Skocz do zawartości
DaRoRyDy

czyżby przepływomierz ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .. yy jakos nie wiem albo moj net dzis jest leniwy ale nie umialem znalesc ani jednego tematu o przepływomierzu ... nie wyszukiwal do konca itp itd. Dobra przechodze do meritum sprawy aczkolwiek mam paska 1.9 TeDi 98 r AFN ... i mam VAGA 5053 . Jak weszlem w silnik pokazalo mi blag g70 czyli uszkodzony czujnik masy powietrza noo ok weszlem w 010 ...

i zaraz w 1 oknie na trójce przy 3 tys obrotow pedał gazu do konca iii masa zasysanego powietrza 550mg/skok ... czyli jak myslicie przeplywomierz walniety na 100% ?

z gory dzieki za odpowiedz.

010 Pełne obciążenie - (wielkości powietrza)

[1] [2] [3] [4] Wartość wymagana

1 Masa zasysanego powietrza. [850 do 1050 mg/skok]

2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) [brak wymaganej wartości]

3 Ciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) [1800 do 2200 mbar]

4 Położenie pedału przyspieszenia [100 %]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem ale juz z kolega to opanowalismy otuz było takie szarpanie i dymienie z rury ponaddto chodził tak jaby na jeden gar nie palił mam dizelka i po zalogowaniu go i sprawdzeniu logów wyszło ze jest uszkodzony przeływomierz wiec kupiłem drugi ale inne firmy i znowu go pod komp i wuchodzi to samo wsadzilismy stary orginał i jest troszke lepiej ale nie jest to co było przedtem i mam takie pytanko gdzie dostane ale orginał przepływomierz do paska 2003 1,9 tdi 130 koni podam oznaczenie tj bosch PBT.GF30 FOOC 262055 i auto jest z 2003r i zanaczył ze musi to być orginał bosch za wszelkie info z góry dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisze mi ktos czy to napewno jest przepływka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napisze mi ktos czy to napewno jest przepływka ?

 

Wrzuć dane do analizy logów :) Tam Ci odpowiedzą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to by wychodziło, że sygnał z przepływki/kabla w ogóle nie idzie. Poszukaj po forach VAG gdzies podawali jak miernikiem sprawdzić przewody od przepływki. One mają określoną rezystancję i oporność. Można będzie wtedy wykluczyć czy przewód gdzieś się nie przetarł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo zasysa 550mg/skok caly czas czyli moze poprostu jest przeplywka walnieta ?? powinien od 850 do 1050 mg/skok zasysac :)

 

ale chciałbym porade od kogos kto tak miał ze 550 ii nic wiecej ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej było by podjechac do kogoś co ma sprawnaprzepływke i podmienic na kilka minut

wtedy sie golniesz maszyna i vagiem spr i bedziesz wiedział czy to jet przepływka

 

a dolot masz szczelny ????

 

 

co do kupna nowej to sklep intercars

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie bylo caly czas 550 i po wymianie przeplywki wszystko ok.

mozesz miec jeszcze problem z wtyczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności