ellah Zgłoś #21 Napisano 15 Maja 2013 a da rade pomierzyc albo sprawdzic dzialanie tej sondy VCDS? jesli tak to jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #22 Napisano 17 Maja 2013 Juz drugi raz go kasuje i wraca po 20km, przy roznych predkosciach i okolicznosciach ( paliwo, jazda). Czy wie ktos gdzie ta sonda jest fizycznie, czy blizej silnika czy pod spodem mam szukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #23 Napisano 17 Maja 2013 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ tutaj jest opis działania funkcji, w dziale 30-49 jest o sondzie lambda i ogrzewaniu sond lambda, u mnie natomiast w ogóle nie czyta tych kanałów coraz bardziej skłaniam się do wymiany ecu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #24 Napisano 17 Maja 2013 Dzieki, Czyli odpalam VAga i zczytuje te bloki tak? A czy wiesz gdzie fizycznie ta sonda jest umiejscowiona? Sorry za proste pytania ale nei moge jej namierzyc. I czemu sklaniasz sie do wymiany ECU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #25 Napisano 17 Maja 2013 Jak dobrze widzę to sonda B1S1 powinna być przed katalizatorem, ale musisz poszukać, bo ja mam benzynę i B5 a nie B6, a Ty możesz mieć DPF. do zmiany ecu się zbliżam, bo mi nie pokazuje wartości żadnych w tych blokach i sądzę że jest uszkodzona część odpowiadająca za lambdę. co do kanałów to poszukaj instrukcji do vaga, gdzieś była na forum, ale obstawiam że musisz sprawdzić w tych blokach jak działa ogrzewanie sondy, nie pomogę za wiele bo u mnie jak już mówiłem nie pokazuje nic, więc nie wiem jakie tam mają być wartości jest to opisane w miarę w linku co podałem wcześniej. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #26 Napisano 30 Lipca 2013 Odgrzewam temat, błąd wraca, ale wymiana sondy z przykładów na forum nie eliminuje przyczyny... Czy komuś udało się zlokalizować dokładnie przyczynę tego błedu p0135? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #27 Napisano 31 Lipca 2013 Jesli niekt nei wie, to moze chociaz nr fabryczny sondy ktos poda bym mogl ja wymienic bez wczesniejszego rozbierania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #28 Napisano 3 Października 2013 Dla potomnych: U mnieproblem zniknal po prostu po wyjeciu tej wtyczki na dalo przy sondize oraz po wyjeciu wtyczki na gorze przy silniku. Byc moze jakis kabelek nie styka, bo kostki byly czyste, ale juz przejechane 1000km bez zoltej lampki odpukac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #29 Napisano 3 Października 2013 Witam, w B5 czego dotyczy temat nie ma czegoś takiego, idzie kabel z sondy i kończy się wtyczką ( albo gniazdkiem) i potem od instalacji z komputera jest gniazdko (albo wtyczka) - nie pamiętam dokładnie. więc nie ma żadnych przedłużaczy, ja muszę kompa podmienić na taki sprawny, ale nie mam kiedy poszukać czegoś takiego. bo u mnie tylko to mi do łowy przychodzi:) pozdrawiam, i przynajmniej u Ciebie problem dało się łatwo rozwiązać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ellah Zgłoś #30 Napisano 8 Października 2013 No i niestety jak tylko sie pochwalilem, to kontrolka wrocila rece opadaja... Mam inne pytanie - jak mechanior odlaczal te sondy, czy tez po wymianie - czy nie trzeba pozniej jakos jej adoptowac czy cos? Mam wrazenie ze auto minimalnie wiecej spala, jak sprawdzic w VCDS czy nie jezdzi na usrednionych wartosciach, ktos wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #31 Napisano 17 Stycznia 2014 Witam, mam zamiar raz jeszcze zakupić nową sondę, czy ta: http://allegro.pl/show_item.php?item=3856673187 będzie dobra? prosiłbym o potwierdzenie nie tyle czy będzie pasować co o potwierdzenie czy ta będzie z w miarę dobrej firmy. wszelkie sugestie mile widziane:) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #32 Napisano 4 Lipca 2014 (edytowane) Witam, temat rozwiązany, okazało się że wcześniejsze sondy były jakieś ciulate:) kupiłem dzisiaj boscha z wtyczką tylko wkręcić i gotowe. błąd zniknął. sonda kosztowała 208pln. sonda była made in usa więc może pochodzi dłużej chociaż pozdrawiam edit: po przejechaniu 2tys km problemu nie ma. okazuje się ze mechanik wcisnął mi sondę która nie była boscha mimo że takie sobie życzyłem. różnica widoczna gołym okiem, no i przede wszystkim brakowało mi na tamtej nabitego loga boscha tak jak na każdej części wyprodukowanej przez tego producenta. pozdrawiam Edytowane 19 Lipca 2014 przez ksys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach