tdz77 Zgłoś #1 Napisano 10 Lipca 2010 Witam, Ostatnio Passat zaczął wywalać mi notlaufy. Zrobiłem logi dynamiczne: Log - 11 Log - 3 Log - 8 Podczas robienia logu 11 wpadł w notlauf (przy ponad 4krpm) - jak widać przeładowuje (i chyba późno wstaje - jak oceniacie?). Podczas testu basic-settings kanału 11, sztanga porusza się łądnie góra-dół w całym zakresie. Zawór N75 zmierzyłem oporność - wyszło 20 ohm. Błąd jest następujący: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Gdzie szukać rozwiązania problemu? Co może być nie tak? Kurcze za 2 tygodnie mam dłuższą trasę z rodziną,a ten się zaczął wygłupiać, że strach wyprzedzać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
granwork Zgłoś #2 Napisano 11 Lipca 2010 turbo od 3tyś przeładowuje , sprawdź wężyki, n75 podmień, a jak sztanga chodzi całym zakresem to ok ale może się zacinać, sprawdź zdejmij zawleczkę a potem sztangę i palcami sprawdź dzyndzel zakres ruchu i czy lekko chodzi i czy się nie przycina turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdz77 Zgłoś #3 Napisano 11 Lipca 2010 (edytowane) Kurcze, żeby taki test zrobić to musiałbym chyba cały przód auta wyjąć... Mam B5 i AFN, a tam nie ma za bardzo miejsca żeby palcami sztangą poruszać - radzę sobie z pomocą klucza 14-stki i żadnych zacięć nie wyczuwam. Dzisiaj wymieniłem wężyk do gruszki (połączenie z gruszką wydawało mi się już takie sparciałe i luźne) i nie łapie już trybu awaryjnego, z ciekawości zrobiłem jeszcze log kanału 11: Log 11 - nowy Chyba cały czas jest za dużo mimo, że błędów nie wywala? Czy tak można jeździć, czy szkodzi to sprężarce? Acha -ten test zrobiłem na włączonej klimie (zapomniałem wyłączyć) - czy to mogło mieć wpływ na wynik? Edytowane 11 Lipca 2010 przez tdz77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
granwork Zgłoś #4 Napisano 12 Lipca 2010 dalej tak samo teraz od 3,5 tyś. Jeśli masz możliwość zmien zawór n75 pożycz od kogoś na sprawdzenie aby loga zrobić 011 bo coś mi się wydaje że on szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdz77 Zgłoś #5 Napisano 12 Lipca 2010 ok, będę próbował z tym zaworkiem - pewnie znów koło weekendu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
granwork Zgłoś #6 Napisano 12 Lipca 2010 sprawdź również czy wszystkie gumowe połączania są szczelne do IC http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=61136#post61136 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdz77 Zgłoś #7 Napisano 21 Lipca 2010 (edytowane) Problem załatwiony :dobrze Początkowo posprawdzałem wszystkie połączenia gumowe w dolocie i wymieniłem wężyki podciśnienia przy N75 bo wydawały mi się sparciałe. Poprawy brak. Potem wyciągnąłem N75 i przeczyściłem wg opisu z tego forum. Autko jakby trochę lepiej reagowało na gaz, ale cały czas trochę przeładowuje. No więc ostatnia możliwość - zapieczone kierownice. Wyciągnąłem i przeczyściłem turbo wg opisu z forum (jest naprawdę dobre!), założyłem i logi jak fabryka kazała!: log 11 - po czyszczeniu turbo Czyszczenie turbo zajęło mi jakieś 6h, rozłożone na 3 dni (jednego dnia wyciągnięcie, drugiego rozłożenie turbo i wyczyszczenie, trzeciego wsadzenie), trochę zabawy z tym było - ale turbo śmiga elegancko! Można jechać w trasę bez strachu. Edytowane 21 Lipca 2010 przez tdz77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zinekkk Zgłoś #8 Napisano 25 Lipca 2010 zrób sobie zbiorniczek na odme jak wyczyściłeś turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdz77 Zgłoś #9 Napisano 26 Lipca 2010 Czyli zaślepić wlot do rury przy turbo, a końcówkę węża odmy wsadzić w butelkę? A co to daje? Turbo jest zabrudzone z sadz z układu wydechowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach