Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

no kurcze kapitalnie!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze ma talent:)

 

---------- Dodano o 00:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:14 ----------

 

najbardziej podobal mi sie teks: in your face bliać!!! ha ha ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobry jest!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elo.

Poszukuje gumy 215 35 19 kuhmo ecsta KU31 jakby ktos widzial please dajcie znac. Part Worn minimum 5 mm bieznika.

Objechalem juz chyba wszystkie lokalne sklady i nic.

Pozdrowki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elo.

Poszukuje gumy 215 35 19 kuhmo ecsta KU31 jakby ktos widzial please dajcie znac. Part Worn minimum 5 mm bieznika.

Objechalem juz chyba wszystkie lokalne sklady i nic.

Pozdrowki

215/35R19 NO STOCK tylko taki rozmiar jest http://www.camskill.co.uk/m55b0s467p15897/KUMHO_TYRES_CAR_KUMHO_KU31_ECSTA_SPORT_KUMHO_KU_31_-_225_40R19_93Y_XL_TL_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ebay to ja co godzine sprawdzam ;) byla jedna ale poszla.

Jestem bardzo zadowolony z tych gum - powiem tak mialem wczesniej Falkeny bo sa w prawie ten samej cenie i znikaly szybciej ;)

Ale nie mam teraz kasiory na nowe 2 gumy a musze tylko jedna wymienic ;/

No i musze ustawic zbieznosc bo zjada mi lewa strone az do drutow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze temat tyle razy poruszany ze hoho ale jaki olej brac do paska?

Musze jeszcze przez wyjazdem na swieta wymienic wiec zastanawiam sie czy kupic ten co ostatnio

http://www.opieoils.co.uk/p-885-motul-vw-specific-504-00-507-00-5w-30-gasoline-and-diesel-oil-for-euro-iv-engines.aspx

 

czy nie ma sensu przeplacac i kupic

http://www.opieoils.co.uk/p-886-motul-vw-specific-505-01502-00505-00-5w-40-vw-petrol-and-diesel-engine-oil-100-synthetic.aspx

 

jakies sugestie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze lałem specyfika-ostatnio wlałem tego:

http://www.opieoils.co.uk/p-878-motul-8100-x-clean-5w-40-acea-c3-vw-bmw-mercedes-renault-gm-dexos2-engine-oil.aspx

Tym razem też wleje.

Szczerze mówiąc wydaję mi się, że jak się nie ma dpfa, to nie ma sensu przepłacać na tego z normą 507.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie orientuje się ktoś może czy można dostać jakiś zwrot podatku za remont domu w anglii mając rachunki na wykonane usługi ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to kupowac juz 5w40?? Ja puki co leje 5w30...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega szuka auta 2005-06 rok i to co najlepsze kryteria napewno Passat :D i tdi co polecacie b5 czy b6 ale zapomniałem czy kombi czy sedan jutro się dowiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kupowac juz

Dlaczego już? To przecież nie jest jak zmiana na gęsty minerał 15w40 jak to się kiedyś robiło, gdy silnik miał już nalatane trochę i łapał luzy. 5w30 czy 5w40 to mała różnica w gęstości jest i w każdym momencie możesz zalać 5w30 po 5w40 i na odwrót. Jednak moim zdaniem 5w40 jest zdrowszy dla pdka, dlatego sam przeszedłem nie długo po kupnie swojego paska z castrola 5w30 zalanego w serwisie na Motul 5w40. Silnik jakoś ładniej pracował na Motulu 5w40, a i konsumpcja jego się zmniejszyła. I parę lat tak już jeździ i póki co jest dobrze.

Tu masz wyjaśnienie co oznaczają cyfry gęstości oleju-to nic innego jak ich lepkości w danych temperaturach:

http://imageshack.us/photo/my-images/17/viewpici.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co to kupowac juz 5w40?? Ja puki co leje 5w30...

 

Radior niech wszyscy mowia co chca ale ja przy tym przebiegu co masz to lal bym juz 10W40 Part syntetic i masz spokuj ze hoho. Ci co leja long life po 90k mil lub Full syntetic to pozniej mozna zauwazyc skutki nadmiernego zniakania oleju i wymiany pompek, ale to moja opinia na ten temat i zdania moga byc podzielone. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolega szuka auta 2005-06 rok i to co najlepsze kryteria napewno Passat :D i tdi co polecacie b5 czy b6 ale zapomniałem czy kombi czy sedan jutro się dowiem

 

Zdecydowanie B5 ma już dziś przestarzały wygląd-kupując B6 mamy świeższy wygląd-poczucie posiadania młodszego auta. Ja jednak cenię sobie auta mało awaryjne, które nie sprawiają mi zbyt wielu problemów i mogę im zaufać, że zawsze dojadę do celu bez przygód, a taki spokój daje mi mój B5, dlatego na pewno wybrałbym zadbany egzemplarz B5 z końca produkcji. Ewentualnie B6 1.9tdi-mocy mało, ale mały remap i już można jeździć i mamy jednostkę opartą na niezniszczalnych przodkach 1.9tdi. Szerokim łukiem omijałbym 2.0tdi z tych lat. W ogóle to ja bym sobie kupił teraz benzyniaka i wstawił gaz-niestety nie wiem jak tam z trwałością i problemami benzyniaków w B6. No i wybór mały, bo B6 to w przeważającej części rynku to klekoty i to głównie 2.0 tdi, a jak się trafi 1.9 to z reguły golas jest-oczywiście mowa o brytyjskim rynku i to tylko i wyłącznie oparta na moich osobistych spostrzeżeniach ;)

 

---------- Dodano o 18:14 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:06 ----------

 

Radior niech wszyscy mowia co chca ale ja przy tym przebiegu co masz to lal bym juz 10W40 Part syntetic i masz spokuj ze hoho. Ci co leja long life po 90k mil lub Full syntetic to pozniej mozna zauwazyc skutki nadmiernego zniakania oleju i wymiany pompek, ale to moja opinia na ten temat i zdania moga byc podzielone. Pozdrawiam

Tylko, że według producenta w tym samochodzie może być stosowany tylko i wyłącznie full syntetyk. Kolejna sprawa to kupno półsyntetyka z normą do pompek-ja by najmniej nie widziałem. I o ile zalecenia producenta co do stosowania syntetyka można by jeszcze zignorować, to stosowanie oleju bez normy do pompek uważałbym o proszenie się o kłopoty. Ale to tylko moja opnia, a do fachowca mi daleko ;) Być może całe te normy to ściema na wydębienie kasy od użytkowników:hmm. Być może. Ale co jeśli nie? Ja ryzyka nie podejmuję-zbyt dużo to auto mnie kosztowało i zbyt dużo warte jest dla mnie by w ten sposób eksperymentować ;)

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja ryzyka nie podejmuję-zbyt dużo to auto mnie kosztowało i zbyt dużo warte jest dla mnie by w ten sposób eksperymentować

 

Patryk ja sie nie czepialem wiec spoko, chodzilo mi wlasnie o fachowcow ktorzy wlasnie pisali manual do passka itd. Ja kupilem paska i mial niby wlany long life i przejechane 123k mil. Ale te serwisy co oni robia to wiesz sam jak to jest wiec zrobilem szybciutko sam i wlalem Castrola 10W40 Magnatec Part syntetic. I powiem ci ze silniczek o wiele wiele ciszej, olej ma specyfikacje ktora wymaga VW Manual i autko smiga bez zadnych problemow choc ostatnio zaniedbalem mojego passka okrutnie ale to z powodu generalnego remontu domu i musi wozic co sie da. Jak juz to ogarne z grubsza to passek pojdzie pod generalny przegld i lakier na drzwiach do zrobienia. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności