Gość Feliks Zgłoś #41 Napisano 11 Października 2011 Tak, ale nawet tutaj motocykl bez silnika tradycyjnego... Tu widok z drugiej strony Andrzej :mlask ---------- Post added at 02:54 ---------- Previous post was at 02:47 ---------- Kiedys publikowałem też na Republiki Południowej Afryki forum. http://www.landcruiserclub.co.za/cms/index.php?name=Your_Account&profile=1316 Być może ktoś to widział. Tu jest i działa prototyp silnika półoberotowego . Tylko w ten sposób wyjścia z mocą i cylindrer szlifowany .... Ale to działa.... http://stallionturbos.co.za/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=83 Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #42 Napisano 13 Października 2011 To wygląda dokładnie tak, jak dobra, stara pompa łopatkowa: Andrzej :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #43 Napisano 12 Marca 2012 Moj 6 cylindrowy boxer.. Można mieć dwa razy mniej pojemności skokowej , ponieważ ma dwa razy mniejsze obroty na kole zamachowym, i z tego powodu będzie miał taki sam moment obrotowy , jak "normalny silnik". Oczywiście "góra" musi się kręcić dwa razy szybciej..... Ale zważywszy ,że jest o polowe mniejsza, problemów nie będzie... Czyli taki FORD 1.0 ecobost mógłby mieć 500 ccm . Ale ze jeszcze dolne tłoki dodają ok 60 % pojemności skokowej , to by wystarczyło 300ccm . czyli wa tłoki po150 ccm każdy Silnik zaczyna być tak mały , ze jego produkcje trzeba byłoby zlecić Szwajcarom... Pozdrawia Andrzej:mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #44 Napisano 12 Marca 2012 (edytowane) Myślę, że epoka pary została zakończona. Co najwyżej w przestarzałych elektrowni jądrowej bedzie ijest wciąż używana. Moj pólobrotowy silnik ma jedną bardzo dużą zaletę. Tłok nie trze po ścianach "cylindra" .Tylko uszczelnienia trą o cylinder Dzięki tym właściwościwościom , silnika może pacować na... pył węglowy. Rudolf Diesel pierwszy silnik zbudował tylko na pył węglowy, ale niestety zacierał się w pracy. W przypadku półobrotpwego,wygląda że nie będzie żadnych kłopotów.Po prostu nie ma żadnych dużych powierzchni które by tarły o siebie z dużym obciążeniem. Ten katalog powinien być do wybierania dla dobych uszczelnień. Każde okrągłe można rozprostować, oczywiście najlepiej odporne na pył węglowy..... http://www.passerotti.com.pl/page/pol/download/549P.pdf Pozdrawia Andrzej W Hipermarkecie :" Poproszę 5 KG pyłu węglowego " - "Tak proszę ,należy się 4 złote (z akcyzą i VAT)" Edytowane 12 Marca 2012 przez Feliks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #45 Napisano 12 Marca 2012 Panie Andrzeju przeczytałem, a raczej wciągnąłem cały wątek ... Bardzo interesujące prace. Niestety, bez szans na realizację. Niestety bo koncerny paliwowe nie dopuszczą do pojawienia się silnika który palił by 1 litr a miał moc ferrari Taka jest prawna. Już jeden prototyp nam zajumali (zderzak pochłaniający energię). Niestety nic co komuś przyniesie straty nie powstanie. Te silniki są proste i bardzo efektywne, zastosowanie takiego silnika było rewolucją w motoryzacji. Może proszę wysłać do TopGear mail. Oni lubią takie ciekawostki. A nasz rząd wspiera nasz przemysł, motoryzację więc sądzę, że i on Panu pomoże. Proszę mi wybaczyć to ostatnie zdanie i ten ogrom ironii w nim zawarty. Życzę sukcesów, dalszych tak samo lub bardziej genialnych sukcesów, no i tego co każdy wynalazca i konstruktor pragnie - zobaczyć jak jego dzieło pomaga innym i pracuje w rzeczywistym świecie a nie tylko we własnym warsztacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #46 Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) Panie Andrzeju przeczytałem, a raczej wciągnąłem cały wątek ... Bardzo interesujące prace. Niestety, bez szans na realizację. Niestety bo koncerny paliwowe nie dopuszczą do pojawienia się silnika który palił by 1 litr a miał moc ferrari Taka jest prawna. Już jeden prototyp nam zajumali (zderzak pochłaniający energię). Niestety nic co komuś przyniesie straty nie powstanie. Te silniki są proste i bardzo efektywne, zastosowanie takiego silnika było rewolucją w motoryzacji. Może proszę wysłać do TopGear mail. Oni lubią takie ciekawostki. A nasz rząd wspiera nasz przemysł, motoryzację więc sądzę, że i on Panu pomoże. Proszę mi wybaczyć to ostatnie zdanie i ten ogrom ironii w nim zawarty. Życzę sukcesów, dalszych tak samo lub bardziej genialnych sukcesów, no i tego co każdy wynalazca i konstruktor pragnie - zobaczyć jak jego dzieło pomaga innym i pracuje w rzeczywistym świecie a nie tylko we własnym warsztacie. Dzieki , jakoś nie czuje tego ogromu ironii, ale dziękuje .... Widzę , że Pan to też chyba jakieś udziały wynalazcze ma w tym zderzaku pochłaniającym energie , bo użył Pan słowa "Nam"..... No i zna Pan najskrytsze marzenia wynalazców , skrzętnie skrywane . Bo to dość popularny gatunek ...i ich marzenia są podobne. Myślę ,ze słowo"Nam " obliguje do tego , aby Pan przyczynił się do bezpieczeństwa ruchu kolejowego w Polsce . No bo przecież , gdyby elektrowozy były wyposażone w to "cudo ", to na pewno do takiej tragedii by nie doszło , jak pod Szcekocinami Ale to wszystko , przez to że nie ma pieniędzy na zabezpieczenia , a na "zderzaki" sa . Inni wspólnicy zachecaja mnie tez do oglądania tej nierównej walki . oto link : http://moto.wp.pl/kat,89554,page,2,title,Wojna-o-patent-zderzaka-Lagiewki,wid,14051533,wiadomosc.html Trochę jest Pan spóźniony z tymi e mailami , tutaj link do IP jakie firmy odwiedziły moją stronę . Myślę, że nawet statystycznie rzecz biorąc, na taką ilość, pewnie się ktoś bawi moimi pomysłami . Pan dalej jak widzę "zderzakami"... Parę pomysłów jeszcze mam , a jakie one są to się okaże w praktyce... http://www.new4stroke.com/images/IP.htm 2.8 Mb Ja już widziałem swoje dwa prototypy w akcji,i jestem więcej z niż usatysfakcjonowany z ich pracy .Moje pragnienia sa nieco odmienne , niż zazwyczaj , tak jak moje pomysły . Ja pomocy od rządu raczej nie potrzebuje , a jak potrzebuje to idę do Opieki Społecznej . Ja natomiast , straciłem rozeznanie , co Rząd w ogóle potrzebuje... Pamiętam ,że potrzebował Turbinkę Kowalskiego , to ją wyprodukował w 250 tysiącach egzemplarzy . Potem leżała w "Bomisie "....O tego czasu coś niechętnie artykułuje swoje potrzeby ...Pewnie nie ma pieniędzy... Mój Świat ,jest rzeczywisty , potwierdzony prototypami . .I z mojego punktu widzenia, Pana Świat , jest teraz śmieszny. Niemniej dziękuję za szczerość Pozdrawia Andrzej A tu jescze link ( do tłumaczenia) co juz inni zrobili w dziale Pył Węglowy http://www.theoildrum.com/node/2249 Edytowane 18 Marca 2012 przez Feliks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #47 Napisano 18 Marca 2012 Zostanie wygenerowany wystarczające ciepła w spalinach jest używane dla cyklu kombinowanego? Tak, cyklu kombinowanym, ale także najnowsze tendencje... http://www.gizmag.com/thermoelectric-cars-improve-mpg/10928/ I ponieważ ma pracować w proszku węgla (ten sam co używany obecnie przez elektrownie do spalania w kotłach). można uszczelnienia z węgla, podobne doelektrycznych silnoków komutatory http://hariramco.com/carbon-brushes.html http://www.dpaonthenet.net/article/47129/C...ompressors.aspx Gwiazdowy silnik zawsze charakteryzował sie dużą gestościa mocy Poniżej obrazu Star z pół obrotowych około 10 (40) z "cylindrów". dla przejrzystości obrazu można zauważyć, że tylko 3 dodatkowe "cylindry" więcej niż wynosi film animowany. Można również zobaczyć wymiary całego silnika w założeniu, że każdy cylinder ma takie wymiary jak na obrazku, półobrotowy porównanie z Sulzer D = silnika 900 mm i skok2500 mm. Tak 10 (40) "cylindryczne" silnika półobrotowego o tym samym pojemności skokowej w porównaniu z Sulzer 10 cylindrowy silnika na poniższym obrazku. Sulzer: 10 Cylinders 20 m long , 15 m hight , 1500 Ton weight Half rotate star : 10(40) "Cylinders" 4,5 m średnicy , 4,5 m długosci około 70 ton wagi. I najważniejsze. Ponieważ w silniku półobrotowym , masy posuwisto zwrotne sa kilka razy mniejsze , tez siły bezwładności sie kilkakrotnie zmniejszają . przez to silnik półobrotowy moze przcowac z większą prędkością obrotową . Slzer: 102 RPM 60 000 KW Half rotate 250 RPM 150 000 KW Przy tej samej pojemności skokowej (teoretycznie ten sam moment obrotowy ). A teraz, sprawność silnika, z powodu braku tarcia o ścianki butli wzrosta o 5%. Oznacza to, że jest najbardziej wydajna maszyna cieplna, której wydajność przekracza 50% . A tu co inni już zrobili na temat pyłu węglowego http://www.theoildrum.com/node/2249 pozdrawia Andrzej:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #48 Napisano 30 Października 2012 Tutaj zdjęcie z silnika Abart, dla tych, którzy mają wątpliwości co do wysokości silnika mojej konstrukcji .Porównanie konwencjonalnego silnika z moim. Andrzej:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zalaor Zgłoś #49 Napisano 8 Listopada 2012 Magia!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #50 Napisano 8 Listopada 2012 Niech mi ktoś podpowie, bo nie do końca rozumiem. To są tylko pomysły do szuflady, czy dane nam będzie, za naszego życia, zobaczyć ich implementację w prawdziwym życiu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #51 Napisano 8 Listopada 2012 Sponsora szukasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #52 Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Sponsora szukasz? A co by z tego miał ten sponsor??Jak straci na giełdzie to jakoś przełknie...A tak , to tylko ja bym miał kupę roboty , żeby to jakoś sensownie zagospodarować.. A poza tym to , oszczędności na tanim prądzie produkowanym poniższą metodą to kto by miał ?? Każdy wie co to jest ... Taki 5 Mw wiatrak należy położyć . Na końcach ramion zamontować ram jet . (końce takiego dużego wiatraka osiągają koło 1 macha , wiec ramjet bedzie dobrze sprawny... http://en.wikipedia.org/wiki/Ramjet Czy wiecie że tak wygląda najnowszy silnik (zwykła rura z przegroda blaszaną jako stabilizator płomienia) do produkcji energii elektrycznej za pomocą dowolnego paliwa , na przykład pyłu węglowego . Zamocowany do kieratu, pomija etap pary wodnej,,, Koniec kieratu musi mieć prędkość ok 1 Macha , co przy ramieniu rzędu 50 metrów jest normalne...co 1 sekundę.. Oto zrobione tak, aby nie robić dodatkowych aerodynamicznych oporów ..Trochę jak UFO. Wciąż na krawędzi "talerza" można zamocować kilka magnesów neodymowych ... W celu przygotowania do nowej pracy, fizycy atomowi, mogą obliczyć wydajność i sprawność instalacji ... Przecież Rząd ich nieźle sponsoruje, to mają czas..... Pozdrawia Andrzej:D Edytowane 20 Listopada 2012 przez Feliks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #53 Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) Bieżąca wersja UFO silników Silniki strumieniowe, będą pracować najlepiej jako generatora MHD. Jego skuteczność najwyraźniej dochodzi do 60% lub więcej, nie ma części ruchomych. Na 1 M plazma-jet powinien być dobry. Reszta może generować w tradycyjny sposób, który pomógłby ustabilizować obrót ... Andrzej Edytowane 22 Listopada 2012 przez Feliks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #54 Napisano 1 Grudnia 2012 Model ten może być montowany na końcach ramion wiatraka .... Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marines Zgłoś #55 Napisano 11 Grudnia 2012 niesamowite, ha!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #56 Napisano 11 Grudnia 2012 Hi-Fi Wzmacniacz Wiatru . Pozdrowienia Świąteczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #57 Napisano 12 Grudnia 2012 No i na Wigilie coś dla duszy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #58 Napisano 13 Grudnia 2012 No to ciekawostka , co można znaleźć w swoim archiwum . Najstarszy Radioamator jaki znalazłam u mnie ... No to jescze na Opymistyczne Boze Narodzenie Pzdrawia Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Feliks Zgłoś #59 Napisano 22 Grudnia 2012 Gdyby wziąć te liczby z radioamatora i gdyby zmniejszała się wartość energii, to na wydechu silnika samochodowego : o średnicy 5 cm i długości 1 m to byśmy otrzymali 10 razy mniej. czyli 100 KW... No ale przepływ tez nie byłby 900 m/s ale jakieś 200 m/s czyli 5 razy mniej około . .... Czyli z takiego generatora byśmy o trzymali 20 KW prądu ... z jednego cylindra..... Obłożyć magnesami neodymowymi taki wydech i mamy mały MHD... Wykorzystywanie termoelektryczności już jest stosowane , ale tez sprawności nie są wysokie , aczkolwiek ,może być wykorzystywane do uzupełnienia generatora MHD . Generator MHD przy optymalnym działaniu, jak twierdza niektórzy badacze może mieć sprawność cieplna nawet w wysokości 70 %, co stawia ten sposób produkcji energii na najwyższym miejscu .Dlatego powinno się rozwijać badania. Produkcja plazmy , nawet w gazach o temperaturze otoczenia , jest wykorzystywana do cięcia metali, na przykład. Oczywiście nawet są wykorzystywane również katalizatory mające ułatwić powstawanie plazmy . Tutaj nie potrzeba plazmy o tak wysokiej temperaturze , wystarczy taka plazma niskotemperaturowa , jaka powstaje w generatorze MHD zasilanym pyłem węglowym ....... Taka temperatura i stosunkowo duża prędkość wypływu spalin , powinna wystarczyć do bardzo sprawnej produkcji prądu elektrycznego . Szczególnie , że można wykorzystać tą energie , co w tej chwili bezużytecznie wyrzucamy przez układ wydechowy . Przy 4 cylindrach dajłoby to teoretycznie 80 KW , czyli prawie drugi raz tyle, ile dwu litrowy silnik energii mechanicznej ... Ciekawe... http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_plasma_(physics)_applications_articles http://encyclopedia2.thefreedictionary.com/magnetohydrodynamic+generator Pozdrawia Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
besthorn Zgłoś #60 Napisano 28 Grudnia 2012 A co wy na to http://moto.onet.pl/13407642,29,4,filmy.html?node=29#play Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach