djcarol Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2010 Witam, Silnik odpala bez zarzutów, obroty stabilne - dokładnie taka sama praca na benzynie, jak i na gazie. W trakcie jazdy i na postoju, w zakresie obrotów 2500-3000 zaczyna go coś "trzymać", brak mocy i w tym samym czasie słychać zgrzyt w górnej części silnika. Poniżej i powyżej tych obrotów jest OK. Diagnostyka VAG: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-00 - Open or Short to B+ Czujnik wyjąłem, przeczyściłem - bez zmian. Pytanie: Rozumiem, że błąd, nieprawidłowa praca czujnika objawia się brakiem mocy w pewnym zakresie obrotów ale skąd ten zgrzyt? Druga sprawa to to, czy samochodem można jeździć, np. 20 km do najbliższego zaufanego mechanika? Na blacie jest 220 tys., rozrząd robiony przy 170 tys. Z góry dziękuję za info. Pozdrawiam, Karol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #2 Napisano 4 Lipca 2010 Może czujnik do wymiany z tego co wiem to można go sprawdzić omomierzem tylko nie pamiętam wartości jaką powinien mieć albo może coś gdzieś na przewodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2010 Ok, jest to opisane w innym wątku ale czy ten zgrzyt przy takich obrotach jest na miejscu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2010 Niestety wszystko jasne i wieści nie należą do lubianych przez portfel: :doh napinacz łańcucha rozrządu + łańcuch uszczelka napinacza i uszczelka pokrywy zaworów Miłego dnia (oby dla Was przyniósł tylko dobre wieści ). Karol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2010 Szczęście w nieszczęściu napinacz będzie z tych tańszych. Ja do swojego kupiłem za niecałe 400zł, do Ciebie chyba bedzie taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #6 Napisano 5 Lipca 2010 Jest wyrok - 1900 PLN w serwisie VW na zamówienie. Szukam używki, to chyba jedyne rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #7 Napisano 5 Lipca 2010 Małe uaktualnienie: Jedyna i najtańsza używka w necie to 400 PLN + przesyłka i pytanie: zadziała (i jak długo)? Udało mi się znaleźć taki oto komplet: http://moto.allegro.pl/item1017013791_napinacz_lancucha_vw_audi_1_8_20v_kpl_058109088d.html Co prawda, mój ma oznaczenie 058109088B ale ponoć będzie żył, bo jak nie to żarty się kończą... :debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2010 Jest wyrok - 1900 PLN w serwisie VW na zamówienie. Szukam używki, to chyba jedyne rozwiązanie. Aż tyle? Popatrz gdzieś na necie za innym serwisem, albo do Poznania zadzwoń. Ostatnio cena była 1460 zeta. Wiec powinna raczej spaść a nie wzrosnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #9 Napisano 6 Lipca 2010 Oj chyba dobrze nie doczytałeś. Kupiłem cały zestaw za 900 PLN: napinacz łancuch komplet uszczelek A co przyjdzie i czy spasi to się okaże. Pozdrawiam Karol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 6 Lipca 2010 Z tego co pamiętam, to jedynie ADR ma ciut inny napinacz niz reszta. Do pozostałych modeli ceny są znośne. Nie wiem, czy to ci będzie hulac, ale oby przypasiło. Wtedy będzie wiadomo, że można kupic inny napinacz niż ten dedykowany dla ADR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djcarol Zgłoś #11 Napisano 6 Lipca 2010 Zaraz, zaraz... nie dopisałem - to jest oryginał a nie zamiennik. A skąd oni takie ceny biorą - sam nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszj324 Zgłoś #12 Napisano 12 Listopada 2013 Witam i z gory przepraszam bo nie wiem czy w dobrym miejscu to pisze ale mianowicie posiadam paska 1,8 t +lpg 99r i jest totalny spadek mocy na kompie pokazano sensor 2 sonda lamnda wymienilem ja i nic sie nie zmienilo (stara miala bialy nalot ) auto wogole nie ma sily max 100km h szarpie a na jalowym wchodzi na obroty do 7 tys a podczas jazdy szarpie niemilosiernie calym silnikiem PAnowie nie mam pojecia co to moze byc dodam ze wszystkie filtry i swiece wymienione 3 miesiace temu a sprawa jest o tyle lipna ze teraz jestem za granica dokladnie w hamburgu koledzy prosz pomocy co to moze byc ja ne mam juz sily Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach