DaRoRyDy Zgłoś #1 Napisano 18 Kwietnia 2010 Witam .. yy jakos nie wiem albo moj net dzis jest leniwy ale nie umialem znalesc ani jednego tematu o przepływomierzu ... nie wyszukiwal do konca itp itd. Dobra przechodze do meritum sprawy aczkolwiek mam paska 1.9 TeDi 98 r AFN ... i mam VAGA 5053 . Jak weszlem w silnik pokazalo mi blag g70 czyli uszkodzony czujnik masy powietrza noo ok weszlem w 010 ... i zaraz w 1 oknie na trójce przy 3 tys obrotow pedał gazu do konca iii masa zasysanego powietrza 550mg/skok ... czyli jak myslicie przeplywomierz walniety na 100% ? z gory dzieki za odpowiedz. 010 Pełne obciążenie - (wielkości powietrza) [1] [2] [3] [4] Wartość wymagana 1 Masa zasysanego powietrza. [850 do 1050 mg/skok] 2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) [brak wymaganej wartości] 3 Ciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) [1800 do 2200 mbar] 4 Położenie pedału przyspieszenia [100 %] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasio Zgłoś #2 Napisano 18 Kwietnia 2010 witam mam podobny problem ale juz z kolega to opanowalismy otuz było takie szarpanie i dymienie z rury ponaddto chodził tak jaby na jeden gar nie palił mam dizelka i po zalogowaniu go i sprawdzeniu logów wyszło ze jest uszkodzony przeływomierz wiec kupiłem drugi ale inne firmy i znowu go pod komp i wuchodzi to samo wsadzilismy stary orginał i jest troszke lepiej ale nie jest to co było przedtem i mam takie pytanko gdzie dostane ale orginał przepływomierz do paska 2003 1,9 tdi 130 koni podam oznaczenie tj bosch PBT.GF30 FOOC 262055 i auto jest z 2003r i zanaczył ze musi to być orginał bosch za wszelkie info z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaRoRyDy Zgłoś #3 Napisano 19 Kwietnia 2010 napisze mi ktos czy to napewno jest przepływka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 19 Kwietnia 2010 napisze mi ktos czy to napewno jest przepływka ? Wrzuć dane do analizy logów Tam Ci odpowiedzą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #5 Napisano 20 Kwietnia 2010 Z tego co piszesz to by wychodziło, że sygnał z przepływki/kabla w ogóle nie idzie. Poszukaj po forach VAG gdzies podawali jak miernikiem sprawdzić przewody od przepływki. One mają określoną rezystancję i oporność. Można będzie wtedy wykluczyć czy przewód gdzieś się nie przetarł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaRoRyDy Zgłoś #6 Napisano 20 Kwietnia 2010 noo zasysa 550mg/skok caly czas czyli moze poprostu jest przeplywka walnieta ?? powinien od 850 do 1050 mg/skok zasysac ale chciałbym porade od kogos kto tak miał ze 550 ii nic wiecej .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 84 Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2010 najlepiej było by podjechac do kogoś co ma sprawnaprzepływke i podmienic na kilka minut wtedy sie golniesz maszyna i vagiem spr i bedziesz wiedział czy to jet przepływka a dolot masz szczelny ???? co do kupna nowej to sklep intercars Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #8 Napisano 30 Kwietnia 2010 u mnie bylo caly czas 550 i po wymianie przeplywki wszystko ok. mozesz miec jeszcze problem z wtyczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach