Skocz do zawartości
Gość koko

Podłączenie blokady zapłonu na przekaźniku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość koko

Podłączylem sobie alarm ale chce tez blokade zaplonu.

Z centralki autoalarmu wychodzi impuls na przekaznik blokady "-". Dziala to przy uzbrojonym alarmie.

Kable zaplonu juz przecialem, ale mam jedno tylko pytanie... Czy mam podlaczyc przekaznik do stalego "+" czy do plusa po stacyjce?

Podlaczylem do plusa po stacyjce i alarm jak sie uzbraja to daje dziwny sygnal syrena... Dwa ze blokada dziala tylko w momencie wlaczonego zaplonu i uzbrojonego alarmu...

Jesli podlacze staly plus to czy w momencie uzbrojonego alarmu prad plynacy przez przekaznik nie bedzie gdzies uchodzil w eter...np do alarmu...?

 

Wiem ze dla niektorych to pytanie banalne ale sam juz nie jestem pewien...

 

Prosze o szybka odpowiedz bo jutro chce to juz poskladac do kupy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Tzn. jakie masz wyjście z centralki?Bo troszke niejasno to opisałeś.Zazwyczaj wychodzą 2 przewody które są wyjściem przekaźnika w centralce i gdy alarm jest rozbrojony jest między nimi przejście.Wystarczy teraz wpiąć się np. do zasilania modułu zapłonowego lub "+" idącego do czujnika halla (zdaje się że czerwono czarny przewód).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koko

dzieki za odp, ale wydaje mi sie ze jasno napisalem :)

z alarmu wychodzi jeden kabel (to nie jest wersja z wbudowanym przekaznikiem)- przekaznik jest zewnetrzny, juz podlaczony pod przeciety kabel zaplonu.

Chodzi mi o to czy pod styki przekaznika podlaczam staly plus czy plus po stacyjce?

Masa jest podawana na przekaznik z alarmu jak jest uzbrojony, ale blokada dziala dopiero po podaniu jeszcze plusa, czyli w momencie wlaczenia zaplonu... Przy takim podlaczeniu alarm cos sie drze... ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michu_82

Witam. najlepszy do tego celu będzie uniwersalny przekaźnik 12V 40A.

do styków 30 i 87a podłączasz przeciete kable od odcięcia [najlepiej sterowanie silnikiem].

Do styku 85 podłączasz stały plus [któryś z czerwonych, bo na pewno ida do bagażnika], do do 86 kabel od alarmu.

 

W chwili załączenia alarmu przekaźnik sie uruchomi i rozewrze styki, do których było przypiete odcięcie :) Podłączenie plusa po stacji niczego nie da, tak, jakbyś nie miał odcięcia...

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności