Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

Pan kuchenka/lazienka zbanowany:haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jako ze znamy sie z marwelem upowaznilem sie zeby przedstawic jego wersje wydarzen.

 

Najpierw byl awatar z golal piersia,co nie spodobalo sie jakiemus userowi poszla jakas wymiana zdan podlapal temat admin za co poszlo pierwsze ostrzezenie.Pozniej posiadacz bmw(na tym forum) obrazil sie ze tylko dresy tym jezdza,admin kolejny raz nie spal poszedl ban na miesiac.

Marwel stwierdzil ze nie chce byc na forum gdzie prym wiedzie stavros i wikipedia mielke a wiekowi userzy sa traktowani jak pomiotla i wiec o usuniecie konta.

Tyle wiem wiecej grzechow nie pamietam.

Pozdrawiam.

 

Co racja to racja-Stavros pewnie wygra konkurs na największą liczbę banów, a Mielke to już masakra-podoba mi się to określenie wikipedia ;)

Ale wygląda na to, że Marwel znów się zarejestrował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale wygląda na to, że Marwel znów się zarejestrował?

nie znalazlem go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj jeszcze był:
nasz RUTKOWSKI nie spi:fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oja pier.... :zeco widzieliście to!

 

[ame=

]
[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oja pier.... widzieliście to!

Nie źle:zeco

A to widziałeś?

[ame]

[/ame]

 

---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:12 ----------

 

nasz RUTKOWSKI nie spi:fajny

No to mi się dostało :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a za co wogole ten baran dostal bana he

Dostał za całokształt, czyli jego łazienki kuchnie i prace społeczne w wątkach o wahaczach. Po oczyszczeniu pierwszego tematu obeszło się bez echa, ale po czyszczeniu drugiego dostał "banana". Teraz przynajmniej jakiś czas będzie spokojnie na forum, nikt nikomu nie będzie zazdrościł £ 3000 w tydzień za łazienkę czy kibel. Nawet nie śmiem wspomnieć o setkach kompletów wahaczy ATP sprzedanych z niemieckiego konta na E-bay-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tą moją aukcją to jaja jak berety. Koleś wczoraj wieczorem wpłacił mi 69 funtów a za chwilę dostałem taką wiadomość od niego:

hello,i would like to cancel this item,and would like to cancel money coming out of my bank account.(i do not want to buy this item)

 

Po imieniu i nazwisku wnioskuje, że to jakiś Litwin, kasa na paypalu leży, aukcja wystawiona drugi raz. I teraz mógłbym mu oddać te pieniądze, ale co wtedy z moją kasą, którą muszę dać ebayowi za sprzedaż tego-mam go zgłosić jako nie płacącego czy co? Albo olać dziada i wysłać mu to w pizdu. Ale wtedy pewnie negatywa dostanę, a mam 100%, choć w sumie mógłbym się od niego odwołać, ale ja wiem co to za koleś? Jeszcze naśle na mnie jakiś dzikusów...Nie wiem co tu z tym zrobić?

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oja pier.... widzieliście to!
co za niefart.

 

 

 

ale co wtedy z moją kasą, którą muszę dać ebayowi za sprzedaż
jak zwrocisz mu kase to wejdz w resolution i zrob cancel.napisz do goscia zeby zaakceptowal i ebay zwroci Ci prowizje panie Rutkowski

 

Patryk w niedziele bede wymienial alternator u kumpla w aucie.bez telefonow sie chyba nie obejdzie.

 

zastanawiam sie zeby wiskozy nie sciagac i wpadlem na pewiem pomysl.dolna srube uciac i w jej miejsce wsadzic druga od drugiej strony a na koniec dac kontre, tam jest sporo miejsca wiec napewno by weszla..co wy na to?

Edytowane przez jacenty02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Ponowie pisałem w poście z olejami ale nie doczekałem się odpowiedzi wiec pisze tutaj.Może ktoś mnie z błędu wyprowadzić albo wyjaśnić bo czegoś tu nie rozumiem a mianowicie znowu udało mi się kupić olej w dobrej cenie Mobil Syst S ESP Formuła P 5W-30 czyli do silnika z DPF spełniający normę 504 00/507 00 czyli wyższą niż 505.01. Ale będąc przy okazji w Halfords wziąłem w ręce ten sam olej tylko w 5 litrowym opakowaniu i czytam co tam jest napisane(dodam że olej który kupiłem jest w litrówkach i nie zawiera tej informacji na etykiecie co na piątce) a mianować jest napisane że olej jest zalecany również do norm VW 502 00, 503 00, 503 01, 505 00, 506 00 i 506 01 a w nawiasie jest "all VW engines with exception of Unite-Injector/PD TDI without Longlife Service and withouth DPF between 1999-2003 and R5/V10-TDI before model year 2006" Byłem przekonany że jeżeli olej posiada normę wyższą czyli tą 507 00 będzie ok do 1.9 TDI PD. Jakoś moja mózgownica dzisiaj tego nie ogarnia a muszę przed wyjazdem do polski wymienić olej a może ktoś z was stosuje u siebie olej z normą 507 i podzieli się swoimi spostrzeżeniami . Z góry dzięki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dostał za całokształt, czyli jego łazienki kuchnie i prace społeczne w wątkach o wahaczach. Po oczyszczeniu pierwszego tematu obeszło się bez echa, ale po czyszczeniu drugiego dostał "banana". Teraz przynajmniej jakiś czas będzie spokojnie na forum, nikt nikomu nie będzie zazdrościł £ 3000 w tydzień za łazienkę czy kibel. Nawet nie śmiem wspomnieć o setkach kompletów wahaczy ATP sprzedanych z niemieckiego konta na E-bay-u.

 

wiecie co mnie zastanawia, gość nawala łazienki, handluje czesciami, robi oswietlenia ledowe, skanuje i naprawia autka, non stop siedzi na forum vw i innych i rozwija swoje tezy, ma super prosperujace konto na ebay.de :lol , studiuje, udziela sie jako tłumacz i zapewne ma jeszcze z 100 innych biznesów o których nam nie opowiedział :haha oraz ze 3 ciekawe hobby to zastanawiam sie kiedy on śpi :lol2 nie mówiąc o uprawianiu sexiu chba ze on ..... :lol3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiecie co mnie zastanawia, gość nawala łazienki, handluje czesciami, robi oswietlenia ledowe, skanuje i naprawia autka, non stop siedzi na forum vw i innych i rozwija swoje tezy, ma super prosperujace konto na ebay.de :lol , studiuje, udziela sie jako tłumacz i zapewne ma jeszcze z 100 innych biznesów o których nam nie opowiedział :haha oraz ze 3 ciekawe hobby to zastanawiam sie kiedy on śpi :lol2 nie mówiąc o uprawianiu sexiu chba ze on ..... :lol3

A ja myślę że bierze za silne "działki" albo się zalewa (o co mnie i jeszcze kilka innych osób oskarżał, na forum i na PW) i wtedy pisze takie dyrdymały, bo na trzeźwo to chyba nie walił by takich literówek i byków ortograficznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Ponowie pisałem w poście z olejami ale nie doczekałem się odpowiedzi wiec pisze tutaj.Może ktoś mnie z błędu wyprowadzić albo wyjaśnić bo czegoś tu nie rozumiem a mianowicie znowu udało mi się kupić olej w dobrej cenie Mobil Syst S ESP Formuła P 5W-30 czyli do silnika z DPF spełniający normę 504 00/507 00 czyli wyższą niż 505.01. Ale będąc przy okazji w Halfords wziąłem w ręce ten sam olej tylko w 5 litrowym opakowaniu i czytam co tam jest napisane(dodam że olej który kupiłem jest w litrówkach i nie zawiera tej informacji na etykiecie co na piątce) a mianować jest napisane że olej jest zalecany również do norm VW 502 00, 503 00, 503 01, 505 00, 506 00 i 506 01 a w nawiasie jest "all VW engines with exception of Unite-Injector/PD TDI without Longlife Service and withouth DPF between 1999-2003 and R5/V10-TDI before model year 2006" Byłem przekonany że jeżeli olej posiada normę wyższą czyli tą 507 00 będzie ok do 1.9 TDI PD. Jakoś moja mózgownica dzisiaj tego nie ogarnia a muszę przed wyjazdem do polski wymienić olej a może ktoś z was stosuje u siebie olej z normą 507 i podzieli się swoimi spostrzeżeniami . Z góry dzięki pozdrawiam

 

Jak dla mnie to wynika z tego, że jeśli masz PDeka, który fabrycznie nie był przystosowany do Long Life i nie ma dpfa, to nie powinieneś lać tego oleju. Jeśli Twój fabrycznie był juz przystosowany do LL to możesz lać-tak ja to rozumuje. Co w sumie mogło by pasowac, bo jakoś nie spotkałem innego LL jak 5w30. To, że nie ma dpfa to akurat nic nie znaczy-w tym przypadku-gorzej by było w odwrotnej sytuacji (chcąc do dpfa zalać olej nie do niego) Aczkolwiek dziwne, że wśród tych wszystkich norm nie ma wymienionej 505.01

 

---------- Post added at 00:42 ---------- Previous post was at 00:41 ----------

 

jak zwrocisz mu kase to wejdz w resolution i zrob cancel.napisz do goscia zeby zaakceptowal i ebay zwroci Ci prowizje panie Rutkowski

Tak myślę, że jak oddam kasę to pojawi mi się opcja sort problem, bo teraz zniknęła po jego wpłacie.

 

---------- Post added at 00:44 ---------- Previous post was at 00:42 ----------

 

Patryk w niedziele bede wymienial alternator u kumpla w aucie.bez telefonow sie chyba nie obejdzie.

Może byc ciężko bo to ostatni weekend przed wyjazdem, a jak wiesz to moge zrobić cokolwiek tylko w weekend, a jeszcze w sobotę musze iść na cały dzień do roboty, bo stock take mamy. Ale próbuj ;)

W każdym razie wymiana altka to dziecinna robótka-na mrozie pierwszy raz zajęło mi to jakieś 40 minut i to na prawdę wolno było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zastanawiam sie zeby wiskozy nie sciagac i wpadlem na pewiem pomysl.dolna srube uciac i w jej miejsce wsadzic druga od drugiej strony a na koniec dac kontre, tam jest sporo miejsca wiec napewno by weszla..co wy na to?

 

Nie baw się w żadne druciarstowo-mi się też głową nie chciało ruszyć jak wymieniałem altka i wyłamałem lamelki, a chwilę potem i tak musiałem odkręcic wisko. Rozwiązanie jest prościutkie. Cały widz polega na tym, żeby mieć coś do zablokowania rolki wiskozy, co będzie miało cienki jeden koniec, żeby zmieścić się w wąską dziurkę (jak to brzmi ;) ) w rolce i gruby drugi koniec, żeby móc dobrze się o łapę zaprzeć.

Służy do tego takie narzędzie:

Passat B5 095.jpg

Jeśli tego nie mamy to trzeba pokombinować-np tak:

DSC00648.jpg

Na powyższym zdjęciu od lewej-krótka rurka, która jest rączką małego podnośnika hydraulicznego, nasadka stanleya do odkręcania świec żarowych, imbus 4, imbus 8. Oczywiście można użyć dowolnych przyrządów, za pomocą których uzyskamy zablokowanie visco:

DSC00645.jpg

DSC00646.jpg

Jak widać na powyższych zdjęciach rurka słuzy mi za dźwignię-przedłużkę imbusa 8 odkręcającego śrubę mocującą wisco. Imbus 4 przechodzi przez dziurkę w rolce wisco, na imbus nałożona jest nasadka do świec w celu uzyskania dobrego zaparcia o łapę alternatora/wisco.

 

I gotowe ;)

 

Troche gorzej jest zablokować wisko, żeby odkręcić rolkę od niego, ale analogicznym sposobem da radę. Tobie jednak wystarczy odkręcić tylko całe wisco z rolką i je cofnąć (czyli tylko ta jedna śruba na imbus 8).

Edytowane przez Patrick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idę spać bo dziś juz na redbulu i pro plus ciągne a i tak padam. Obiecałem sobie od razu iść spac, a wyszło jak zwykle. A tak przy okazji mot zaliczony śpiewająco-no prawie, bo uszkodziłem sobie gumę/osłone przegubu jak w niedziele macpersona wyciągałem, ale że dziurka maleńka to polecono mi ją zakleić i nie wymieniać, póki całkiem się nie rozleci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie baw się w żadne druciarstowo-mi się też głową nie chciało ruszyć jak wymieniałem altka i wyłamałem lamelki, a chwilę potem i tak musiałem odkręcic wisko. Rozwiązanie jest prościutkie. Cały widz polega na tym, żeby mieć coś do zablokowania rolki wiskozy, co będzie miało cienki jeden koniec, żeby zmieścić się w wąską dziurkę (jak to brzmi ;) ) w rolce i gruby drugi koniec, żeby móc dobrze się o łapę zaprzeć.

Służy do tego takie narzędzie:

[ATTACH]50460[/ATTACH]

Jeśli tego nie mamy to trzeba pokombinować-np tak:

[ATTACH]50461[/ATTACH]

Na powyższym zdjęciu od lewej-krótka rurka, która jest rączką małego podnośnika hydraulicznego, nasadka stanleya do odkręcania świec żarowych, imbus 4, imbus 8. Oczywiście można użyć dowolnych przyrządów, za pomocą których uzyskamy zablokowanie visco:

[ATTACH]50462[/ATTACH]

[ATTACH]50463[/ATTACH]

Jak widać na powyższych zdjęciach rurka słuzy mi za dźwignię-przedłużkę imbusa 8 odkręcającego śrubę mocującą wisco. Imbus 4 przechodzi przez dziurkę w rolce wisco, na imbus nałożona jest nasadka do świec w celu uzyskania dobrego zaparcia o łapę alternatora/wisco.

 

I gotowe ;)

 

Troche gorzej jest zablokować wisko, żeby odkręcić rolkę od niego, ale analogicznym sposobem da radę. Tobie jednak wystarczy odkręcić tylko całe wisco z rolką i je cofnąć (czyli tylko ta jedna śruba na imbus 8).

niezly manual dzieki:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu. Acha, pasek ściągnij dopiero jak już odkręcisz wisco-zawsze to jakis dodatkowy opór jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności