Skocz do zawartości
pobs

ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim

Rekomendowane odpowiedzi

dam , jak zobacze to ci powiem czy byl ruszany oki i co znim nie tak albo tak

 

oki dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby co to ja tego Coolio wogóle nie znam ;)

 

I jak tam sprawa z mondkiem Wojtek? Cholera, a myślałem, że fordziny po 2006 to już zupełnie inne auta niż dawne padliny...

smigam furaczem i kontynuje to co zaczolem tz sobota wywiad w gazecie ( zemsta jest slodka ) opisze to wszystko w polskiej gazecie przynajmiej nasi MOT , servis beda omijac i moze auta nie kupia nastepnie bylem juz w fordzie sprawdzali auto rachunek zaplacilem ale bede zadal zwrotu kasy i dostane :) bo mialem podstawy by nie ufac serwisowi z tego salonu auto bylo u nich 6 razy i lacznie 29 dni , beda mi naprawiac lusterko ( zostalo porysowane ) zabrali auto z pod mojej pracy a jak oddawali ktos rzucil pilotem i poszedl bez slowa na co sie juz oddemnie z pracy wkur..... i poszedl complaint do niech ale nie oddemnie , zrobili tak by uniknac tego ze pujde do auta zaraz po oddaniu i teraz moga sciemniac ze musialo to stac sie na parkingu ,kombinuje co by jeszcze wymyslic i ich naciagnac .Wczesniek problemem byl dzwiek silnika po naprawie ale okazalo sie ze rury do puszki filtra nie byly spiete i z tad ten basowy dzwiek i co najsmieszniejsze nie dzialaly swiece zarowe ( bylo -3 ) rozmawiam z service manager a koles do mnie ze one zaczynaja dzialac dopiero od -10 :debil ( wtyczka nie byla podpieta ), czekam jeszcze az dorobia mi 2 ego pilota auto ma system bez kluczykowy chyba ich to bedzie troche kosztowac :ok , no i malowanie lusterka .Cala sprawa wiele mnie nauczyla 1 nie rozmawiac wysylac listy za potwierdzeniem odbioru 2 nie dac sie nie odpuszczac 3 klient ma zawsze racje a jak nie ma racji to i tak ja ma :) mysle ze jak mi sie uda skopiowac moze zrobic zdjecia papierow jakie juz posiadam o naszych prawach po zakupach na ebay , od prywatnych osob , i wlasnie z salonu wielu osobom to pomoze mysle ze razem cos zmodzimy z luke

to na poczatek When a consumer purchases goods from a trader, they will have rights under the Sale of Goods Act 1979 as amended. This legislation states that goods supplied by businesses must be of satisfactory quality and fit for purpose. Where this is not the case, the seller of the goods can be held in breach of contract and may have to offer a remedy to the consumer.

 

When claiming under this legislation, the seller should be given a reasonable opportunity to repair or replace the goods, which may involve more than one attempt. This should be carried out within a reasonable period of time without causing the consumer a significant inconvenience. Once a reasonable opportunity has been given a repair or replace the goods, the consumer may be able to ask for a refund which would be minus any usage.

 

Your rights under the Sale of Goods Act 1979 will last for up to 6 years from the date of purchase. A warranty is just an extension of your statutory rights, but there is no requirement for you to use it. Often your rights are far stronger when claiming under statutory legislation.

 

When you have a dispute of this nature, it would usually be wise to send a letter, quoting the Sale of Goods Act 1979 requesting a repair or replacement. You should state that you are making ‘time of the essence’ for this to happen and request that they contact you within a reasonable period of time arrange this. The letter should be sent by recorded delivery. I would advise that you keep a copy of the letter that you write for your own records in case you need to use it as evidence at a later stage. You will find a template letter at the following link:

 

https://consumer-tools.direct.gov.uk/consumer-advice/template_letters/SGA1979/

 

Please note: Whilst Consumer Direct endeavour to give our best legal and practical advice, but in the end it is only the courts that can decide what your rights are and if the company/trader won’t give you what you feel you are entitled to, the only way to enforce your rights would be through the courts (although this is rarely necessary).

 

If you do not receive a satisfactory response and you require any further advice or information about this case, please do not hesitate to contact Consumer Direct on 08454 04 05 06 quoting the case reference number.

 

Thank you for your enquiry.

 

Alan Dix

 

Consumer Direct

do coolio slaski off topic jest gdzie inndziej tu jest zagraniczny :krzeslem

Edytowane przez wojta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do coolio slaski off topic jest gdzie inndziej tu jest zagraniczny :krzeslem

 

Wojtek, a znasz ta piosenke: "bo wszyscy Polacy, to jedna rodzina..."

nie dzielimy sie na ot, gdzie chce pisac tam mu wolno, jak ty pojdziesz do slaskiego, to napewno Ci nie powiedza, ze twoje miejsce jest w zagranicznym ;) pamietajmy o tym

 

co do papierow, to jak ogarniesz juz cala sprawe, i bedziesz sie mogl podziekic przezyciami, i doswiadczeniami, to trzeba bedzie wykombinowac nowy temat, z toba w roli glownej, opisujacego wszystko od A-Z z zalacznikami ;)

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luk ale ja z coolio tak na zje..... ty mnie zawsze jak tata ganisz :wojak co do tego tematu paiery sa akcja sie toczy gazete podrzuce ci poczta lub dam linka bo w necie tez chyba bedzie , wlascicielka gazety tez sie naciela ale od prywatnej osoby i dzieki temu bedzie moja sprawa w gazecie . LUKE nie masz faxu do odebrania tych kartek ? bylo by latwiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do coolio slaski off topic jest gdzie inndziej tu jest zagraniczny

To mój młodszy brat, dlatego lubi sobie tu napisać coś od czasu do czasu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To mój młodszy brat, dlatego lubi sobie tu napisać coś od czasu do czasu ;)

jak pisalem wczesnie nic do niego nie mam zadymy nie szukam i on pewnie tez a ze sie droczymy przynajmie jest wesolo np luke dal sie nabrac bo sie mu opiekun wlaczyl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luku wielki chce uzyc szybkie menu a dostaje taka wiadomosc jak wchdze moje posty :Wiadomość

connection to localhost:9312 failed (errno=111, msg=Connection refused)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oprócz utraty prawa jazdy myśle że na rok, to jeszcze spory mandat

nie pamiętam dokladnie ile ale coś do 1000Ł można wyłapać

taka prędkość to raczej na tor a nie na publiczne drogi w uk

do tego punkty na koncie na 4 lata

i insurance droższy przez 5 lat

chciało się poszaleć teraz trzeba będzie słono zapłacić

 

daj znać jak to się skończylo

fotki zazwyczaj przychodzą w ciągu dwóch tygodni

 

edit

znalazlem info

na autostradzie mandat nawet do 2500Ł

poza autostradą do 1000Ł

 

 

a tu kalkulator

http://www.speedingfinesuk.co.uk/free_legal_advice/calculator.php?dl=0&pp=0&sp=70+Motorway&sa=140&Submit=Calculate

 

Sam jestem ciekawa jak on wyjdzie z tego bo wonpie zeby dal rade wyhamowac do 70 pretkosc rzeczywiscie na tory kupil nie dawno nowy samochod i chcial przetestowac sobie ile idzie:D i teraz sie chyba zdziwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam jestem ciekawa jak on wyjdzie z tego bo wonpie zeby dal rade wyhamowac do 70 pretkosc rzeczywiscie na tory kupil nie dawno nowy samochod i chcial przetestowac sobie ile idzie i teraz sie chyba zdziwi

odwaznych kolegow masz. ja sie boje jezdzic wiecej niz 90. zadko mi sie zdarza ale sie zdarza.

a do testow to wybieram niemieckie autobany .....

daj znac jaka kara to sie skonczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
luku wielki chce uzyc szybkie menu a dostaje taka wiadomosc jak wchdze moje posty :Wiadomość

connection to localhost:9312 failed (errno=111, msg=Connection refused)

norma, forum jest w proszku na ta chwile, podobno cos dzialaja z tym fantem ;)

 

nie dawno nowy samochod i chcial przetestowac sobie ile idzie
i to tutaj w uk :zeco ?? dobrze pomyslane :wmorde

 

---------- Dodano o 10:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:32 ----------

 

nie masz faxu
nie mam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
LUKE nie masz faxu do odebrania tych kartek ? bylo by latwiej

 

a nie prosciej po prostu to zeskanować i wrzucić lukowi na skrzynke, no i taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pojawił się nowy temat zlociku w tym roku. Nie wkleję linka bo z fona nadaję ale zapraszam do zapoznania się z tym tematem.

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, pojawił się nowy temat zlociku w tym roku. Nie wkleję linka bo z fona nadaję ale zapraszam do zapoznania się z tym tematem.
nie da sie nie zauwazyc :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kris to jak będzie z tymi żarówkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie da sie nie zauwazyc :P

 

Nie filozuj :-P

 

HTC Sensation XE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kris to jak będzie z tymi żarówkami?

 

jacku te e27 kule sprzedałem niestety wszystkie już i nie moge ich nigdzie dostac na razie a te e14 to sa drogie - nie ma dobrej ceny na nie wiec ich nie kupuje

 

poszukaj na alleDrogo moze ktos ma ze starych zapasów

 

sorry kolego:smutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sorry kolego
spoko nie ma problemu.ale jakbyś gdzieś tam dostał i miał kilka na zbyciu to będę wdzięczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LUKU :respect:respect:respect:hurra: zalatwione. silniczki juz jada poczta do mnie ;)

Wielkie dzieki bro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajno :ok polecam sie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności