przez Feliks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Bieżąca wersja UFO silników Silniki strumieniowe, będą pracować najlepiej jako generatora MHD. Jego skuteczność najwyraźniej dochodzi do 60% lub więcej, nie ma części ruchomych. Na 1 M plazma-jet powinien być dobry.

Reszta może generować w tradycyjny sposób, który pomógłby ustabilizować obrót ...

 

mhd.jpg

 

 

MHD_generator_(En).jpg

 

index_php_3755dfe7.jpg

 

Andrzej

Edytowane przez Feliks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Model ten może być montowany na końcach ramion wiatraka ....

 

Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niesamowite, ha!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Hi-Fi Wzmacniacz Wiatru .

 

HiFiwind%20amplifier.jpg

 

Pozdrowienia Świąteczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

No i na Wigilie coś dla duszy..

 

 

 

:mikolaj:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

No to ciekawostka , co można znaleźć w swoim archiwum . Najstarszy Radioamator jaki znalazłam u mnie ...

 

radioamator.jpg

 

 

No to jescze na Opymistyczne Boze Narodzenie

 

Pzdrawia Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks

Gdyby wziąć te liczby z radioamatora i gdyby zmniejszała się wartość energii, to na wydechu silnika samochodowego : o średnicy 5 cm i długości 1 m to byśmy otrzymali 10 razy mniej. czyli 100 KW...

No ale przepływ tez nie byłby 900 m/s ale jakieś 200 m/s czyli 5 razy mniej około . ....

Czyli z takiego generatora byśmy o trzymali 20 KW prądu ...

z jednego cylindra.....

Obłożyć magnesami neodymowymi taki wydech i mamy mały MHD...

 

 

305468_10200229579046551_1985283364_n.jpg

 

Wykorzystywanie termoelektryczności już jest stosowane , ale tez sprawności nie są wysokie , aczkolwiek ,może być wykorzystywane do uzupełnienia generatora MHD .

Generator MHD przy optymalnym działaniu, jak twierdza niektórzy badacze może mieć sprawność cieplna nawet w wysokości 70 %, co stawia ten sposób produkcji energii na najwyższym miejscu .Dlatego powinno się rozwijać badania.

Produkcja plazmy , nawet w gazach o temperaturze otoczenia , jest wykorzystywana do cięcia metali, na przykład. Oczywiście nawet są wykorzystywane również katalizatory mające ułatwić powstawanie plazmy . Tutaj nie potrzeba plazmy o tak wysokiej temperaturze , wystarczy taka plazma niskotemperaturowa , jaka powstaje w generatorze MHD zasilanym pyłem węglowym .......

Taka temperatura i stosunkowo duża prędkość wypływu spalin , powinna wystarczyć do bardzo sprawnej produkcji prądu elektrycznego .

Szczególnie , że można wykorzystać tą energie , co w tej chwili bezużytecznie wyrzucamy przez układ wydechowy .

Przy 4 cylindrach dajłoby to teoretycznie 80 KW , czyli prawie drugi raz tyle, ile dwu litrowy silnik energii mechanicznej ...

 

Ciekawe...

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_plasma_(physics)_applications_articles

 

http://encyclopedia2.thefreedictionary.com/magnetohydrodynamic+generator

 

 

 

Pozdrawia Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności