Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

dawno nie spotkałem nic bardziej oszpeconego hahaha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie :Patrick i The Brawe , dzieki za info. Aku wyjety wszystko wyczyszczone (sadzawka taka ze tylko karpi brakowalo) , macie po punkcie w waszych innych postach. Radio sie samo rozkodowalo i wszystko dziala .Dzieki i pozdro

No i super. Mam nadzieje, że wydarłeś te przeklęte gumki? Jeśli nie to nie czekaj z tym.

 

---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:12 ----------

 

 

Ja bym to raczej cudakiem nazwał, a nie cudem:hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakupiłem kolejne auto w pracy tym razem ma znaczek VW i 2.5 tdi pod maską

i niecałe 110 koni :P

 

nazywa się crafter ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie :Patrick i The Brawe , dzieki za info. Aku wyjety wszystko wyczyszczone (sadzawka taka ze tylko karpi brakowalo) , macie po punkcie w waszych innych postach. Radio sie samo rozkodowalo i wszystko dziala .Dzieki i pozdro

 

no i gra gitara najważniejsze że wszystko poszło bez żadnych komplikacji :dobrze

 

---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:16 ----------

 

zakupiłem kolejne auto w pracy tym razem ma znaczek VW i 2.5 tdi pod maską

i niecałe 110 koni :P

 

nazywa się crafter ;)

 

ja takim w pracy jeżdze ! automatem!

 

powiedz cos wiecej, rocznik, przebieg, automat czy manual, skrzynia, plandeka, chłodnia? i jesli to nie tajemnica - cena!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

57 reg 2008 rok manual 51 tys mil , chłodnia lwb czyli przedłużany wnętrze w stanie idealnym to był zwykły van przerobiony został na chłodnie czyli nowa chłodnia i paka cała odmalowana jak nowa . Przemalowany już został w kolory firmowe i kosztowal 17 tys.

To jest już 12 pojazd w pracy a 9 van .

W tamtym tygodniu mieliśmy na 3 dni na testy AUDI A1 1.6 tdi ładne auto ale miejsca mało .

 

Jedyny minus jaki zauważyłem to rozrząd na pasku wszystkie sprintery i transity mają łańcuch a vw pasek ale za to praca silnika o wiele przyjemniejsza dla ucha niż w sprinterze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W firmie gdzie ja pracuje jest flota Actrosów do dostarczania swoich produktów odbiorcom i między innymi 3 vany-oczywiście sprintery-313. I o ile ze starą wersja sprintera generalnie nie było problemów, a jesli to pierdółki, tak te nowe to pokazały jakie to jednorazówki są... Jeden jest 07, drugi 57 reg, trzeci 59 i z nim jeszcze problemów nie ma bo przebieg mały, ale nie zdziwię się gdy stanie się to samo co w przypadku dwóch starszych.

Najpierw ten 07, przy przebiegu ok 250 tys mil na autostradzie zgasł z łomotem. Wywaliło korbowód bokiem w drugim cylindrze. Tak po prostu bez żadnego ostrzeżenia.

No nic zdarza się. Wymienili silnik, jakiś miesiąc później ten 57 wrócił na lawecie. Przebieg ok 250tyś mil. Wywaliło korbowód bokiem na drugim cylindrze-dokładnie tak samo jak w tym poprzednim. A życie raczej łatwe mają-przebiegi autostradowe, rzadko, żeby ciężary jakieś straszne targały, własny mechanik który dba o flotę. Ale ponoć takie te nowy sprintery są...A jeszcze wartało by wspomniec o rdzy, która wychodzi juz po pół roku i to przy lakierze metaliku, a nie zwykłym akrylu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 3 stare sprintery i jednego nowego 08 kupiliśmy nowego i non stop z nim jakies problemy a stare śmigają aż miło.

 

Wesoło był jak jeden kierowca dzwoni na unit żeby po niego przyjechać mu pomóc bo ten nowy sprinter sie rozleciał na rondzie pytamy sie go co się stalo a on mówi że boczne drzwi mu odpadły na rondzie :D:D normalnie te boczne przesówane drzwi od paki odpadły dobrze że nikogo nie było z boku bo by narobiły szkody a drzwi takie ciężkie że nie mogli ich we 3 załadować do vana.

 

Niestety wszystkie nowsze auta ostatnio są gorsze niż stare.

Mam też 2 transity i te są jeszcze gorsze.

Z crafterem też myśle że będą problemy bo to dokładnie to samo co nowy sprinter tylko inny silnik i deska rozdzielcza a reszta taka sama .

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pitole-drzwi odpadły...Niestety ja też ciąglę widzę, że nowe auta są tak zrobione, żeby tylko jak najwięcej za naprawy z nich wyciągnąć, albo żeby właściciel jak najszybciej się go pozbył i kupił nowy, a ten jeszcze gorszy tak w kółko...

Tylko co dalej? Pasek mi się starzeje co raz bardziej i ok- technicznie jest ideałem wciąż, ale z wyglądu już co raz bardziej widac wiek konstrukcji na tle nowych aut, a ja nie kupię czegoś, czego po pierwsze sam nie będę mógł naprawić/serwisować, a do tego te nowe dążą, a po za tym jadąc do Polski nie mam zamiaru wciąż myśleć, że gdzieś stanę i jakie kosmiczne pieniądze naprawa będzie kosztować. W mojego dziadzia wsiadam i jadę...No ale co zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pasek mi się starzeje co raz bardziej i ok- technicznie jest ideałem wciąż, ale z wyglądu już co raz bardziej widac wiek konstrukcji na tle nowych aut, a ja nie kupię czegoś, czego po pierwsze sam nie będę mógł naprawić/serwisować, a do tego te nowe dążą, a po za tym jadąc do Polski nie mam zamiaru wciąż myśleć, że gdzieś stanę i jakie kosmiczne pieniądze naprawa będzie kosztować. W mojego dziadzia wsiadam i jadę...

Dlatego też jeżdżę starym złomem i mam wszystko w nosie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam male pytanko,uslyszalem wczoraj od znajomego ze jego jakis dobry znajomy znalazl lusterko na allegro czy gdzies? ktore mozna przykleic na strone pasazera wewnetrznie( front) i ma to spelniac funkcje bezpiecznego widoku wyprzedzania w polsce bez jakiegos wychylania sie bo kierowca widzi co jedzie z przodu. moje pytanie : czy to mit? dzieki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej to nie jest mit, bo gdzies juz widzialem taki patent, przyklejasz na szybe od srodka z jakims tam uchwytem i "wszystko" widzisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jest patent ,siedze wlasnie na jebayu i szukam tego ale nie mam pojecia jak to wyglada ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

google wszystko ci powie:http://krugozor.pl/index-1.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie za podpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zamiast takiego lusterka używam żony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja zamiast takiego lusterka używam żony
dobra metoda, sprawdzona ;) ale czasem zawodzi :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, mam pytanko natury technicznej. Czy u was po zgaszeniu silnika slychac odbijajaca klape gaszenia? W moim poprzednim TDIku bylo slychac dosyc glosne "pukniecie" chwile po zgaszeniu, a teraz nic i do tego telepie silnikiem jak go gasze, tak jakby ta klapa nie dzialala. Zajrzalem pod pokrywe i wychodzi na to, ze sztanga przy EGRze rusza sie w momencie gaszenia, jednak silnik gasnie bardzo twardo. Moze macie jakies pomysly co moze byc tego przyczyna? Dodam, ze jak recznie popchne ta sztange to silnik gasnie ok, bez telepania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak powinno być słychać-tak jakby mu się czknęło. Być może klapę masz zalepioną syfem i sama nie ma już siły się domykać, a być może coś nie tak z podciśnieniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyczysc egr-a i sprawdz podcisnienie,czyszczenie egr-a nie zajmuje duzo czasu sa juz do tego specjalne preparaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności