adam75pl Zgłoś #7181 Napisano 16 Sierpnia 2011 no nie nastepny zdrajca co w audice chce sie ubrac To ja już nic się nie odzywam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROMEO80 Zgłoś #7182 Napisano 16 Sierpnia 2011 To ja już nic się nie odzywam a ty to juz tam siedz tez cicho wymysliles tez francuza ---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ---------- chopyoplaca sie go wziac za 2 tys http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320743670237&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_500wt_1156 czy lepiej kisic kase na taki http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120762983062&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_537wt_1139 a tak szczerze to obydwa sie prezentuja b.ladnie tylko ciekawe jak na zywo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #7183 Napisano 16 Sierpnia 2011 mi tez sie podobaja tylko czy ten silnik 2.5 niejest jakis wadliwy zibi mow co i jak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #7184 Napisano 16 Sierpnia 2011 Adas z tego co wiem to Ty lubisz mody i troche wiecej mocy. w zwiazku z tym odpusc sobie "nowe" 1.9 tdi (audi A4 B7). potwierdzone przez Roberta z tune up - max bezpieczna mapa dla tego silnika na ori gratach to 140 kucykow. wg mnie 2.0 tdi nie jest godny polecenia szczegolnie z rocznikow 2005-2007. ponaddto z tego co sie orientuje o te motory maja juz wspanialy filtr czastek stalych..... najlepsze motory to AWX i AVF ktore niejdnokrotnie maja w ori 140 kucy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #7185 Napisano 16 Sierpnia 2011 a ten 2.5 niby 180 ori lol to mi usmiecha mala wizyta w tune up i 200peknie heh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #7186 Napisano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Adam ta pierwsza fajna i cena rewelacyjna dlatego trzeba by to auto dobrze sprawdzić! W 2.5 padały wałki rozrządu nie pamiętam w jakich dokładnie silnikach ale chyba w tych z mocą 163 konie musiał byś się zapytać o kod silnika. A poza tym to już jest całkiem inny silnik niż 1.9 tdi inna praca inne koszty utrzymania itp Samo spalanie jest o wiele wyższe a tymbardziej że to jest 4x4 co oczywiście jest dużym plusem ale odbija się na spalaniu . Auto jest z 2001 więc sprawdz cene taxu bo może być ponad 200 na 6 mies i ubezpieczenie teraz po kolizji to ci dowalą za to auto 1000+ ale baza do modów jest ale te silniki nie są tak podatne na modyfikacje jak 1.9:( Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez matho78 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #7187 Napisano 16 Sierpnia 2011 heh jutro zadzwonie i zapytam ile ubezp wtedy bede myslal potem zadzwonie i moze podjade w czwartek go obejrzec narazie napisalem ile gotowki za niego wezmie i czekam na odp spalanie to nic wazne ze jest 180kucy wiecej niz w passku mialem i co najwazniejsze 4x4 zobaczymy a ubezp i tax tylko do konca roku bo dalbym go przelozyc w pl i juz jezdzil na pl jakis czas zanim bym sie odbil od dna potem tego do pl i cos nowego tutaj ;P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #7188 Napisano 16 Sierpnia 2011 Auto jest z 2001 więc sprawdz cene taxu bo może być ponad 200 na 6 mies dokladnie - dowiedz sie czy road tax jest wg starych zasad (pojemnisc) czy wg nowych (ilosc emitowanych spalin) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #7189 Napisano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Adam poczytaj sobie troche opini na temat tego V6 bo raczej ludzie go nie polecają. Znajomy miał w polsce A6 quattro z tym silnikiem i nawet chwalił sobie ale mu ukradli A swoją drogą to wielka szkoda że nie wsadzali do tych samochodów 2.5tdi R5 bo to jest dopiero baza do modów tam jak się troche dłubnie można zbliżyć się do 300 koni bez problemów a może chcesz T4 albo volvo 850 albo starą A6? bo tam te silniki były Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez matho78 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #7190 Napisano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Ja bym bral to pierwsze audi, jedzynie co jest problem to silnik 2.5 TDi. przy tym silniku w momencie wymiany rozrzady wymagana jest wymiana pompy paliwka , jak nie byla wymianiona a rozrzad byl robiony to gra nie warta swieczki. Poniewaz one lubia sie czesto wysypac,nawet mialem juz taki przypadek i go pzerabialem. Po 2003 roku dokonano zmian i juz byl z tym spokuj, ale jak dla mnie to autko bardzo fajne. mysle ze ta inwestycja bedzie o wiele lepsza niz ciagnac starucha do polski i go tam naprawiac oraz przekladac. Pozdrawiam osobiscie wolal bym 1.9 TDi i porzadny remap bo te silniki sa nie do zajechania w przeciwienstwie do 2.5, ale to taka moja opinnia Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez bialek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #7191 Napisano 16 Sierpnia 2011 a ty to juz tam siedz tez cicho wymysliles tez francuza Auto do tłuczenia po mieście i wożenia narzędzi (czyli wielbłąd) - co by było lepsze za 800???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #7192 Napisano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) adas75 jutro bede mial ceny co i jak,mialem dzonic ale zeszlo mi troche na aukcji ---------- Post added at 22:49 ---------- Previous post was at 22:43 ---------- jak dla mnie No1 OK opowiedz rafal jak tam ten twoj AEB siniczek sie sprawuje, ja od takiego zaczynalem i byl bardzo przyjemny odpuki turbinka sie nie wysypala. Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez bialek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #7193 Napisano 16 Sierpnia 2011 jutro zobacze ile za ubezpieczenie tax na nim jest do konca roku wiec powinno byc spoko ;p ---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 22:56 ---------- tax tyle http://www.parkers.co.uk/cars/road-tax/?deriv=20578#manu=164&model=60&deriv=20578 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #7194 Napisano 16 Sierpnia 2011 adas75 jutro bede mial ceny co i jak,mialem dzonic ale zeszlo mi troche na aukcji nie ma problema, dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #7195 Napisano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Panowie jak bede w pl to mam zamiar zaslepic egr i zamontowac oct. i tu kilka pytan 1.po przeczytaniu watku na ten temat doszedlem do wniosku ze najlepiej to zrobic w miejscu sztrzalka nr 1 9zdjecie zapozyczone z forum) 2.czy takie cos sie do tego nada czy moze lepiej samemu zrobic http://allegro.pl/zaslepka-zaworu-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i1766008845.html http://allegro.pl/7-zaslepka-egr-kolektor-wydech-vw-audi-skoda-seat-i1741045241.html wydaje mi sie ze opcja z drugiego linku bedzie lepsiejsza 3.czytalem ze moga wyskakiwac bledy, co wtedy? sa takie blaszki z otworami jak ta http://allegro.pl/zaslepka-zaworu-egr-tdi-vw-audi-skoda-seat-i1751300521.html ale moim zdaniem mija sie to z celem. 4. co z podcisnieniem i tu pytanie do Patryka bo wiem ze borykales sie z tym problemem? z gory dzieki za rady Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez jacenty02 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #7196 Napisano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Jacek zobacz jak to jest zrobione w moim passacie i ładuj odrazu flansze allarda nie baw się w jakieś blaszki a już tym bardziej z otworami. Błąd Ci nie wyskoczy bo 2002 rok produkcji w tych rocznikach problemu nie ma. Kila osób z klubu z tym jezdzi ja Lada Arekmalisz i każdy chwali Dla pewności wytnik blaszke z puszki po piwie i zaślep w punkie pierwszym zobaczysz czy wywali błąd Ja tam jeżdze z błędem Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez matho78 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #7197 Napisano 17 Sierpnia 2011 zamiast wycinać blaszki , odłącz węże od EGR'a i je zaślep jakąś śrubką ... przejedz się i jak nie wywali CI błędu to masz szczęście i bez problemu możesz założyć sobie zestaw allarda:)http://www.ebay.co.uk/itm/Allard-EGR-Valve-Delete-Pipe-Golf-Audi-Seat-Skoda-Tdi-/180710383014?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a132d9da6 powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty02 Zgłoś #7198 Napisano 17 Sierpnia 2011 w sumie wolałbym zostawić egr tylko dla tego żeby dławik został. z tym alradem jest wszystko fajnie ale słyszałem że poduszki silnika dostają po dupie bo telepie budą przy gaszeniu.pozdrawiam chłopaki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #7199 Napisano 17 Sierpnia 2011 Luke, laptopik przyszedl wczoraj i jest super Zadowolonym :kciuki Normalnie niebo a ziemia do mojego staruszka... I teraz pytanie-kto może mi polecić jakiś dobry programik do obróbki materiału z kamerki jvc everio? Bo dysk pełny i kamera leży nie używana od dłuższego czasu:dupablada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukanio63 Zgłoś #7200 Napisano 17 Sierpnia 2011 Adam, tez sie kiedys interesowalem tymi 2.5 w audi. Polecam lekture do poczytania: http://www.a6klub.pl/a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-kompendium-wiedzy-vt13669.htm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach