a-s-m-o Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2010 proszę o pomoc i nie wyrzucanie tego tematu bo ja naprawde przejrzałem wszystkie tematy mniej więcej związane z tym problemem ale u mnie jest trochę inaczej, a wiec zacznę od tego co jest wymienione: kable, świeczki, czujnik temperatury cieczy chłodzące,j czujnik halla, czujnik położenia wału, żadnych błędów na VAG'u a teraz z czym jest problem, samochód czy ciepły czy zimny chodzi tak samo no chyba że jak jest nższa temp. na dworze to lepiej, jak jeżdżę spokojnie tzn lekko dodaje gazu jest wszystko wporzo ale jak mu dam buta to nie wie co ma zrobić i zaczyna chodzić jak rasowy amerykaniec czyli nie równo, proszę pomóżcie żaden mechanik u mnie w mieście nie wie co to i każdy mi tylko kable i kable, a ja w garażu już mam 2 komplety nowych kabli aha jeszcze jest wymieniona cewka ale na taką made in china z ori modułem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #2 Napisano 25 Czerwca 2010 Kolego ja na towjim miejscu spróbował bym wymiany sondy u mnie było podobnie tylko tyle że wyskakiwały błędy albo spróbować przeczyścić przepustnice . A najlepszym wyśleciem było by zainwestować w Vaga koszty ok 50-60 zł i sprawdzić czy jakieś błędy podczas jazdy nie występują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #3 Napisano 25 Czerwca 2010 przeciez napisałem że vag nie wywala żadnych błędów, wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #4 Napisano 25 Czerwca 2010 A sprawdzłeś podczas jazdy też czy niema żadnych błędów ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 25 Czerwca 2010 Wymień filtr paliwa i poczytaj o reanimacji filtra węgla aktywnego. Na poczatek to najtańsze rozwiązania. I być może rozwiążą twój problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #6 Napisano 25 Czerwca 2010 Wymień filtr paliwa i poczytaj o reanimacji filtra węgla aktywnego. Na poczatek to najtańsze rozwiązania. I być może rozwiążą twój problem. Przerabiałam to,prosta sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #7 Napisano 25 Czerwca 2010 jeszcze zobacz czy nie masz czasem nieszczelnosci w układzie paliwowym dokładniej w błotniku prawym przednim od strony grodzi pod plastikowym nadkolem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #8 Napisano 26 Czerwca 2010 filtry wymienione, nieszczelności brak ide reanimować filt węglowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 26 Czerwca 2010 A masz nową wkładkę filcowa? Tylko węgla nie pogub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #10 Napisano 26 Czerwca 2010 (edytowane) dobra znalazłem wyciągłem ale jak to rozebrać?? Edytowane 26 Czerwca 2010 przez a-s-m-o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 26 Czerwca 2010 Odkręcasz przednie prawe koło, odkręcasz plastikowe nadkole blizej drzwi i zobaczysz takie czarne prostokątne COŚ Nie pamietam, czy ten filtr jest mocowany na dwóch czy na trzech śrubach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #12 Napisano 26 Czerwca 2010 dzięki a teraz jak to rozebrać? ---------- Post added at 09:52 ---------- Previous post was at 09:50 ---------- aha i jeszcze jedno czy wymyć ten filterek co jest przykręcany do tego filtra węgla bo mam mase piasku na nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 26 Czerwca 2010 No jak się da to wyczyść. A ten filtr to na dole filtra odkręcasz i rozłączasz to miejsce co talerzyk plastikowy styka sie z dolna częśćią filtra. I jak to zdejmiesz to zobaczysz plastikową siatkę a za nią filc. Siatkę wycinasz nożem, wkładasz drugi filc i skręcasz z powrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość leonsio Zgłoś #14 Napisano 26 Czerwca 2010 Niestety nie pomogę ale może przy okazji temat mojego szarpania się wyjaśni. 2.0 TDI 140KM, zrobione 82000. Przy wolnej jeździe, np. na dwójce w zakresie 800-1000obr (w korku) szarpie silnikiem i dymi na czarno przy ostrym dodaniu gazu. I czasami jak by mu zdechło parę koni, a później jest dobrze. Przepływomierz wymieniony lecz mimo to co jakiś czas zapala się kontrolka silnika i łapie błąd czujnika masy powietrza. Spalanie bez tragedii bo ok 6.5l po mieście przy spokojnej jeździe. W trasie zejdę do 5.5. Ale szlak mnie trafia jak widzę czarny dym. No i to szarpanie. Tylko nie mówcie, że wtryski. BŁAGAM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #15 Napisano 26 Czerwca 2010 danek czy to małe coś na dole to cały ten filc?? nic więcej nie rozbieram, nie otwieram puszki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 26 Czerwca 2010 Na dole filtra jest okrągła końcówka, co nie? No i tam wewnątrz - za siatką jest ten filc. Puszki nie rozbieraj zresztą ona jest chyba nierozbieralna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #17 Napisano 26 Czerwca 2010 dzięki danek, ciut węgla mi się wysypało ale pozbierałem, teraz do sklepu po filc, chyba że mozna zastosowac coś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 26 Czerwca 2010 Nie wiem - ja to miałem taki miękki centymetrowej grubości filc - od kumpla. A czy cos innego można? Zapewne tak - tylko musi mieć dobrą przepustowośc powietrza. A jak będziesz ten filc wkładał, to przechyl na bok filtr, włóż filc i dopiero wtedy obróc filtr otworem do dołu i potem skręcaj resztę. To się nic nie wysypie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #19 Napisano 26 Czerwca 2010 można by było grubą wełne zastosowac, ale pojade do sklepu jak nie kupie filcu to będzie wełna jeszcze wyczyszcze ten węgiel znaczy wysypie i wsypie go z powrotem bo widzę że tam jest troche zanieczyszczeń, mam nadzieje że to bedzie to jesli ma to wpływ na zachowanie się samochodu bo masakrycznie zawalony był ten filc, jeszcze raz dzięki danek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 26 Czerwca 2010 No u paru osób - nawet u mnie - to miało spory wpływ na falowanie obrotów i gaśnięcie auta. Poproś Magdy - może zgrała sobie fote tego filcu, co wrzucałem na forum - bo ja znaleźc nie mogę. Znalazłem Tu masz foty filcu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=148&highlight=falowanie+obrot%F3w&page=11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach