Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

no nie nastepny zdrajca co w audice chce sie ubrac

To ja już nic się nie odzywam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja już nic się nie odzywam ;)
a ty to juz tam siedz tez cicho wymysliles tez francuza

 

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

 

a tak szczerze to obydwa sie prezentuja b.ladnie tylko ciekawe jak na zywo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tez sie podobaja tylko czy ten silnik 2.5 niejest jakis wadliwy

zibi mow co i jak :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adas z tego co wiem to Ty lubisz mody i troche wiecej mocy.

w zwiazku z tym odpusc sobie "nowe" 1.9 tdi (audi A4 B7).

potwierdzone przez Roberta z tune up - max bezpieczna mapa dla tego silnika na ori gratach to 140 kucykow.

wg mnie 2.0 tdi nie jest godny polecenia szczegolnie z rocznikow 2005-2007.

ponaddto z tego co sie orientuje o te motory maja juz wspanialy filtr czastek stalych.....

najlepsze motory to AWX i AVF ktore niejdnokrotnie maja w ori 140 kucy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ten 2.5 niby 180 ori lol

to mi usmiecha :)

mala wizyta w tune up i 200peknie heh :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam ta pierwsza fajna i cena rewelacyjna dlatego trzeba by to auto dobrze sprawdzić!

W 2.5 padały wałki rozrządu nie pamiętam w jakich dokładnie silnikach ale chyba w tych z mocą 163 konie musiał byś się zapytać o kod silnika.

A poza tym to już jest całkiem inny silnik niż 1.9 tdi inna praca inne koszty utrzymania itp

Samo spalanie jest o wiele wyższe a tymbardziej że to jest 4x4 co oczywiście jest dużym plusem ale odbija się na spalaniu .

Auto jest z 2001 więc sprawdz cene taxu bo może być ponad 200 na 6 mies i ubezpieczenie teraz po kolizji to ci dowalą za to auto 1000+

ale baza do modów jest ;) ale te silniki nie są tak podatne na modyfikacje jak 1.9:(

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh jutro zadzwonie i zapytam ile ubezp

wtedy bede myslal

potem zadzwonie i moze podjade w czwartek go obejrzec

narazie napisalem ile gotowki za niego wezmie :P i czekam na odp :P

spalanie to nic wazne ze jest 180kucy :P

wiecej niz w passku mialem

i co najwazniejsze 4x4 :D

zobaczymy

a ubezp i tax tylko do konca roku

bo dalbym go przelozyc w pl i juz jezdzil na pl jakis czas zanim bym sie odbil od dna :P

potem tego do pl i cos nowego tutaj ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto jest z 2001 więc sprawdz cene taxu bo może być ponad 200 na 6 mies

dokladnie - dowiedz sie czy road tax jest wg starych zasad (pojemnisc) czy wg nowych (ilosc emitowanych spalin)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam poczytaj sobie troche opini na temat tego V6 bo raczej ludzie go nie polecają.

Znajomy miał w polsce A6 quattro z tym silnikiem i nawet chwalił sobie ale mu ukradli :(

 

A swoją drogą to wielka szkoda że nie wsadzali do tych samochodów 2.5tdi R5 bo to jest dopiero baza do modów tam jak się troche dłubnie można zbliżyć się do 300 koni bez problemów

a może chcesz T4 albo volvo 850 albo starą A6? ;) bo tam te silniki były

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bral to pierwsze audi, jedzynie co jest problem to silnik 2.5 TDi. przy tym silniku w momencie wymiany rozrzady wymagana jest wymiana pompy paliwka , jak nie byla wymianiona a rozrzad byl robiony to gra nie warta swieczki. Poniewaz one lubia sie czesto wysypac,nawet mialem juz taki przypadek i go pzerabialem. Po 2003 roku dokonano zmian i juz byl z tym spokuj, ale jak dla mnie to autko bardzo fajne. mysle ze ta inwestycja bedzie o wiele lepsza niz ciagnac starucha do polski i go tam naprawiac oraz przekladac. Pozdrawiam

 

osobiscie wolal bym 1.9 TDi i porzadny remap bo te silniki sa nie do zajechania w przeciwienstwie do 2.5, ale to taka moja opinnia

Edytowane przez bialek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ty to juz tam siedz tez cicho wymysliles tez francuza

Auto do tłuczenia po mieście i wożenia narzędzi (czyli wielbłąd) - co by było lepsze za 800????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adas75 jutro bede mial ceny co i jak,mialem dzonic ale zeszlo mi troche na aukcji

 

---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:43 ----------

 

jak dla mnie No1 OK

 

opowiedz rafal jak tam ten twoj AEB siniczek sie sprawuje, ja od takiego zaczynalem i byl bardzo przyjemny odpuki turbinka sie nie wysypala.

Edytowane przez bialek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro zobacze ile za ubezpieczenie

tax na nim jest do konca roku wiec powinno byc spoko ;p

 

---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 22:56 ----------

 

tax tyle

http://www.parkers.co.uk/cars/road-tax/?deriv=20578#manu=164&model=60&deriv=20578

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
adas75 jutro bede mial ceny co i jak,mialem dzonic ale zeszlo mi troche na aukcji

nie ma problema, dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak bede w pl to mam zamiar zaslepic egr i zamontowac oct.

i tu kilka pytan

1.po przeczytaniu watku na ten temat doszedlem do wniosku ze najlepiej to zrobic w miejscu sztrzalka nr 1 9zdjecie zapozyczone z forum)

viu1313546128k.jpg

 

2.czy takie cos sie do tego nada czy moze lepiej samemu zrobic

http://allegro.pl/zaslepka-zaworu-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i1766008845.html

http://allegro.pl/7-zaslepka-egr-kolektor-wydech-vw-audi-skoda-seat-i1741045241.html

wydaje mi sie ze opcja z drugiego linku bedzie lepsiejsza

 

3.czytalem ze moga wyskakiwac bledy, co wtedy? sa takie blaszki z otworami jak ta

http://allegro.pl/zaslepka-zaworu-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i1751300521.html

 

ale moim zdaniem mija sie to z celem.

 

4. co z podcisnieniem i tu pytanie do Patryka bo wiem ze borykales sie z tym problemem?

 

z gory dzieki za rady

Edytowane przez jacenty02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek zobacz jak to jest zrobione w moim passacie i ładuj odrazu flansze allarda nie baw się w jakieś blaszki a już tym bardziej z otworami. Błąd Ci nie wyskoczy bo 2002 rok produkcji w tych rocznikach problemu nie ma.

Kila osób z klubu z tym jezdzi ja Lada Arekmalisz i każdy chwali :)

 

Dla pewności wytnik blaszke z puszki po piwie i zaślep w punkie pierwszym zobaczysz czy wywali błąd

Ja tam jeżdze z błędem ;)

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamiast wycinać blaszki , odłącz węże od EGR'a i je zaślep jakąś śrubką :) ... przejedz się i jak nie wywali CI błędu to masz szczęście i bez problemu możesz założyć sobie zestaw allarda:)http://www.ebay.co.uk/itm/Allard-EGR-Valve-Delete-Pipe-Golf-Audi-Seat-Skoda-Tdi-/180710383014?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a132d9da6 powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie wolałbym zostawić egr tylko dla tego żeby dławik został. z tym alradem jest wszystko fajnie ale słyszałem że poduszki silnika dostają po dupie bo telepie budą przy gaszeniu.pozdrawiam chłopaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luke, laptopik przyszedl wczoraj i jest super ;) Zadowolonym :kciuki

Normalnie niebo a ziemia do mojego staruszka...

I teraz pytanie-kto może mi polecić jakiś dobry programik do obróbki materiału z kamerki jvc everio? Bo dysk pełny i kamera leży nie używana od dłuższego czasu:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności