Barth Zgłoś #1 Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, Mam pytanie odnośnie korekcji dawek pompowtryskiwaczy: O czym świadczy ujemna dawka? Pytam, bo ostatnio sprawdzaliśmy u kolegi w aucie: BIP oraz korekcje i ostatni cylinder jako jedyny miał ujemną dawkę. Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam - Bartek Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2010 nie mart sie kolego mam tak samo na wolnych na 4tym mam -1,60 ale na drugim 1,60 i tłumacze sobie że któryś nadrabia niedomagania pierwszego ! ale to którego wymieniać ?? nie mam pojęcia !! a jak wyglądały bipy u ciebie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #3 Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) BIPy są ok: 4, 8, 12, 9 Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #4 Napisano 2 Kwietnia 2010 Bartek a ile ci pali twój passat ? i czy coś ci sie dzieje że cie to martwi?? ja mam jak pisałem wyżej i przy jeździe 90km/h nie dodając ani nie ujmując gazu czasami mi chwile pomruga ESP też mnie to denerwuje ale nie dam auta do partaczy pseudo mechaników i naciągaczy !!! a uczciwych chyba nie ma !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #5 Napisano 2 Kwietnia 2010 (edytowane) Objawy, które wymieniłeś mogą świadczyć o zanieczyszczonym styku elektrycznym przy pompowtryskiwaczu. Trzeba zdjąć pokrywę zaworów i przeczyścić styki - może pomoże W aucie się nic nie dziej po prostu chciałem sprawdzić jak odczytuję się ujemną korekcję dawki wtrysku Profilaktycznie auto zalewane było 2x w ciągu pół roku preparatem do czyszczenia układu paliwowego (LiquiMoly Diesel Spulung). Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldus77 Zgłoś #6 Napisano 3 Kwietnia 2010 no ja też lałem STP ale to nie pomaga !! to tak jak byś leczył grype maścią !!! jak cos sie psuje to trzeba wymienić a nie dodawać ulepszaczy do paliwa !!! mnie też raczej czeka wymiana 2 pompek ale na razie jadę tak długo jak się da !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek115 Zgłoś #7 Napisano 6 Marca 2011 Witam Proszę o poradę związaną z ujemnym wskazaniem wartości BIP-ów. Na biegu jałowym mam następujące wskazania na grupie 23 -46.0 -43.0 -43.0 -35.0 Auto pali normalnie bez żadnego dłuższego kręcenia tak samo na zimnym jak i ciepłym silniku. Przyspieszenie też bez zastrzeżeń. Dodam że po 128000 km rok temu zmieniałem pompę paliwa bo oryginalna uszkodziła się - ale to ponoć normalne w tych autach. Z poważaniem Jarek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach